Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a jobbos kanyarokat gyakorolhatod itt rendesen 6j 3b 1 km-es egyenes. ja és van 4 két érintős kanyar.
Hát érdekes egy pálya! Svéd arra figyelj, hogy az időmérön az első 20-ban legyél, mert különben ne látod a rajt lámpát! Ilyen rajtrácsot is ritkán lát az ember. ja és a kavicságy szine is elég érdekes, csak nem zuzott bazalt?
Annyit már tudok hogy az 1:45 az jo idönek számit ott
majd mérek holnap
verseny persze nem lesz
mindenesetre a k5 is van Bazzaz, rátettem a k9 en bevállt TC térképet és a befecskendezö map-re is ráküldtem a smooth gombot, ami csak az uj software-ben van benne. Ez a smooth gomb kisimitja a furcsának itélt pozitiv vagy negativ kiugrásokat
remélem rám jön még a régi Rizla ruhám
és elövettem a régi Rizla célszérszámmal kiegészitett központi emelömet is
nagyon fel vagyok készülve
most már csak valami jo kis felhöszakadás kell hogy otthon érezzem magam
Sajnos nem tudok részt venni a jövő hétvégi rendezvényen.
A helyem (3 nap) átvehető, ha valakit érdekel, megegyezünk...
Csak óvatosan és szépen lassan. Nem ám rohanni mint az állat.
Na én ilyen hülyeségre nem adom a fejemet apám. Messziről kiszúrom ha valaki nálam sokkal keményebb . Svéd ezek közé tartozik. Hülye lennék oda menni keménykedni vele . Nem őrültem meg (mármint ennyire még nem ).
akkor van 10fok!?:):D
Ezt nem értem de ez biztos csak az én szellemi fogyatékosságom

Ez egy svéd pályanap gondolom amatör pályázoknak
majd beszámolok milyen lesz
mindenesetre 1200 skr a napi dij és tölem 150 km-re van a pálya
idötervet csak holnap reggel kapunk a hleyszinen, kajálda nincs reggel lehet rendelni ebédet
Remélem gumis az lesz a helyszinen
a gopro kamerám ugyan itt van de a tarto lábakat otthon hagytam Pesten
Mindenestre anderstorp az Svédország legjobb versenypályája
ja és itt kurva meleg van
I should have a good ride on the Matra

És jó a forditó program is
hát ez meg mi a retek? mióta vagy te ez és nem az ami voltál, ami akkor akartál lenni ami most vagy?

LX
Hey Brother !

"Alex "
Svéd!

Akkor ez valami freestyle dolog lesz
Boldog szülinapot férjuramnak:)))
Holnap fogok életemben elöször Svédországban pályázni
Befizettem egy napot Anderstorp nevü pályán
Ha volna köztetek korosabb ember az talán ismerné a pályát, korábban ugyanis Forma 1 pálya volt
Mivel megyek? Tavaly Almano felujitotta K5-öt és felhoztam ide svédbe, és avval megyek. Felhoztam a régi Rizla ruhámat ami passzol a Rizla k5-höz
a régi Shoei-t a régi alpinestar csizmám, tiszta nosztalgia lesz holnap.
Szerintem a stilusom is a régi lesz hiszen egy éve nem ültem a k5 ön.
na azé'! :)) Már éppen akartam küldeni Lucky-t, Tompit meg Predit (díszes kis csapat ugye..) hogy tegyék már helyre azt a kék-sárga agyadat..

LX
Bocsi Alex, lemaradtatok a listárol

Svéd 3 napra fizetve
Koca 3 napra fizetve
Snake 3 nap fizetve
RepsolNorbi 3 nap fizetve
Jakab Zsofi szombat fizetve
Deák Gabor szombat fizetve
Rékasi Szabi szombat vasárnap fizetve
Kurta Jani szombat vasárnap fizetve, de vasárnap lemondva
Alex szombat vasárnap fizetve
Frits Attila szombat vasárnap fizetve
Most kaptam levelet GH-Moto-tól a jövö hétvégi 3 napos Hungaroring osztrák szervezöjétöl, hogy hétföig küldjem el a napra bontott végleges névlistát.

Kicsit optimista voltam és igy foglaltam le nála helyeket:
péntekre 15 fö
szombatra 20 fö
vasárnapra 25 fö

Biztos voltam benne hogy egy májusi hétvégén ez a foglalás még kevés is lesz, hiszen ö már az összes többi helyet eleadta.
Ennek ellenére a jelenlegi helyzet igy néz ki az eddigi befizetések alapján:
pénteken 4 fö
szombaton 10 fö
vasárnap 7 fö

Tudom hogy még válság van, de ha egy hazai versenyre mindössze 2 edzéssel is kifizettek 30000 ft-ot akkor az egész napos motorozásért versennyel együtt csak megéri ezt az árat.
Hogy tisztán lássatok hogy mennyire jok az árak amiket kialkudtam nézzetek rá a GH-Moto árlistájára: http://www.gh-moto.at/termine....
Itt világosan látszik hogy 420 euro helyett ti 300 euroért kapjátok a 3 napot.

Javaslom gyorsan értékeljétek át és jelentkezzetek.

2010 május 28-29-30 Hungaroring verseny 7vége

Közismert és közkedvelt Osztrák szervezö ugyanis ez a szervezö az összes versenyt ingyen adja, még a 3 órás szombat esti endurance verseny is benne van az árban.
Az endurance versenyen persze mindenki saját gépével mehet.
A Kamoto Svéd Open vasárnap lesz, itt igazi rajtrácsos verseny lesz csak magyar résztvevökkel.
3 nap 300 euro, szombat 120, vasárnap 90.
Aki csak vasárnap akar jönni az csak hátulrol indulhat a versenyeken mert az idömérök szombaton vannak
Mindennap vannak versenyek, pénteken Old Mans, szombat este 3 orás endurance, vasárnap Stock600, SSP, SBK, Kamoto Svéd Open
De mindennap van böven szabad motorozás is. Ingyen transzponder, ingyen az összes verseny, szombat este ingyen sör az Endurance után.
idöterv: http://www.gh-moto.at/zpc2.pdf nagyon sok pályaidöt kaptunk

Az ürlap kitöltésnél a megjegyzésbe ird be a kivánt napokat. A helyes kitöltés után azonnal kaptok visszaigazolást a fizetéshez szükséges adatokkal és azonnal kell fizetni is.
http://compaya.hu/motorosok/re...

1 Svéd 3 napra fizetve
2 Koca 3 napra fizetve
Snake 3 nap fizetve
3 RepsolNorbi 3 nap fizetve
Jakab Zsofi szombat fizetve
Deák Gabor szombat fizetve
Rékasi Szabi szombat vasárnap fizetve
Kurta Jani szombat vasárnap fizetve, de vasárnap lemondva


http://www.youtube.com/user/fe...
fekezzrovidebbet.hu
rolam nem tud senki rosszat mondani, Predi is imád, mondta
Tompi meg tisztel, alig várja hogy betöltse a 40-et, én már tavaly is azt hittem rég betöltötte
Nekem nem kell dumálni apukám. Én tisztában vagyok a nagyságoddal. Bár Predi mindíg mondja a magáét rólad. Főleg a Tompival szoktak fikázni a hátad mögött de én mindíg leugatom őket.
bocsi elfelejtettem beirni hogy Bittertöl jött az irás
a volt csapattársamtól
azért én is nagy ember vagyok
igaz hogy nem indultam még Nortwest-en meg TT-n, de asszem Bitti meg nem indult még Portimaoban, Jerezben stb.
Ja meg ugye a Svéd Openen sem indult még.....
Tudtam én Svéd, hogy nagy ember vagy. Micsoda eredmények egy ilyen öreg rókától mint Te.
(viccet félretéve. Ez Bitter volt, ha jól gondolom?)
NorthWest200 (Írország legnagyobb sporteseménye)

Senki nem tudja eldönteni, hogy melyik a legnagyobb utcai gyorsasági verseny a Man szigetiTT vagy a NorthWest 200. A nézőket figyelembe véve,valamint a gyári csapatokat illetve a versenyzőket azt kell mondjam, hogy szerintem ez nagyobb rendezvény mint a TT. Könnyebben áttekinthető a nézők számára hiszen a kör csak 16 km hosszúságú. Eddig sajnos kétszer nem tudtam részt venni ezen a versenyen a fő rendező Mervyn White hívásának ellenére, 2008-ban súlyos boka sérülésem volt tavaly pedig nem állt össze a csapatunk arra az időre amikor a verseny volt és csak a TT-n tudtam indulni. Idén sikerült részt vennem egy Ír csapat meghívására annak ellenére, hogy már a nevezési zárlaton túl voltunk de a rendezők biztosították számomra az ingyenes indulást.

Nagyon vártam már ezt a versenyt bár egy kicsit tartottam tőle, hiszen a pályát egyáltalán nem ismertem. Az időjárás trükkös, a hely maga gyönyörű, a tengerparttól pár méterre száguldozunk, illetve bent városban majd megint egy gyors szakasz következik. Ez tulajdonképpen különleges keveréke a Man szigeti TT-nek és mondjuk egy Hungaroringnek vagy a pannónia ringnek Tehát a fele olyan mintha egy rendes versenypályán mennénk a másik fele pedig olyan mint a Man sziget hosszú hosszú gyors részek bukkanókkal teli egyenes a fák között. Amiben még más ez a verseny az az, hogy elég keskeny az út ezért három szakaszban húszasával rajtolnak a versenyzők A,B és C csoportban. Már az edzéseken nagyon izgatott voltam, állandóan esett az eső, itt az eső azt jelenti, hogy leszakad az ég, csurom víz a pálya raknánk fel az esőgumit és két perc múlva csont száraz pályán tudunk menni, ez egy kicsit idegen volt számomra nehéz volt ehhez alkalmazkodni de úgy láttam, hogy mindenkinél ugyan ez a helyzet. Az edzésen nem sikerült jól teljesítenem, mert felrobbant a superstock blokkom a Suzukiban, túl durván kapcsoltam vissza a féktávokon mert ott próbáltam behozni azt amit a gyors részeken veszítettem. Ezzel gyakorlatilag kinyírtam a stock Suzukimat. A hidrex honda amivel a superbikeban mentem pedig teljesen idegen volt számomra. Tehát gyakorlatilag egy mért idővel rendelkeztem ami nem volt túl jó, de sok embernek nem volt mért ideje egyáltalán. Ezzel a rossz idővel a C csoportból indultam a negyven valahányadik helyről. Ha jól emlékszem 54 induló volt kategóriánként. A verseny napjáig hatalmas buli, tüzijáték és óriási show-k szórakoztatták az embereket és én újra egy családban éreztem magam az utcai versenyek specialistái között. Ez egy viszonylag zárt közösség ahol én nagyon jól érzem magam, nagyon örültem, hogy megint itt lehettem közöttük és megpróbáltam kihozni magamból a legjobbat. Sajnálatos volt számomra, hogy Steve Plater nem tudott elindulni, mert az edzésen óriásit esett de szerencsére megúszta egy többszörös kéztöréssel, így valószínű, hogy a TT-n nem tud elindulni. Nagyon jó volt látni a sok gyári versenyzőt akik nagyon komolyan veszik az utcai versenyeket. Mind a három versenyen elrontottam a rajtomat. Azt nagyon fontos tudni, hogy az első versenyen a 32. helyen végeztem a 44. rajt pozícióból ez viszonylag jó de talán nem mond semmit a magyar olvasók számára de itt az újoncokat teljesen külön kezelik és értékelik a többi versenyzőtől itt csak a negyedik legjobb újonc tudtam lenni de nem is tudtam olyan gyors köröket menni mint a későbbi futamokon. Külön örömet szerzett, hogy ezt a futamot barátom John Mc Guinness nyerte Majd jött a számomra nagyon fontos futam a superstock itt érdekes módon tetszett a menésem a csapatoknak és a MarTrain racing csapatból kaptam egy motort, a gyári Tas Suzuki főnöke Philip Neil adott nekünk kölcsön egy stock blokkot, ennek nagyon örültem nagyon gyors volt a motor. Tehát superstockban úgy álltam neki a versenynek, hogy itt most ha törik ha szakad nagyon gyors leszek, ez sikerült is. Persze az elrontott rajt után kikerült mindenki viszont a csoportomban elöl tudtam menni és felzárkóztam a 23. helyig az 50 indulóból. Itt nagyon sok volt az esés, a 23 helyért való küzdelemben az utolsó leintés előtti utolsó síkánban még kifékeztem valakit de én sem tudtam rendesen befordulni és sajnos kilöktem a mellettem lévő versenyzőt akinek esélye sem volt befordulni a célra. Le kellett állítanom a motort, visszatolni és úgy át menni a füvön és a sóderen keresztül és így intettek le a 33.helyen. Sokat javult a köridőm az előző futamhoz képest és itt a második legjobb újonc lettem. Ezt követően kissé félve mentem vissza a park ferméből újra a rajtrácsra a másik versenyző miatt de nem volt semmi probléma a zsűri ugyan megdorgált egy kicsit azért mert nem lehetett volna visszatolni a motort. Ezután újra felültem a 2005-ös Hondára hiszen a második superbike futamom következett. A szokásos elrontott rajt után viszonylag könnyen sikerült egy 26. pozíciót kiharcolnom az összetettben itt szintén nem tudtam még, hogy ez a harmadik legjobb újonc helyét jelenti nekem. A legjobb újonc a 2009-es évben a BSB superbike cup gyöztese Gary Manson volt a full gyári startelektronikával felszerelt superbike motorral. A verseny után a csapatom számomra érhetetlen módon sürgetette az indulásunkat, 4 órán keresztül várakoztunk a hatalmas dugóban holott mindössze 50 km-t kellett volna megtenni amit nekünk 4 óra alatt sikerült és fogalmam nem volt hogy a sietségnek mi volt az oka. Mint utóbb kiderült négy csapat keresett meg, hogy folytassam velük az utcai versenyeket, illetve a BSB superstock kategóriájában tudok menni az év hátralévő részében nagyon jó feltételekkel. Nagyon örülök, hogy ilyen jó formát tudtam hozni. Másnap a rossz hír az volt hogy törölték a hazafelé tartó járatomat a jó pedig, hogy a verseny rendezője felhívott, hogy nem érti miért nem maradtunk ott a díj kiosztón ahol a 2.illetve a 3. legjobb újoncnak járó 1600 fontot átküldi a számlámra, illetve az ezüst és bronz medált pedig postázza a címemre. Úgy gondolom, hogy ez egy jó bemutatkozás volt. Az Írek nagyon kedvelik ezeket a hősi küzdelmeket ezért sok Ír utcai versenyt rendeznek ahol én is szeretnék indulni pl Scaery, Ulster valamint a Macou gp-n is újra részt vehetek. Nagyon tetszett az, hogy a BBC honlapján élőben ment az adás és a nézők az óriás kivetítőkön nyomon követhetik az egész versenyt és nem csak azt a kanyar kombinációt láthatják ahol éppen ülnek. Általában az első öt hat ember csatáját mutatták de a superstok versenyen engem is bevágtak ahogy kifékeztem három embert. Erre nagyon büszke vagyok. Most egy kicsit fáradt vagyok így a verseny után de úgy gondolom, hogy nagyon rá kell készülnöm a TT-re, ott egy egészen más csapatban megyek Ezen a versenyen a fő a suzukis szereplésem volt ebben nagy segítséget nyújtott nekem Bajók Gabi azzal, hogy jóváhagyta, hogy a TT-n nem muszáj Suzukival mennem, hiszen az a fontos, hogy valamelyik nagy versenyt teljesítsek Suzukival és biztosítsam számukra a megállapodott megjelenést. Úgy gondolom, hogy ez itt most megtörtént a Greenlight televiziótól nagyon jó akcióképeket fogok kapni magamról ami a motorshow-ban a Superbike magazinban és a sportmotor oldalán is látható lesz amit a Gombos Miki csinált a magyar nézők számára. Most készülök az év hátralevő versenyeire. Speciális köszönet a szponzoraimnak: RRC Hungary, Systrend, Magyar Suzuki Zrt, Blackmotors Kft, Corsaro, Shox, DangerBike, Furgon City, Forcefield, Mike Tomi és természetesen szurkolóimnak is.

http://mail.google.com/mail/?u..." data-gallery>http://mail.google.com/mail/?u..." />
idömérön szombaton Rizi esett, nagyon fájt a válla, meg sem tudta emelni, de elindult mindkét versenyen begyogyszerezve
Rizi mindkét futamon 8. lett, a második futamban övé volt a második leggyorsabb versenykör, ami azt sugallja hogy vállfájás nélkül sok ilyen kört tudott volna menni
Dávid elsön 19. másodikon 16.
Rosivall elsön 23. másodikon 24.
idm.de

Results