Hogyan oldjátok meg a futóművezést arra a 30-40 kiló különbségre, ami köztetek van? Gondolom, nem tekergettek minden cserénél? Búvár ólomövet veszel magadra?
mennék én a kedvedért, de sajnos dolgozom... szóval nem tudok menni... Endurance-on esetleg Barta Lacival.. de még semmi sem biztos.... Gyurkeszt is kérdeztem.. de ő fordított váltóval megy..
szóval még nemtom'
hívom a havert de nem veszi fel.neki tudom hogy van ilyen mert eladta a motort és megmaradt a pidom.remélem még nem adta el....
számod megvan,megtaláltam az "only anal" hirdetések közt tennap
Én is jártam így egyszer, akkor az volt a megoldás, hogy egy nagyobb csavaranyát ráhegesztettünk a csavar fejére( az anya belsejét varrtuk körbe) és azt már könnyen le tudtuk szerelni normál szerszámmal.
Gondolom segített a dolgon, hogy a hegesztéssel járó hő a menetrögzítőt kicsit odavágta...
Figyelj itt ennél a csavarnál(is) arra, hogy a lehető legjobb minőségű szerszámmal szereld mindig.
Nincs valakinek kölcsönbe 2004-es R1 hez pályaidom?
Ütött-kopott is lehet.Egy haver odaadja a mociát,hogy induljak a pénteki "R"kupán,de nem szeretnék a gyári idommal menni.
kormánycsapágyat azt nyáon kapot ujat, kupgörgöset, most még feszitettem rajta kicsit,hátha,,,,
finom ill durva fékezésnél nem éreztem lüktető érzést a karon, talán az jelezte volna ha "görbe" a tárcsa
marad a gumi meg a fékbetét, ezeket meg télen lecserélem,
aztán remélem megszünik, bár közúton nem csinált ilyet csak is a hring cél végi fékezéskor
LX