Úgy gondolom, hogy a mérték és a mérték között van eltérés. Engem pl. a tizedét sem látsz baromságokat idekopizni.
És, hogy engem ki zavar?
Hát mondjuk a rohadt komcsik, akik úgy alakították ezt a társadalmat, hogy 1946 után kineveltek egy ilyen semmirekellő társadalmat,
meg a rohadt komcsik, akik úgy alakították, hogy faterom, aki amúgy kőműves volt, de egy téglával sem rakott kevesebbet a fal tetejére mint a légvonalban 150 km-el nyugatabbra lakó ugyanilyen kőműves, és mégis micsoda eltérő lehetőségeik vannak és voltak.
Aztán zavarnak a rohadt komcsik, akikből a manapság magukat lipppsiknek nevező, de orbáni szófordulattal diplomás komcsik nevelődtek...
Másnak ezek szerint az ellenzékhez köthető személy okozott kellemetlenséget.
Ugyan az, fordítva.
Ezért kell elengedni a médiából belinkelt, párttól független, félrevezető agymosásokat!
Neked ki okozott kellemetlenséget?
Hulladék gazdálkodási cég a csőd szélén? 😂 Nekem van egy jó haver, ezzel foglalkozik, annyi pénze van belőle, hogy nem győzi hova tenni... és ő mindig azt mondja, hogy ö kishal, olyanokat lát...
Dehogy az a baja.
Őneki pont mindegy, mert így is megszopatva érzi magát meg úgy is meglenne szopatva.
Az ő baja az, hogy valamilyen, a jelenlegi kormányhoz köthető személye okozott neki, szerintem és szerinte szándékosan valami kellemetlenséget. És innentől kezdve pusztuljon a patás.
Amit egyszer mesélt, hogy a jelenlegi lakhelyén egyszer a környék legszarabb munkahelyén dolgozott, gondolom egyszer nem kapta meg a cafateriát.
""Én attól félek hogyha ez megtörténik (és beüt a lakosság körében a szegénység, munkanélküliség - majd a kivonuló, jelenleg igen jól prospreráló multik kivonulásával), akkor saját szavazói fogják felhúzni a kis "elit csapatot" az Andrássy úti berkenyefákra.""
Tehát csak örülj neki, ha a multikat megfingatják...
Az Európai Unióban senkit nem lehet veszteséges tevékenység folytatására kényszeríteni. Ez a módi csak a TELJESEN állami tulajdonú közműszolgáltatóknál járható út (lásd a csőd szélén lévő összes hulladékgazdálkodási cég és vízmű).
Orbán ezzel jól kézzel fogható anyagi kárt okoz az üzemanyag-nagykereknek, illetve közvetlenül a benzinkutaknak.
a kereskedelem lehet elér valami kárpótlást, de a részvény az tuti nem, az hogy esik párszáz forintot az nem jelent semmit, főleg ha előre megtervezett, és pont ez volt a lényeg.....
Nekem "nem rossz" az üzemanyagár csökkenése, de amikor majd a MOL-részvényesek meg a többi nagyker az EU-s bíróságon pereli be a magyar államot az őket ért veszteségekért (megsúgom: nyerni fognak!) akkor nem az "én adómból" kártérítse őket a fideszes kormány.
Ilyen rendelkezést csak az adótartalom (egész konkrétan az ÁFA - a jövedéki adó minimuma az EU által meghatározott, ugye) csökkentésével lehetne meghozni.
ezt mondom mióta
én ismerem azt a vonalat egy rakás fos az egész, ha nem 10 akkor 20 év és fullra fel kellene újítani ha akarunk valamit csinálni rajta
így meg bár irrealisan sok pénzért fel lesz újítva, és lesz hozzá bevétel, amit ha mi újítanánk fel x év múlva nem lenne hozzá extra bevétel
tehát mindenképp a jelenlegi felállás a jobb hosszútávon
Nem olyan nehéz rájönnöd. Itt van, hogy mi a hazaárulás: https://vidakovics.hu/bunteto-...
Innen már csak azt kell nézni, mit tevékenykedtek az elmúlt 10 évben az általunk kiküldött "képviselőink" Magyarország ellen az EU-ban...
Persze,a rutte se szerelemből baszkodik hanem azért mert most rotterda-antwerpen vonalon jön be a kínai áru,ha ez megépül kína saját maga terít rajtunk keresztül.
Ha ez megtörténik euromilliárdok buknak.Nálunk meg lesz meló és pénz.
A lényeg: nem a benzin adóját csökkentik, hanem az üzemanyag kereskedőket kényszerítik arra, hogy akár veszteséggel adják el az üzemanyagot. Ha jól sejtem, pár benzinkút-hálózat szüneteltetni fogja a tevékenységét hamarosan.
franciák majdnem építettek, de azok 100x jobban be akarták szopatni magyarországot mint most a kínaiak
92 körül nagyon tervezték a vasút fejlesztést ugyanezen a vonalon
Számomra kb ennyi.