Egy kollegám bartája a srác, kicsi a világ.
Pont utána érkeztem a kanyarba, már ott hasalt szegény a szallagkorláton, a moci meg benn feküdt majdnem a híd alatt. Úgy tudom eltört a sarka, jobbulást neki! Mi volt a bukás oka? Megbokrosodott a ZX?
Bocsi, de vissza szeretnék utalni egy korábbi hozzszólásomra. Torro felvetését (606. hozzászólás itt) próbáltam elütni viccesen 608. számú hozzászólásommal. Azt szerettem volna kifejezni, hogy én nem csinálok és nem is csinálnék olyat, amit Torro írt, miért tenném? Remélem, mindenkinek tiszta volt a dolog. Visszaolvasva azonban úgy gondolom, talán félreérthetően fogalmaztam... A lényeg tehát, hogy ezentúl is a sajnát nevem alatt írok mindent, ha úgy hozza a sors, hogy írok.
Kössz és sry, de fel kellett szaladnom a pályaambulanciára, mert sajna Gza barátom lezúzta magát, és segítettem intézni a dolgait. Aztán már pakoltunk is, mert Dez "indulatba jött", és a Gza gépét is el kellett fuvarozni. D.u. Árpi fotózott, sztem csak van ott még pár kép rólatok.
biony, biony, az ott az én kezem tetszik lenni, mely az zászlót lengeti. Később találkoztam Tomiboyjal és akkor tusdtam meg, h te, azaz Bonus voltál ott fényképezni.
Nem nagyon tudom az új műfüves rész okát... Viszont ha elmegy az F1 (szvsz én sem hiszem, h sokáig itt maradna nálunk... számomra, ill. a pályahasználat miatt is sajnos), akkor azért nemcsak Clio meg Astra marad, hanem az autós gyorsasági OB minden kategóriája. Így a kis és nagy túraautó és a formaautó is! Vitathatatlan, hogy a Clio és Astra a legnagyobb (és talán izgalmasabb) mezőny az OB-ben, de nemcsak ők vannak.
Amúgy meg szoktak lenni autós tesztek (külföldi versenyzők, csapatok), motoros/autós nyílt napok, privát autós/motoros klubok, egyes nagyobb cégek rendezvényei (autós)...
Viszont ha elmegy az F1, valószínűleg kicsit megcsappan a pályát bérlők száma... szerintem. Merthát ez egy F1 pálya... még.
Hali! Király volt ez a mai pályanap, ki járt még kinn?
Én a délelőtti csoportban mentem, rettentő élvezetesen telt a 4x20 perc. :) Kár, hogy sokan estek :( Azt hiszem néhány dolgot át kéne alakítanom a Horneten, pl. a lábtartóim megemelni, mert egyfolytában az aszfaltot karistoltam velük. Menő érzés de nem túl bizonságos. 2:18 alatt sikerült körbe érnem, de úgy érzem még maradt bennem tartalék.
Pont utána érkeztem a kanyarba, már ott hasalt szegény a szallagkorláton, a moci meg benn feküdt majdnem a híd alatt. Úgy tudom eltört a sarka, jobbulást neki! Mi volt a bukás oka? Megbokrosodott a ZX?
Géza barátodnak nem ZX10R van véletlenül? A célegyenes utáni kanyar kijáratánál esett el?
Vagy te nem voltál akkor ott
Köszi Bonus
A haverodnak meg jobbulást
Tébojjal meg vigyázz, összehord 7et-havat
Új célt tűztem ki én a könyökömet akarom lerakni a kanyarban
Majd megölt az ideg, hogy csak néztem a motorozást
Te lengeted épp a zászlót?
Tegnapi pályanapról fotók itt: motorosok.hu
Bon
Nem nagyon tudom az új műfüves rész okát... Viszont ha elmegy az F1 (szvsz én sem hiszem, h sokáig itt maradna nálunk... számomra, ill. a pályahasználat miatt is sajnos), akkor azért nemcsak Clio meg Astra marad, hanem az autós gyorsasági OB minden kategóriája. Így a kis és nagy túraautó és a formaautó is! Vitathatatlan, hogy a Clio és Astra a legnagyobb (és talán izgalmasabb) mezőny az OB-ben, de nemcsak ők vannak.
Amúgy meg szoktak lenni autós tesztek (külföldi versenyzők, csapatok), motoros/autós nyílt napok, privát autós/motoros klubok, egyes nagyobb cégek rendezvényei (autós)...
Viszont ha elmegy az F1, valószínűleg kicsit megcsappan a pályát bérlők száma... szerintem. Merthát ez egy F1 pálya... még.
Én a délelőtti csoportban mentem, rettentő élvezetesen telt a 4x20 perc. :) Kár, hogy sokan estek :( Azt hiszem néhány dolgot át kéne alakítanom a Horneten, pl. a lábtartóim megemelni, mert egyfolytában az aszfaltot karistoltam velük. Menő érzés de nem túl bizonságos. 2:18 alatt sikerült körbe érnem, de úgy érzem még maradt bennem tartalék.