Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gratula :-)! köszönöm, az infót kiprobálom. (Pedig a topcasnek a tartojára raktam fel )
Hali! Nekem hiba nélkül működött legutóbb, a lengőkarra tettem fel. Mivel a Horneten máshol nem volt rá megfelelő hely :), 2.18.2 volt a legjobbam. Üdv!
Sziasztok!
Jön valaki innen csütörtökön(15-én) a Pannonringre?
Sziasztok!

A csütörtöki pályanap képei : http://kep.tar.hu/balusk8/50130447#2
Hát mit mondjak életemben elöször béreltem időmérőt és 2.19 447, de csak az első hét kört mérte az okos mérő, állítolag szólt a hangosba, hogy nincs jel csak nem tudom, hogy mikor, mert én mem hallottam, hacsak nem akkor amikor fent voltam a pályán. Pedig kúrva jó volt, és végre tudtam egy pár tiszta kört menni, na mindegy! Ez az én formám!
Sziasztok!

Tegnap a nyílt napon is hallhattátok, és talán már ide is betette valaki az infót (nem néztem utána):

"Újabb motorozási lehetőség szeptember 11-én este!

Az utóbbi időben mind többen jelentkeznek a motoros napokra. Amennyiben az idő engedi, telt ház mutatkozik. Ígéretünkhöz híven utána néztünk, hogy mikor tudnánk újabb lehetőséget találni egy kis gurulásra.

Az új lehetőség: 2005. szeptember 11-én (vasárnap) délután 17:00–tól 19:30-ig!

Tehát már is lehet jelentkezni munkanapokon a 06 28 444 438–as telefonon!

A vasárnap esti Motorozáson egy csoportot indítunk, akik a rendelkezésre álló időt saját belátásuk szerint használhatják fel.

A következő "Nagy Péntek Esti Motorozás"-ra szeptember 23-án 18:00 – 20:00–ig fog sor kerülni."

Forrás: http://www.brorganisation.hu
Az aug. 31-ei pályanapról lehet találni vhol képeket, videót ?

még mindig, mert a 3. nap még kell!!!!

LX
ez az.
bután mentél körbe körbe.
ahogy én most :o)
de igenis beszélj rá mindenkit, mert szerintem nagyon jó és hasznos!!! Én sokat tanultam, pedig talán már nem vagyok kezdő!

LX
Nem annyira mázli, mint inkább sok lelkesedés, és feladat. De szeretem és szívesen csinálom a hétköznapi életem mellett. Amúgy senkit sem szeretnék rábeszélni, de érdemes egyszer egy ilyen tanfolyamot megpróbálni, vagy legalább egyszer megnézni egy este, hogy milyen is egy "ilyen nap".
mázlista...
Az a titka, hogy közreműködök a Hringen működő Aprilia iskola életében.
Seszty, jól olvasom hogy te esténként is fel tudsz menni a Hringre? Mi a titka?
Ezekkel a kis kétüteműekkel csak lendületből tudsz menni. Ha leesik a fordulat, lefő a KV-d, mire újból visszajön, illetve vissza kell váltanod egyet, és még akkor is egy kis idő, hogy életre kelljen - főleg hegynek felfelé. Ezért vagy kénytelen a pályát végig lendületből motorozni, mert a lovak nem segítenek ki. Viszont a motor nagyon jó indulatú, kezes, könnyen vezethető, nem okoz meglepetést, ha mondjuk vészesen rárántod a gázt.
Viszont ha lendületből megtanulja valaki a pályát, nem csak úgy, hogy eszetlen gyorsítás, majd nagy fék szinte fejreállással, lassú ívvétel, majd kigyorsítás és előlről..., akkor utána már saját motorral is más technikával lehet menni. Legalábbis mindenki ezt mondta eddig, aki volt nálunk. Én még csak 2üteműt próbáltam pályán, így saját bőrőmön nem tapasztaltam, de elhiszem. Sokan voltak már nálunk, akik amúgy versenyeznek különböző kupákban és jót tett nekik egy kis 2üteműzés.
egyetértek. Azt hiszem hogy a későbbiekben én is próbálok majd néha esténként hozzátok csatlakozni.

LX
A "legjobb" ívekre magadtól csak sok gyakorlással tudsz rájönni, legalább is ez a véleményem. A tanfolyam azért jó, mert ott tényleg a "legideálisabb" íveket lesheted el, amiket utána már remekül lehet alkalmazni.
nekem tuti hogy bejött, és Ádám tök hasznos tanácsokat adott. Időnként csodálkoztam hogy milyen íveken megyünk - ahol eddig én még csak véletlen sem mentem - de rájöttem hogy nem véletlen hogy ott megyünk

LX
Tudom, csak hirtelen egyszerre válaszoltam, mert közben egy kicsit dolgoznom is kellene :(
Örülök, hogy élvezted az oktatást. Én igyekszem mindig odafigyelni azokra, akik velem jönnek és segíteni, remélem tudok. Szakmailag Ádámékhoz kell fordulni, mert én amolyan "amatőr" vagyok ilyen téren.
Szerintem a hétfői és a keddi nap jól sikerült, jó csapat jött össze, és végre az idő is megkegyelmezett nekünk, de ezt nem akarom elkiabálni.
Eszti,

Én nem Dannyékkel voltam, hanem Ádámékkal És el kell mondjam nagyon élveztem az oktatást

LX
Kedves dannyboy és LX_ZX,

Hirtelen így egyszerre válaszolok. Örülök, hogy nem estetek el a kavalkádban és remélem jó lesz a műsor. Az iskoláról is készültek kb. két hete felvételek, azok is valamelyik adásban benne lesznek.
Előre is köszönöm azoknak, akik elengednek a kanyarban. Amúgy a lassú csoportban szoktam menni, meg tegnap a nagy déliben. Nem merészkedem fel a gyorsba, mert ott túl sok a lóerő és időkülönbség, így nem akarom élő bójaként akadályozni az emberkéket. Mondjuk a lassú csoport meg néha már tényleg egy kicsit lassú volt. Kellene egy amolyan közepes. Soha nem szoktam az időmet mérni, tegnap megtörtént egyszer és magam is meglepődtem.
Nem tudom idén felmerészkedek-e még nyílt napra, mert hát ugye esténként sokkal nyugodtabb a légkör, kisebb az esélye az elesésnek.
Továbbra is kellemes napot: Seszty
Seszty,

már akinek, én mindig elengedem a gyorsabbakat, még ha 125-ös is az illető. Kanyarban, ha tetszik ha nem úgyis agyonver Mellesleg üdv itt. Én is kint voltam akkor... ott okultam a csoporttal tényleg, még tartozom az aznapi beszámolóval...

LX
Volt is majdnem pár baleset, már az első körben - az jól mutatott volna a műsorban!
Egyébként ezt a "kavalkád"-ot kaptuk feladatnak, de veszélyesebb volt mint egy komplett pályanap.
Kívülről jó látvány volt, de tényleg egy kicsit kavalkádnak tűnt, ilyenkor igazán könnyű kiütni a másik alól a motort.
A tegnapi nyílt napot is akkor fejeztem be, mikor két olyan előzést produkáltak egy körön belül, aminek azért nem lett "csúnya" a vége, mert sikerült odafigyelnem és viszonylag jól lereagálnom a mutatványt.
Nem értem azokat a motorosokat, akiket próbálok megelőzni az én kis Apriliámmal, szinte tolom le a kanyarban, nem enged, a végén a kigyorsításnál úgyis a lóerők mellette szólnak, majd a következőben ismét kezdődik előlről, csak azért is olyan íven és úgy megy, illetve ha kívülről mellé megyek akkor rám húz, nehogy elmenjek. Biztos kínos, ha egy ilyen kis motorral megelőzik az ember nagy "dögjét".
Igazából mi zavartunk titeket, úgyhogy bocs.
Egyébként marha izgi volt 80-nal körözni a pályán, bár én loptam egy kört a végén...