Ha valaki nem tudná mire fel született a hirdetésem.
Eladó a rekorder gép
Messziről simán csak egy pályázós gixxernek néz ki, de ebben a motorban azért több van. Nem csak erős és gyors, de hazánk egyik legsikeresebb versenygépe is: ez a Juhász Dávid által használt Suzuki GSX-R 1000K9. Ezzel szerezte meg a magyar bajnokság első helyét, az Alpok-Adria sorozat összetett 8. helyét, és ennek a nyergében állított be pályarekordot a Hungaroringen és Rijekában is. A felkészített és tuningalkatrészekkel ellátott motor eladó – el se kezdj alkudni, ha nincs meg a 2:05 alatti köridő a Ringen; ez a tárgyalási alap.
A széria Suzukira rengeteg extrát szereltek. Öhlins kormánygátlót és hátsó rugóstagot, Starlane váltóelektronikát, komplett Bódis kipufogórendszer, Active gyorsgázt, Lucas fém fékcsőszettet, Gilles Tools kormányt, állítható első fékkart, verseny idomszettet, G.P.T. köridőmérőt, karbon generátor- és kuplungfedelet és védőket, módosított lábtartókat valamint emelőszemet is kapott. A gép listaára extrákkal 5,531 millió lenne, de Dávid 4.15 millió forintért megválna tőle; természetesen hozzáadja a gyári idomokat is.
Magyarországon ritka, hogy felkészített versenyzői gépeket adjanak el. Amerikában, Angliában vagy Németországban gyakoribb – igaz, ott sikeres versenyzőkből is több van. Akárhogy is nézzük, ez a GSX-R része a hazai sporttörténetnek: akár gyűjtői szemmel is érdekes lehet.
A motor megtekinthető a Hungaroring Motorsport Iskolánál, Mogyoródon
Azért ezek a beavatkozások még ha nem is olyan költségesek szerintem nagyon szükségesek ahhoz, hogy két másodpercel jobb időt tudjál/tudjon menni vele. Abban egyet értek veled, hogy a nagy motorerő nem mindig hozza meg a hozzá fűzött reményeket és a legtöbb esetben felesleges is. Az biztos, hogy egy olyan motoros mint a Dávid igen csak meglepő eredményeket tudnak produkálni hozzánk képest. Hozzám meg pláne. De legyünk őszinték, neki illik is ilyent produkálni.
Ha minden igaz akkor csütörtökön már ott leszek és olyan 2.20-at fogok menni a frissen összerakottt blokkal, hogy öröm lesz nézni.
De most egy kicsit "gondolkodtam" . Eladom a motoromat,
Eladó egy 2004 évj Honda CBR1000RR pályára felkészítve.
A motor kitünő állapotban van.Az ára csupán 2.2millió forint. A 2009 évi magyar bajnok által bemotorozva a Hungaroringen 1.54.4 a pannonia ringen 2.00.0 köridőre képes ha a ringen nincs meg 2.05.0 köridőd ezt akkor is elviheted, csak virítsd a lóvét.
Ui: A gátlóban lecserélem az olajat bónuszként.
Fém fékcső, slipp on,pályaidom, pc a netes progival, egy gyári átszelepelt futómű, áttétel és az 56.8 után a Lajos belerakott az eggyik első gátlóba 10-es rugót a gyári 9.5-es helyett. De a Dávid 59-et úgy ment vele amikor először ráült, ahogy elővettem a garázsból egy álltalam tavaly levetett haszált Dunloppal. Még valami?
Valóban ha így veszed ez tuning. Igazat adok benne.De az egész összköltsége a töredéke annak amibe egy nem gyári futómű kerül.
Én a tuningolásnál a nagyon költséges átalakításokra gondoltam.
Amúgy biztos vagyok benne, hogy a Dávid egy utcai motorral is megközelítené vagy elérné ezt az időt.A kérdés: hány körig lehet tartani egy utcai motorral. Ha már így szóba került leírom , hogy a legnagyobb gondot egyébként a Dávidnak a verseny alatt az okozta, hogy elfogyott a futómű(túlmelegedett az olaj). 2 éves van benne. Talán ha lecseréljük, és új gumit tesz fel a versenyre másképpen alakulnak a dolgok. De mit tudjuk a ha szóval kezdődő mondatok ......... Szóval erről ennyit
Az attól függ, hogy mit nevezünk tuningnak. Mert ugye nem csak a motor blokk tuning lehet az. Számomra a nem tuningolt motor azt jelenti, hogy olyan a motor ahogyan kijött a gyárból. A tiéd az ilyen?
Azért biztosan van rajta fém fékcső, átétel módosítás meg egy két apróság ami azért kellett ehhez az időhöz még egy olyan jó pilótának is mint a Dávid.
Na lökjed a módosított motorod aprócska változtatásait.
Eladó a rekorder gép
Messziről simán csak egy pályázós gixxernek néz ki, de ebben a motorban azért több van. Nem csak erős és gyors, de hazánk egyik legsikeresebb versenygépe is: ez a Juhász Dávid által használt Suzuki GSX-R 1000K9. Ezzel szerezte meg a magyar bajnokság első helyét, az Alpok-Adria sorozat összetett 8. helyét, és ennek a nyergében állított be pályarekordot a Hungaroringen és Rijekában is. A felkészített és tuningalkatrészekkel ellátott motor eladó – el se kezdj alkudni, ha nincs meg a 2:05 alatti köridő a Ringen; ez a tárgyalási alap.
A széria Suzukira rengeteg extrát szereltek. Öhlins kormánygátlót és hátsó rugóstagot, Starlane váltóelektronikát, komplett Bódis kipufogórendszer, Active gyorsgázt, Lucas fém fékcsőszettet, Gilles Tools kormányt, állítható első fékkart, verseny idomszettet, G.P.T. köridőmérőt, karbon generátor- és kuplungfedelet és védőket, módosított lábtartókat valamint emelőszemet is kapott. A gép listaára extrákkal 5,531 millió lenne, de Dávid 4.15 millió forintért megválna tőle; természetesen hozzáadja a gyári idomokat is.
Magyarországon ritka, hogy felkészített versenyzői gépeket adjanak el. Amerikában, Angliában vagy Németországban gyakoribb – igaz, ott sikeres versenyzőkből is több van. Akárhogy is nézzük, ez a GSX-R része a hazai sporttörténetnek: akár gyűjtői szemmel is érdekes lehet.
A motor megtekinthető a Hungaroring Motorsport Iskolánál, Mogyoródon