autót már nem szerelek, olyan káosz lett az utóbbi időben alkatrész ügyileg hogy hihetetlen
16 szelepes astrához simán küldték a 8 szelepes szelepfedél tömítést, mert benne van a gépben hogy ez jó az x14xe-hez...
igaz vissza vették mert nem volt kibontva, de ha ki van bontva akkor ritkán veszik vissza, ha volt beszerelési próba és nem makulátlan az alkatrész akkor meg vissza sem veszik
Pont így csinálok már én is, mindent azonnal a ktm-től.
Autónál is úgy vagyok már hogy jobban járnék a gyárival. Pl most termosztát csere a jumperen, a harmadik!! lett jó. Már a másodikkal is drágább lett mintha megvettem volna az eredetit.
"Volodimir Zelenszkij bejelentette, hogy aláírta az EU-s csatlakozási kérelmet, ezzel Ukrajna kérelmzete, hogy EU-s taggá válhasson, írja a Sky News."
Annyiszor próbáltam már, de nem tudom levenni az alucsákómat!
Szóval putyin robbantotta ki a "háborút" mi??
Ez egy kibaszott színház, semmi több, hogy mennyi ember pusztul bele az a bankárokat sosem érdekelte!
Megint az a helyzet, hogy nincs jó vagy rossz, csak a cél van, amelyben mi mind szopni fogunk!!
Suzukihoz az utángyári, total noname kuplungbowden a nagyvas-nál lett volna 9 ezer, a Suzuki gyárit meg megkaptam 7.800,-ért. Két hét alatt beszerezte a pécsi márkakereskedő, és simán elküldte postai utánvéttel pár egyéb gumi bizbasszal együtt. Mondjuk ismert, mert a gépet is tőlük vettem, beszámított motor volt.
Amúgy a 7-8ezres kínai vackok is működtek,csak most 4 év állás után szorult mindkettő,fogóval noszogtatásra meg elreccsent.........mindkettő.
A gyárit végül megtaláltam,hudefasza,kézzel mozog mint a rolex,csak minden állásban átfujtam pofazacskóból.Mondom nem gáz rábaszok még egy csapot és rohadj meg.
De a nyomorult szivárog a tengelynél.
tourmax karburátor csésze tömítés olyan volt hogy szétszedéskor leugrott róla
úgy bedagadt hogy át lehetett a csészét dobni rajta
de egy idő után összement, szerencsére 4 volt a szettben nekem csak egy kellett, de jkettővel meg lehetett oldani a szerelést
Én magam szervizelem az öreg vasat - nem kell hozzá szenteltvízbe mártott csavarhúzó, csak gyári eredetű alkatrészek.
Miután az öreg GS-t megvettem, VÉGIG olvastam a Totalbike GS500 fórumát a kezdetektől napjainkig, így láttam hogy ki mivel, és mekkorákat szokott szívni. Szóval nem "saját tapasztalat" - a fórumban olvasottak alapján én gyárit rendeltem kezdésnek is. Mivel eddig nem sok alkatrész kellett a géphez, így nem is mentem csődbe tőle, viszont azóta sincs "ismétlődő" hibám.
Egyszer vettem tourmax készletet egy 3vd 850tdm-hez. Majdnem minden méretpontatlan volt.
Lehet csak kifogtam de elég is volt, azota mindent gyárit rendelek, szerencsére 10évente 1x kell karbis motorhoz nyúlni.
2008 ota hasznalok Tourmax es Nikone szimmeringeket. Soha ilyesmire nem volt pelda.
A Tourmax tuszelepe Keyster gyartmany, talan a legfrankobb utangyartott karbialkatresz.
Nem tudom, te kivel szervizeltetsz, de ha ilyen eredmenyes, keress mast.
Pont arról beszélek. Ha olyan a minősége mint a Tourmax teleszkópszimmeringeknek, akkor sokáig nem fogja használni. (Pl. a Suzuki gyári szimmering 10 évet bír, ha egyszer kicseréled Tormax-ra, akkor kétévente szarakodhatsz a cseréjével, mert folyni kezd. Karbi tűszelep dettó...)
16 szelepes astrához simán küldték a 8 szelepes szelepfedél tömítést, mert benne van a gépben hogy ez jó az x14xe-hez...
igaz vissza vették mert nem volt kibontva, de ha ki van bontva akkor ritkán veszik vissza, ha volt beszerelési próba és nem makulátlan az alkatrész akkor meg vissza sem veszik