A 2:16 menne, ha nem számít a motor. Mondjak példákat, vagy magadtól is rájössz?
De! Ha utánaszámolsz kicsit (lóerő/súly), azért az R1 (legalábbis velem a nyergében) annyira nem lép ám le egyenesben!
Hát nem akarok már belemenni, de emléxem arra mikor 3 éve a TLS-sel felmerészkedtem a Hringre, akkor a rövidebb pályán 2.30 körül hasítottam szal nem egy nagy eresztés. A céle utáni első balosban egy NSR125-tel és egy TZR125-tel két kiccsákó úgy elment külső íven, h két hétig terápiára kellett járjak. Pedig sima utcai szúnyogok voltak slick gumival.
Danny itt van Juhász Dávid tavalyi Alpok-Adriás futamideje asszem 9 körre: 20:37,044
Szal cca 2.16-20 körül lépeget a Hringen 114 km/h-s átlagsebességgel. Te is 2.16ot mész az R1-gyel? Még ha így is lenne te egy 150 lovas motoron ülsz ő pedig egy gyík 45 lovason szal vhol csak meg kell lennie a sebességdifinek az ő javára is ha te az egyenesben lelépsz mint a szar. Vagy nem?
Kanyaríven végig volt ugyanaz a tempónk, féktávon csak egyszer tudott beszúrni, mert onnantól előttem volt végig!
Kigyorsításnál meg elment, ahogy írtad.
Nekem az a véleményem, hogy a köridő érdekelje a versenyzőket, engem az élvezeti érték érdekel, kompromisszumban azzal hogy a motorom ép maradjon.
A többi csak arcoskodás, mint anno az oviban (az én apukám úgyis erősebb mint a tied, beee!)
kinek a pap, kinek a papné.
ez nem is lehet vita tárgya.
ne vegyél olyat.
ebben a sportban az a jó, hogy egzaktul mérhető. köridőnek hívják.
amit te írsz, az pedig olyan relatív, hogy nagyon.
kanyar mely szakaszán volt akkora a sebességed?
érintési ponton?
előtte? utána mi volt?
bekormányzásnál beszúrt, a kigyorsításnál meg elment?
mert így valóban lehet a sebességed a kanyarban (ANNAK IS EGYETLEN MINIMÁLIS SZAKASZÁN) ugyanannyi a kanyarsebességed.
amúgy meg tök mindegy nem? te menél, élvezted, mi meg mentünk, s élveztük.
nem törtük le magunkat, motoroztunk egy nagyot, s a rendőrre se kellett számítani az út szélén, meg szembejövő forgalomra. tehát
menjünk legközelebb is!
Az lehet, (bár ha hideg gumival borított volna olyat, valószínűleg seggen pattogott volna az első kanyarban), úgyhogy inkább levezető kör lehetett...
De a lényeg ezesetben is ugyanaz: ha a levezető körben olyan kanyartempója van mint nekem a nem levezetőben, akkor kell a francnak egy ilyen kis kotvány kétütemű!
Én mindössze arra próbáltam célozni, hogy olyan dolgot akarsz nekem megmagyarázni (ráadásul a körülmények ismerete nélkül) hogy nem lehetett úgy, ami velem történt...
(mivel Phoenix mester - teljesen jogosan - "kizavart" a Kawa klub fórumból itt próbálok reagálni hozzászólásodra...)
Szóval csak kicsit értettem amit mondani akartál (a hiba biztos az én készülékemben van...) A téma a baromság amit felhoztál??? Azon nem akartál vitatkozni? Mert ha jól emléxem - ami koránt sem biztos - te hoztad fel ezt a témát, mi csak reagáltunk rá! Mellesleg nem kívántam vitatkozni, pusztán nekem más a véleményem mint neked! Ennyi....
Hát ha ezt tavaly írtad volna akkor most nem válaszolnék, de az idei 636 az összes tesztben az utca királya. Mondjuk én a sajátomra sem mondom, h szar utcára bár a hátsó futómű lehetne puhább is de ezt pár tízezer ftból lehet orvosolni (Hyperpro rugó). Bár én még megpróbálom továbbpuhítani, mindenesetre ezt erősnek tartom, h utcára rossz a híre. Maximum hátulról nézve...na onnan elhiszem, h rossz!
Az, h radikális sportmotor az nem rossz. Aki túrázni akar vagy olyat, amelyik minden szempontból kiszámítható az más márkánál keresgéljen! LX-szel egyetértek, pont az az egyik ami tetszik benne nekem is, h nem ismeri a kompromisszumot. Persze ettől még túrázni is fogok vele, ha alkalom adódik de nem nyavalygok, mert úgy vettem, h bekalkuláltam ez egy igazi sportmotor!
Köszönöm. Már csak nekem hozzá fejlődnöm, de azon vagyok. Te mivel nyomulsz. Már olvasgatom egy ideje a hozzászólalásokat ebben a fórumban. Van egy-két hölgy vagy srác akivel személyesen is találkoztunk. Pénteken vagy szombaton kijössz a h.ringre?
utcán rossz a híre??? Ezt általában azok írják akik nem motoroztak vele! Kemény motor az tény! De attól még kiváló! És engem spec. nem dobott le az első kanyarban!!!! És nem azért nem motorozok közúton mert a Kawa szar, hanem azért mert az utca nem versenypálya, és pedig nagyon gyorsan szeretnék motorozni.....
Mellesleg a többi szubjektív tesztelésnek több értelme van? A MASTERBIKE legalább tényekre alapoz, és nem egyéni véleményekre!
A Masterbike nagyon érdekes egy összemérés!
Mindössze 2 dolgot nem értek ebben az egészben, szeretném, ha elmagyaráznátok:
1.) 600 sor4 v.s. 1000 sor4 v.s. 1000 V2: mi értelme az összemérésnek? Egy profi versenyző az ezressel lesz gyorsabb, egy amathor a 600-assal (elvileg abból lesz Superbike versenyző, aki 1000-el ugyanolyan gyors, mint 600-al, nem?). Egy átlagos Kovács 16 "pályázgatni járó" János nem lesz gyorsabb egy 10R nyergében, mint egy GSX-R600 nyergében, hiába a vérprofik által futott köridők a ZX10R javára. A profi versenyzők meg magukra szabják a motort. Akkor meg mi értelme?
2.) Én mennyivel leszek lassabb egy GSX-R 600 -al közúton, mint egy 10R-el? Számít ez? Mert egy évben egyszer, félig kihalt autópályán elver végsebességre (és heti 3-szor ducira verem a Mátrában)?
Miért kellene elhinnem, hogy én - átlagemberke - gyorsabb leszek egy ezressel (Bitternek, Talmácsiéknak, és Kispatakinak hozzászólni nem ér )?
Pályán tesztelni nem ér, túlságosan egyoldalú. Az, hogy a Kawa a tükörsima pályán megy, mint a golyó, még nem jelenti azt, hogy a magyarsima úton nem dob le magáról az első kanyarban...
Pályán abszolútnak tűnik utcán nagyon rossz a híre. Abszolút?
A múltkor a tévében láttam, hogy a Suzuki Hollósnak lesz vmi családi motoros napja egész hétvégén a Ringen. Ma utánanéztem, és közben rátaláltam a 20-i nyílt napra is, amikor quadozni is lehet majd az Adventure Parkban, és a nagy déli akármiben is lehet menni. Alábbiakban a www.brorganisation.hu oldalról idézek (sajna a Suzuki pályamotoros táblázata az oldalon kép formájában volt). (Azért érdekes, h a Suzuki Hollós oldalán az eseményről nem találtam semmit .)
"Pénteken, 20-án ismét Motoros Nap a Hungaroringen!
Az éves menetrendnek megfelelően a következő lehetőség egy kis motorozásra pénteken, 20-án lesz a Hungaroringen!
Ez alkalommal az élversenyzőink már Rijekában fogják róni ezen a napon a köröket, így a nagy déli guruláson nem csak a MAMS licences versenyzők vehetnek részt, hanem oda várjuk a gyorsan közlekedőket is.
Ez lesz az első nap, amikor az aszfalt csík mellett a terepen is közlekedni lehet, persze megfelelő járgánnyal.
Quadozni, vagy endurozni lehet a Hungaroring közepén lévő erdőben kialakított adventure parkban. Ha pedig valaki az aszfalton való motorozás kedvéért jött, és megtetszik neki ez a lehetőség, hát bérelni is lehet mocit, vagy quadot.
Szóval bármelyik válfaját is választjátok a motorozásnak, érdemes lesz pénteken kilátogatni a Hungaroringre!
-----------------------
Hírek
2005.05.17.
Suzuki Családi Motoros Találkozó
Motorozás, motorozás és motorozás...
Május 21-én szombaton Suzuki motoros nap a Hugaroringen! A családi rendezvény során rengeteg idő lesz a pályán való motorozásra. Reggel kilenc órától este hatig folyamatosan indulnak a pályamotoros és tesztcsoportok. Összesen 11 csoport tud negyed órás menetekre a pályára gurulni és 9 csoport tesztelheti majd a Suzuki legújabb motorkínálatát. A turnusok felváltva, közöttük öt-tíz perces szünetekkel indulnak majd. A motorozások pontos időtervét az alábbi táblázatban lehet megtekinteni. A rendezvény minden programján ingyenes a részvétel.
Miközben a pályán teljes gőzzel zajlik majd a motorozás az összes családtag találhat majd magának testhezálló szórakozást. Az rendezvény három helyszínen zajlik majd: az SV faluban található kemping szabadtéri sörözői és büféi igazi fesztiválhangulatot ígérnek. Ezen a helyszínen lehet gokartozni is. Az Aquaréna csúszdapark tárt kapukkal várja majd a felnőtteket és gyerekeket egyaránt. A gyerekek szórakoztatására különösen nagy hangsúlyt fektettek a szervezők: játszótér, légvár, lufik...lesz minden, amit egy gyerekparadicsom megkíván. A versenypályán eközben a már említett pályamotorozáson és tesztmotorozáson kívül utasmotorozásra is lesz lehetőség. Az Adventure Parkban négykerekű terepmotorok állnak majd a látogatók rendelkezésére, itt minden vállalkozó szellemű vendég kipróbálhatja majd a quadozás élményét. A boksz utcában motoros felszereléseket forgalmazó cégek állítják ki kínálatukat. A színpadi hangulatért az Irígy Hónaljmirigy, a United, a Crystal, Marót Viki és a Novakultúr zenekar, és végül de nem utolsó sorban Zsola és a vad orchideák felelnek majd. Háromnegyed egykor Besenyei Péter tart légibemutatót, ami a célegyenesben történő leszállással zárul. A koncertek között a színpadon Schóbert Nortbert életmódszakértő és Illés Antal motorhangutánzó showja lesz látható, illetve több divatbemutató színesíti majd a programot. Borsai Szabolcs Streetfighter tőle megszokott színvonalú bemutatója fél tizenkettőkor és fél négy után öt perccel kezdődik majd. Az egész napos nagyszabású rendezvényre nincsen belépő és a felsorolt szolgáltatások is térítésmentesen vehetők igénybe."
Edina!
Örülök, h megadtad Medve címét. Majd írok (engem is a képek érdekelnek első körben, mert a múltkor mintha csinált volna rólam is), de egyelőre teljesen hulla vagyok!!! Tisztára, mint egy zombi, úgy járok-kelek. Éjjel aludtam 4, nagyon max. 5 órát, és eddig is fáradt voltam (meló). És még hátra van ma egy német motoros klub (Bike Promotion) vasárnapja 3-4 versennyel.
PetiFájter!
Örülök, h te voltál, bár... friss hús is lehetett volna... hi-hi-hi-hi... Csak vicceltem ám!!! Elvileg dolgozom a nyílt napon. Kedden és szerdán lesz elvileg időm a regenerálódásra (ilyen szót leírni ilyen fáradtan...), vhogy legalábbis meg kell oldanom, mert onnantól 29-ig folyamatos meló.
Viszont amilyen endurance versenyt rendezett tegnap ez a klub, olyat ti még nem láttatok... szerintem. Majd később elmondom, ha érdekel vkit, de készülődnöm kell.
De! Ha utánaszámolsz kicsit (lóerő/súly), azért az R1 (legalábbis velem a nyergében) annyira nem lép ám le egyenesben!