Jó estét/Jó reggelt!
Az Endurance-n sem indultam viszont üzleti szempontból, sikeres volt a szombati nap, a Román SBK ujabb 3 db 09' Yamaha R1-t rendelt és nekem ez elég volt egy vegytiszta koituszhoz.
Gondoltam én is leírom a hétvégét az én szemszögemből:
Csütörtökön este értünk fel Moshéval a ringre, berendeztük a boxot, kaja, 1-2 pálinka és alvás. Már előtte megbeszéltük hogy ketten elindulunk az Endurance-on. Reggel 10:30 volt az 1. időmérő. Egy használt strong gumit raktam fel, nem volt probléma 57 vége időket tudtam menni. A második időmérő előtt Tompa Tamással állítottunk egy kicsit még a futóművön amivel jó irányba kezdtünk el menni, mert sikerült mennem egy 1.56.6-ot ez az OB 7. helyére volt elég. Ezután jött a verseny. A rajtot sajnos nem jól kaptam el. De így is sikerült 9. nek elfordulnom, a 2. es kanyarba annyira rövidet fékeztem hogy majdnem kiütöttem Atomot, de megúsztuk. Próbáltam menni Atom után de a nyakamon volt Tyű is. Sajnos verseny előtt beletettünk a motorba egy másik fajta fékbetétet fereodo Xtrac-ot. Nekem nagyon nem jött be. Az 5. körtől alig volt fékem így sajnos Tyű is elment mellettem. Próbáltam utána menni de annyira elfáradtam- szerintem a fék miatt- hogy inkább hagytam. Azután hogy Henzsi is kiesett, pedig már csak a biztos célbaérkezés volt a cél. Szerencsére a 10. körbe leállították a futamot, így sikerült az OB 7. Dunlop 2. helyét megszereznem. A verseny után Moshe közölte, hogy ő mégse akar indulni az endurance-on. Este a szálláson ünnepeltük a születésnapomat, - mert az is pont pénteken volt- és akkor Csiga felvetette, hogy miért nem indulunk el Henzsivel? 2 álinka között meg is született a döntés INDULUNK! Szombaton délelőtt a tegnapi berúgás fáradalmait pihentük. Délután 1 óra magasságába kimentük Henzsivel, beneveztünk és megnéztük hogy miket kell állítani a motoron ja és persze kicseréltük a fékbetétet a gyárira, szerintem az a legjobb. Futóművel nem volt sok gond, mert azt pont Henzsitől vettem meg.:-) Kezdődőtt a 2. időmérő az Endurancenak, gondoltam menjen csak Henzsi a motorral hagy szokja. Az 1. kör 01 lett a második 59 és utána kijött. Mondtam neki hogy beállítom a futőművet az ő tavalyi beállítására. Jó ötlet volt mert ment egy 1.56.4 –et amivel máris a 4. helyen találtuk magunkat a rajtrácson. Másnap a warmup eseménytelenül zajlott. Utána gumizás, a slicket kicseréltük vágottra mert így a stockba is értékeltek. Henzsi kezdett. A rajtot jól elkapta és igaz azt beszéltük meg hogy az elején nem megyünk annyira azért Csabinak sikerült végig 57-58 as időket menni. Ekkor az 5. helyen álltunk és vezettük a stock-ot. Aztán jött a csere. Én ültem a motorra és sikerült nekem is 20körön keresztül 58-59 es időket mennem. Közben láttam hogy Bitter kicsúszott így a Kispataki által szerzett előny oda lett. Ezután csere. Henzsi jött. Pár kör megtétele után közel voltunk Bitterékhez. Amint Henzsi meglátta Bittit egy ből 56-ot ment. És sikerült is megelőzni őket. Sajnos mi eggyel több kiállást terveztünk be mint Bittiék vagy Tyűék. Ők 2 vel mi 3 kiállással voltunk. Így sajnos nem sikerült magyarok között elsők legyünk. De a 2. hely is szép. És az Alpok Adria abszolút 3. helyét is megcsíptük valamint megnyertük a stock 1000-et. Nagyon örültünk. Mozgalmaz hétvége volt!
Szasztok!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Gratulálok mindenkinek a hétvégi teljesítményéhez. A Zoli-Feri párosnak külön a történtek fényében. Remélem mindketten felépülnek hamarosan.
Beszámoló a hétvégi OB/Dunlop/Alpok Adria Endurance versenyekről saját szemszögemből:
Előzetesben annyit, hogy erre a hétvégére vártunk Dér Zoli barátommal tavasz óta.
Szóval szerdán pakoltam a Ringre fel délelőtt, a nyílt napon kezdtem az edzést. Ezen a napon semmi extra nem történt, használt gumikkal próbáltam a lehető legkisebb szórással viszonylag gyors köröket teljesíteni.
A csütörtököt szereléssel töltöttem.
Péntek reggel 8.30-kor első időmérőnk volt az OB 600/DT 600 mezőnnyel. Itt nem futottam túl jó időt, talán 2.01 et mentem. Nemsokkal ebéd után a második időmérőn sem akartak jönni az idők, a jobb kezem nagyon fájt valamiért, mire rájöttem, hogy a fékkar egy klikkel kintebb van, mint ahogy szeretem, és a kis tenyerem miatt nehezen értem el a féket:-)
Kijöttem a boxba, rövid tekerés, majd irány vissza. A többiek jelezték, hogy nem érdemes visszamennem, mert már csak 2,5 perc van. Eddig a legjobb időm az edzésen 1,58.6 volt. Egy mért körre volt lehetőségem, ebben a körben sikerült PB-t mennem, összeraktam egy 1,57,7-et. Nem hittem a szememnek. Amikor kijöttem a boxba, akkor láttam hogy az első sorból rajtolhatok, Chrobák Jani, Péntek Laci, Talmácsi Gergő után. Mögöttem Dér Zoli 1, 58.1-el.
Boldogan vártam a versenyt.
Rajtnál sikerült viszonylag jól elkapnom az indulást, de féktáv nem megy még, hatodikként fordultam el.Próbáltam előzni, de elesni nem akartam így maradt a pozícióm, hátra nem is mertem figyelni. A hatodik körben néztem hátra, nem láttam senkit, ez után kicsit nyugodtabban tudtam menni. Próbáltam támadni az előttem lévőket, de kitűnően védekeztek.
A befutón két tizeddel maradtam el az előttem menő Magda Sanyitól. Dunlop 2. helyen végeztem, OB 6-on. Az időket csak utólag láttam, nem volt 1, 58,8 feletti időm, és a fele 57-es. Na innen csak vigyorogtam.
Szombat reggel elkezdett esni, az Endurance első időmérője vizes volt, ezen a negyedik időt mentük. Nem volt mérvadó, számítani lehetett a délutáni száraz pályára. Délután 1, 59.6-al a hetedik helyre kvalifikáltunk.
Vasárnap a Warm-up-on csak a cserét gyakoroltuk, az idő nem számított. Eljött a verseny. Délután fél öt.
A felvezető körben a rajt jól sikerült, elsőnek fordultam el. Az éles rajton a motor csak nehezen indult be, kb 10-12-nek fordultam.Tudtam hogy nem az első kanyarban dől el az Endurance, ezért csak óvatosan akartam menni.egyet előztem az első körben. A második körben a kettes kanyarnál a féktávon egyszerűen megszűnt a tapadás az első keréken, és elcsúsztam. Motor a bálákban. Próbáltam kitépni, de csak hárman bírtuk. A pályabírók nem engedtek tovább, először fel kellett menni a boxhoz. Felvittek, ott megnézték/tük a motort, felültem, és mentem tovább. Plexi nincs, a hátulja lóg. A kuplungkar lehajolva. Bal vállam eléggé fájt, féktávon szinte csak a jobb karomra terheltem. 20 kört mentem még így és kijöttem. Zolinak ragasztottunk egy plexit, tankolás, és indult is. ment így 25 kört, csak 01-es és 00-ás időket ment, előtte én az esés utáni 20 körben 03-04eket mentem, néhány 02-m is volt.
Zoli jött, ismét én következtem. Ekkorra már eléggé fájt a vállam, de visszaültem. a boxból kifelé alig bírtam megfogni a kormányt. az első kör annyira nem esett jól, de aztán ahogy jött az adrenalin, tompult a fájdalom is. A végére viszonylag jó időket mentem, jöttek 00-ák is.
Összetettben végül a 14ik, magyar 600-ban 4ik, Alpok Adria 600 első helyen zártunk.
Alpok Adria Endurance Év Végi Összetett értékelésben a 600-as kategória Első helyén, míg az 1000-es kategória Második helyén végeztünk.
A férj bejön a háloszobába egy borjúval, simogatva a borjat
-Ez az a tehén akit kefélek ha te nem vagy itt.
-Te mond tisztában vagy avval hogy ez egy burjú?
-És te tisztában vagy avval hogy nem hozzád beszélek?
bazmeg !mi van itt?elfelejtik az emberek használni a fejüket!dzsípíesz nélkül már megáll az élet vagy mi a faszom?van kurva térkép kb 150km bármelyik mo térképen még rajta van.faszt kell ehez dzsípíesz?!a sarki boltba mennék Jani!csaba utca,merre induljak!?pécs?mo-át érintve gyorsabb?
Az Endurance-n sem indultam viszont üzleti szempontból, sikeres volt a szombati nap, a Román SBK ujabb 3 db 09' Yamaha R1-t rendelt és nekem ez elég volt egy vegytiszta koituszhoz.
Roger, Drive It Like Ya Stole It
Any question?
Gratula nekik.
GRATULÁLOK MINDENKINEK az elért eredményekhez. Látom vitézkedtetek rendesen! És persze köszi a beszámolókat!
LX
Csütörtökön este értünk fel Moshéval a ringre, berendeztük a boxot, kaja, 1-2 pálinka és alvás. Már előtte megbeszéltük hogy ketten elindulunk az Endurance-on. Reggel 10:30 volt az 1. időmérő. Egy használt strong gumit raktam fel, nem volt probléma 57 vége időket tudtam menni. A második időmérő előtt Tompa Tamással állítottunk egy kicsit még a futóművön amivel jó irányba kezdtünk el menni, mert sikerült mennem egy 1.56.6-ot ez az OB 7. helyére volt elég. Ezután jött a verseny. A rajtot sajnos nem jól kaptam el. De így is sikerült 9. nek elfordulnom, a 2. es kanyarba annyira rövidet fékeztem hogy majdnem kiütöttem Atomot, de megúsztuk. Próbáltam menni Atom után de a nyakamon volt Tyű is. Sajnos verseny előtt beletettünk a motorba egy másik fajta fékbetétet fereodo Xtrac-ot. Nekem nagyon nem jött be. Az 5. körtől alig volt fékem így sajnos Tyű is elment mellettem. Próbáltam utána menni de annyira elfáradtam- szerintem a fék miatt- hogy inkább hagytam. Azután hogy Henzsi is kiesett, pedig már csak a biztos célbaérkezés volt a cél. Szerencsére a 10. körbe leállították a futamot, így sikerült az OB 7. Dunlop 2. helyét megszereznem. A verseny után Moshe közölte, hogy ő mégse akar indulni az endurance-on. Este a szálláson ünnepeltük a születésnapomat, - mert az is pont pénteken volt- és akkor Csiga felvetette, hogy miért nem indulunk el Henzsivel? 2 álinka között meg is született a döntés INDULUNK! Szombaton délelőtt a tegnapi berúgás fáradalmait pihentük. Délután 1 óra magasságába kimentük Henzsivel, beneveztünk és megnéztük hogy miket kell állítani a motoron ja és persze kicseréltük a fékbetétet a gyárira, szerintem az a legjobb. Futóművel nem volt sok gond, mert azt pont Henzsitől vettem meg.:-) Kezdődőtt a 2. időmérő az Endurancenak, gondoltam menjen csak Henzsi a motorral hagy szokja. Az 1. kör 01 lett a második 59 és utána kijött. Mondtam neki hogy beállítom a futőművet az ő tavalyi beállítására. Jó ötlet volt mert ment egy 1.56.4 –et amivel máris a 4. helyen találtuk magunkat a rajtrácson. Másnap a warmup eseménytelenül zajlott. Utána gumizás, a slicket kicseréltük vágottra mert így a stockba is értékeltek. Henzsi kezdett. A rajtot jól elkapta és igaz azt beszéltük meg hogy az elején nem megyünk annyira azért Csabinak sikerült végig 57-58 as időket menni. Ekkor az 5. helyen álltunk és vezettük a stock-ot. Aztán jött a csere. Én ültem a motorra és sikerült nekem is 20körön keresztül 58-59 es időket mennem. Közben láttam hogy Bitter kicsúszott így a Kispataki által szerzett előny oda lett. Ezután csere. Henzsi jött. Pár kör megtétele után közel voltunk Bitterékhez. Amint Henzsi meglátta Bittit egy ből 56-ot ment. És sikerült is megelőzni őket. Sajnos mi eggyel több kiállást terveztünk be mint Bittiék vagy Tyűék. Ők 2 vel mi 3 kiállással voltunk. Így sajnos nem sikerült magyarok között elsők legyünk. De a 2. hely is szép. És az Alpok Adria abszolút 3. helyét is megcsíptük valamint megnyertük a stock 1000-et. Nagyon örültünk. Mozgalmaz hétvége volt!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Gratulálok mindenkinek a hétvégi teljesítményéhez. A Zoli-Feri párosnak külön a történtek fényében. Remélem mindketten felépülnek hamarosan.
Balusk?
http://www.gsxrfans.hu/forum/v...
Beszámoló a hétvégi OB/Dunlop/Alpok Adria Endurance versenyekről saját szemszögemből:
Előzetesben annyit, hogy erre a hétvégére vártunk Dér Zoli barátommal tavasz óta.
Szóval szerdán pakoltam a Ringre fel délelőtt, a nyílt napon kezdtem az edzést. Ezen a napon semmi extra nem történt, használt gumikkal próbáltam a lehető legkisebb szórással viszonylag gyors köröket teljesíteni.
A csütörtököt szereléssel töltöttem.
Péntek reggel 8.30-kor első időmérőnk volt az OB 600/DT 600 mezőnnyel. Itt nem futottam túl jó időt, talán 2.01 et mentem. Nemsokkal ebéd után a második időmérőn sem akartak jönni az idők, a jobb kezem nagyon fájt valamiért, mire rájöttem, hogy a fékkar egy klikkel kintebb van, mint ahogy szeretem, és a kis tenyerem miatt nehezen értem el a féket:-)
Kijöttem a boxba, rövid tekerés, majd irány vissza. A többiek jelezték, hogy nem érdemes visszamennem, mert már csak 2,5 perc van. Eddig a legjobb időm az edzésen 1,58.6 volt. Egy mért körre volt lehetőségem, ebben a körben sikerült PB-t mennem, összeraktam egy 1,57,7-et. Nem hittem a szememnek. Amikor kijöttem a boxba, akkor láttam hogy az első sorból rajtolhatok, Chrobák Jani, Péntek Laci, Talmácsi Gergő után. Mögöttem Dér Zoli 1, 58.1-el.
Boldogan vártam a versenyt.
Rajtnál sikerült viszonylag jól elkapnom az indulást, de féktáv nem megy még, hatodikként fordultam el.Próbáltam előzni, de elesni nem akartam így maradt a pozícióm, hátra nem is mertem figyelni. A hatodik körben néztem hátra, nem láttam senkit, ez után kicsit nyugodtabban tudtam menni. Próbáltam támadni az előttem lévőket, de kitűnően védekeztek.
A befutón két tizeddel maradtam el az előttem menő Magda Sanyitól. Dunlop 2. helyen végeztem, OB 6-on. Az időket csak utólag láttam, nem volt 1, 58,8 feletti időm, és a fele 57-es. Na innen csak vigyorogtam.
Szombat reggel elkezdett esni, az Endurance első időmérője vizes volt, ezen a negyedik időt mentük. Nem volt mérvadó, számítani lehetett a délutáni száraz pályára. Délután 1, 59.6-al a hetedik helyre kvalifikáltunk.
Vasárnap a Warm-up-on csak a cserét gyakoroltuk, az idő nem számított. Eljött a verseny. Délután fél öt.
A felvezető körben a rajt jól sikerült, elsőnek fordultam el. Az éles rajton a motor csak nehezen indult be, kb 10-12-nek fordultam.Tudtam hogy nem az első kanyarban dől el az Endurance, ezért csak óvatosan akartam menni.egyet előztem az első körben. A második körben a kettes kanyarnál a féktávon egyszerűen megszűnt a tapadás az első keréken, és elcsúsztam. Motor a bálákban. Próbáltam kitépni, de csak hárman bírtuk. A pályabírók nem engedtek tovább, először fel kellett menni a boxhoz. Felvittek, ott megnézték/tük a motort, felültem, és mentem tovább. Plexi nincs, a hátulja lóg. A kuplungkar lehajolva. Bal vállam eléggé fájt, féktávon szinte csak a jobb karomra terheltem. 20 kört mentem még így és kijöttem. Zolinak ragasztottunk egy plexit, tankolás, és indult is. ment így 25 kört, csak 01-es és 00-ás időket ment, előtte én az esés utáni 20 körben 03-04eket mentem, néhány 02-m is volt.
Zoli jött, ismét én következtem. Ekkorra már eléggé fájt a vállam, de visszaültem. a boxból kifelé alig bírtam megfogni a kormányt. az első kör annyira nem esett jól, de aztán ahogy jött az adrenalin, tompult a fájdalom is. A végére viszonylag jó időket mentem, jöttek 00-ák is.
Összetettben végül a 14ik, magyar 600-ban 4ik, Alpok Adria 600 első helyen zártunk.
Alpok Adria Endurance Év Végi Összetett értékelésben a 600-as kategória Első helyén, míg az 1000-es kategória Második helyén végeztünk.
Üdv
kuruczferi
-Ez az a tehén akit kefélek ha te nem vagy itt.
-Te mond tisztában vagy avval hogy ez egy burjú?
-És te tisztában vagy avval hogy nem hozzád beszélek?
Már nem is fogom csak jövőre. Küldök egy mailt...
Mi a jelentkezési idő 12.-13-ára?
Alex!ha megyek lesz egy szabad hely a futómon..