szeva mindenki.
Ha bírtokotokba kerül hír arrol,hogy mikor lessz pályanap a Hungaroringen lécci külgyetek róla tályékoztatást mert egy-két haverral felmennénk motorozgatni.Előre is köszi
Tudom, mondtam neki
Egyébként tényleg nagyon lassan ment, bár tudom, hogy ez nem kifigás Amint lesz megfelelő méretű nadrág az Ő számára és elfogatható árba, akkó vesz egyet
Jó utcára, úgy kb. májustól szeptember végéig. Előtte-utána már túl hideg az aszfalt, nem tud rendesen felmelegedni.
Esőben pedig horror, pl. tegnap remekül lehetett mókázgatni az R1-gyel, SuperCorsa gumikon...
Indulás 25.-én két autóval, egy futóval, két motorral, 9 emberrel. kep.tar.hu/vargav/50088374/13576324#2 Első utunk a pályára esett, ahol éppen Porsche-k gyilkolták egymást, de a parkolókban akadt pár Ferrari és Corvette is. kep.tar.hu/vargav/50088374/13576355#2 Reffesék apartmant foglaltak Sárváron, persze bejártuk az egész várost mire sikerült megtalálni, a szállóhelyüket. Pont kezdődött a GP, az ágyakon leheveredtünk és megindult a szurkolás, izgalmas versenyt láttunk végül Rossi nyert, kep.tar.hu/vargav/50088374/13576406#2 Persze a csajok is legalább annyira izgultak mint szex közben kep.tar.hu/vargav/50088374/13576412#2 . Én már nagyon vártam a 125-t, a királykategória után kellőképen fel voltunk spanolva, minden egyes előzésnél „húúúúúú……..haaaaaaaa” kicsúszásnál „…..ááááÁÁÁÁÁ…….wazzzeeeggg” most elől van, most hátul, vajon mi lesz. Szerintem a szomszédok nem tudták mire vélni, ahogy egy kis szobában bekuporodva úgy kiabálunk, mint a fába szorult féreg. Mindenesetre a mi szurkolásunknak is köszönhetően Talmácsi Gábor ismét a dobogó legfelső fokára állt és Tóth Imre a 25. helyen fejezte be a versenyt (sajna egy kockát nem láttunk róla).
Fürdés:
Verseny után, hűsölés képen elugrottunk az élményfürdőbe, 16:35-re értünk oda ekkor még 1600 Ft volt a jegy, 17:00-tól meg csak 1100 Ft. Megkérdeztem hogy be lehet-e menni, már most okosban, vagy meg kell várni az 17:00, sajna az összeget a számítógép dobja így vigasztalásképpen el kellett mennünk nyomni egy nagy adag fagyit, majd sikerült bejutnunk, aki még nem ismerné ezt a fürdőt annak ezt a 180-as panorámaképet ajánlom megtekintésre: img.tar.hu/vargav/img/13578313.jpg#3 . Nyalókákat beraktuk a melegvízbe pletyizni, kep.tar.hu/vargav/50088374/13576464#2 , a gyereket elengedtük játszani kep.tar.hu/vargav/50088374/13576483#2 az élményfürdőben. Kellőképen ellazultunk, ezen az érzésen már csak egy kellemes Bükfürdői vacsora tudott javítani.
Vacsora:
kep.tar.hu/vargav/50088374/13576519#2 . Hogy miket is ettünk? Vadragú levestől kezdve (560), a csülkös tepsiskáposztán (1200) át jutottunk el a somlóiig (570). Mindent lefényképeztem, hogy tudjátok miről is van szó kep.tar.hu/vargav/50088374/13576545#2 a káposzta akkora adag volt, hogy ketten nem tudtuk megenni, természetesen a maradékot becsomagoltattuk, aminek a másnapi ebédkor vettük ismét hasznát.
Éjszaka:
Visszatértünk Ostffyasszonyfára és felállítottuk a főhadiszállást kep.tar.hu/vargav/50088374/13576566#2 az éjszakák itt sohasem nyugodtak, akik ezt választják, azoknak evvel számolniuk kell, mindig bulizik valaki, épp érkezik, sátrat állít és a legjobb, amikor jön a zetor trakesz és körbesöpri még a sátrad cövekét is. Ilyenkor mindig behúzom kezem lábam, olyan félelmetes a sátorban. Nem tudom, hogy ténylegesen milyen messze megy el, de félelmetes.
Reggel:
Ébredés, sátorbontás, sörsátor felépítése, persze fél szemem eközben mindig Gelencsér Gyurin volt, hogy a regisztráció megkezdésénél már ottlegyek elsőnek, sikerült is, Gyuri elsőször valami papírral próbálkozott, de mikor nem találta a nevem, gyorsan a számítógép segítségét választotta és már a szalaggal együtt mehettem is az időmérőért. Persze voltak akik egy kicsit később értek oda kep.tar.hu/vargav/50088374/13576568#2 azoknak várniuk kellett egy picit, valahogy ezt jó lenne begyorsítani. Mindenesetre elég sokan vannak egy ilyen Suzuki GSX-R és SV KLUB által rendezet pályanapon ami ezen a panorámaképen elég jól látszik: img.tar.hu/vargav/img/13578315.jpg#3
Időmérő és a Verseny:
Három időmérőt lehetett menni, nekem az első egy kicsit érdekes volt, bennem volt még a csütörtöki esés és féltem, nagyon fájt a mellkasom is napközben, de szerencsére ez motorozásnál nem jött elő, a Méray Motor jóvoltából kapott új LUCAS Hyper Carbon Racing fékbetétek is megtréfáltak, mert a szokásos féktávomról próbáltam lassítani és úgy megállt a motor, hogy a kanyarban húznom kellett a gázt. Végre sokkal kényelmesebben tudtam fékezni, nem kellet akkora erővel húznom a kart, persze meg kellett szokni, hogy ráér később és finomabban ráengedni a fékpofákat a tárcsára. Első időmérőn, ha jól emlékszem 2:23-as idővel tudtam körbetolni a mocit. Másodikon már ment a 2:18, harmadikon a 2:17-is. Elérkezett a verseny ideje, 5 sorból rajtoltam viszonylag sikeresen célvégén láttam, ahogy Reffes pörög a kavicságyban, nagyon szar érzés volt úgy folytatni, hogy nem tudtam mi van vele, és a következő pár kanyarban nem is tudtam figyelni. Amarilla ment előttem, majd pár nagyobb gép még bepofátlankodott elém, de nem nagyon izgattam magam, mert csak a 600-asok érdekeltek. Kb. a 3. körben a pálya hátulján el kezdett esni az eső, mindenki felrakta a kezét, de zászlót nem nagyon láttam, így biztos, ami biztos kikerültem őket. Még most sem tudom, hogy mi lett volna a teendő. Számít-e hogyha hátul felrakja valaki a kezét, vagy csak ha az első? Mindenesetre a végén egyértelműen letereltek a pályáról, majd megálltunk a boxutcában. Egy gyors népszavazás keretében eldöntöttük, hogy nem megyünk vissza körözgetni, hanem az utolsó befejezett kör lesz a végeredmény. Később páran el kezdtek lázadni, hogy ők bizony vissza akarnak menni, a versenykiírás szerint igazuk is volt, bár nekem jó volt a 3. hely Én nem nagyon erőltettem az új versenyt. Gyuri egy kicsit patthelyzetbe került, mert neki az számított igazán, hogy mindenki jól érezze magát, ezért amikor a második szavazáson kb., fej-fej mellett a pályára vissza emberek voltak többségben, így az előző szavazás „nem akarunk vizesen motorozni” résztvevőit kénytelen volt „cserbenhagyni”. Szerintem teljesen „jól” döntött (szabályosan), bár láttam rajta, hogy nem tetszik neki a dolog. Akkor lehetett volna egy ilyen megszavazni, ha mindenki egyetért vele és nincs kivétel, olyankor szerintem meg lehet hágni a kiírást.
Második rajtom nem sikerült túl jól, de jó helyen fordultam és ismét a harmadik voltam, sőt a negyedik kanyar után még második is lettem, miután Amarillát is megelőztem, de az ötödik kanyarban ahol többen nem fékeznek, csak visszacsukják a gázt, ott úgy ment el mellettem mintha álltam volna. Ezek után nem is nagyon comboztam vele. Érdekes volt, mert célrarában eltűnt, meg a cél végén is, majd a hármas négyesnél előkerült. Többiek elmesélése alapján akik a célban le voltak maradva tőlem azok a cél végin ott kopogtak a hátamon, hogy vegyem má be oszt a törést. Mindenesetre úgy a harmadik kör környékén megkezdődött egy nem túl jó esemény, Kőszegi gyerek meghúzta a Nitros flaskát és átugrotta Katonát, majd engem és végül Amarillát, de olyan csúnyán, hogy a 2:15-s időkkel nem tudtam tartani. Végül negyedikként fejeztem be a versenyt, egy igazságos, nagyon jó közdelemben.
Köszönet a támogatóknak:
Méraynak LUCAS (fékbetét és lábtartó pozicionáló)
Tomiboynak TOM-TECH (bukógomba, emelőszem, fixlábtartó)
Shamnak CALEVATI? (kesztyű)
Köszönet:
BH-nak a szállításért, nyalókáknak a szurkolásért
Én fotóztam, de az se tudja hogy történhetett, aki mögötte jött.
Nekem annyit mondott Gza, hogy kigyorsított keményen, és ahogy a híd felé jött volna be a belső ívre, valaki beszúrt neki belülről, és elvitte az elsőkerekét. SP jött mögötte, de ő is csak annyit látott, hogy csúszik a Gza meg a motorja ezerrel.
Persze, minden javítható, de azé nem szeretnék a helyében lenni. Valami szorult is a gépen, mert alig tudtuk levenni, és betolni a garázsba...
Hogy a pébe ütötték ki abból a kanyarból kifelé a motort alóla???? Ott jó széles a pálya, kigyorsítasz, belátható egyenes rész...ki volt az a csúcs ügyetlen??
Kiütötte alóla valaki a mocit. otor javítható... Idomokat lehet heggeszteni, nem mentek ripityomra, lábtartó konzolok törtek, kipuffdob kapott rendeset, meg az összekötőcső.
igaza van.....
LX
http://www.brorganisation.hu/bro_fun_racing/nyiltnapok.htm
LX
Ha bírtokotokba kerül hír arrol,hogy mikor lessz pályanap a Hungaroringen lécci külgyetek róla tályékoztatást mert egy-két haverral felmennénk motorozgatni.Előre is köszi
Egyébként tényleg nagyon lassan ment, bár tudom, hogy ez nem kifigás Amint lesz megfelelő méretű nadrág az Ő számára és elfogatható árba, akkó vesz egyet
Esőben pedig horror, pl. tegnap remekül lehetett mókázgatni az R1-gyel, SuperCorsa gumikon...
7végi E.ringes fotók itt vannak: e.ring képek
Urak, utcára mennyire jó a SuperCorsa? Esőben nagyon gáz?
jó látni a kellemes élményeket egy pályanapról, és nem csak a bukásokról olvasni....
Köszi!
LX
Előjáték:
Indulás 25.-én két autóval, egy futóval, két motorral, 9 emberrel. kep.tar.hu/vargav/50088374/13576324#2 Első utunk a pályára esett, ahol éppen Porsche-k gyilkolták egymást, de a parkolókban akadt pár Ferrari és Corvette is. kep.tar.hu/vargav/50088374/13576355#2 Reffesék apartmant foglaltak Sárváron, persze bejártuk az egész várost mire sikerült megtalálni, a szállóhelyüket. Pont kezdődött a GP, az ágyakon leheveredtünk és megindult a szurkolás, izgalmas versenyt láttunk végül Rossi nyert, kep.tar.hu/vargav/50088374/13576406#2 Persze a csajok is legalább annyira izgultak mint szex közben kep.tar.hu/vargav/50088374/13576412#2 . Én már nagyon vártam a 125-t, a királykategória után kellőképen fel voltunk spanolva, minden egyes előzésnél „húúúúúú……..haaaaaaaa” kicsúszásnál „…..ááááÁÁÁÁÁ…….wazzzeeeggg” most elől van, most hátul, vajon mi lesz. Szerintem a szomszédok nem tudták mire vélni, ahogy egy kis szobában bekuporodva úgy kiabálunk, mint a fába szorult féreg. Mindenesetre a mi szurkolásunknak is köszönhetően Talmácsi Gábor ismét a dobogó legfelső fokára állt és Tóth Imre a 25. helyen fejezte be a versenyt (sajna egy kockát nem láttunk róla).
Fürdés:
Verseny után, hűsölés képen elugrottunk az élményfürdőbe, 16:35-re értünk oda ekkor még 1600 Ft volt a jegy, 17:00-tól meg csak 1100 Ft. Megkérdeztem hogy be lehet-e menni, már most okosban, vagy meg kell várni az 17:00, sajna az összeget a számítógép dobja így vigasztalásképpen el kellett mennünk nyomni egy nagy adag fagyit, majd sikerült bejutnunk, aki még nem ismerné ezt a fürdőt annak ezt a 180-as panorámaképet ajánlom megtekintésre: img.tar.hu/vargav/img/13578313.jpg#3 . Nyalókákat beraktuk a melegvízbe pletyizni, kep.tar.hu/vargav/50088374/13576464#2 , a gyereket elengedtük játszani kep.tar.hu/vargav/50088374/13576483#2 az élményfürdőben. Kellőképen ellazultunk, ezen az érzésen már csak egy kellemes Bükfürdői vacsora tudott javítani.
Vacsora:
kep.tar.hu/vargav/50088374/13576519#2 . Hogy miket is ettünk? Vadragú levestől kezdve (560), a csülkös tepsiskáposztán (1200) át jutottunk el a somlóiig (570). Mindent lefényképeztem, hogy tudjátok miről is van szó kep.tar.hu/vargav/50088374/13576545#2 a káposzta akkora adag volt, hogy ketten nem tudtuk megenni, természetesen a maradékot becsomagoltattuk, aminek a másnapi ebédkor vettük ismét hasznát.
Éjszaka:
Visszatértünk Ostffyasszonyfára és felállítottuk a főhadiszállást kep.tar.hu/vargav/50088374/13576566#2 az éjszakák itt sohasem nyugodtak, akik ezt választják, azoknak evvel számolniuk kell, mindig bulizik valaki, épp érkezik, sátrat állít és a legjobb, amikor jön a zetor trakesz és körbesöpri még a sátrad cövekét is. Ilyenkor mindig behúzom kezem lábam, olyan félelmetes a sátorban. Nem tudom, hogy ténylegesen milyen messze megy el, de félelmetes.
Reggel:
Ébredés, sátorbontás, sörsátor felépítése, persze fél szemem eközben mindig Gelencsér Gyurin volt, hogy a regisztráció megkezdésénél már ottlegyek elsőnek, sikerült is, Gyuri elsőször valami papírral próbálkozott, de mikor nem találta a nevem, gyorsan a számítógép segítségét választotta és már a szalaggal együtt mehettem is az időmérőért. Persze voltak akik egy kicsit később értek oda kep.tar.hu/vargav/50088374/13576568#2 azoknak várniuk kellett egy picit, valahogy ezt jó lenne begyorsítani. Mindenesetre elég sokan vannak egy ilyen Suzuki GSX-R és SV KLUB által rendezet pályanapon ami ezen a panorámaképen elég jól látszik: img.tar.hu/vargav/img/13578315.jpg#3
Időmérő és a Verseny:
Három időmérőt lehetett menni, nekem az első egy kicsit érdekes volt, bennem volt még a csütörtöki esés és féltem, nagyon fájt a mellkasom is napközben, de szerencsére ez motorozásnál nem jött elő, a Méray Motor jóvoltából kapott új LUCAS Hyper Carbon Racing fékbetétek is megtréfáltak, mert a szokásos féktávomról próbáltam lassítani és úgy megállt a motor, hogy a kanyarban húznom kellett a gázt. Végre sokkal kényelmesebben tudtam fékezni, nem kellet akkora erővel húznom a kart, persze meg kellett szokni, hogy ráér később és finomabban ráengedni a fékpofákat a tárcsára. Első időmérőn, ha jól emlékszem 2:23-as idővel tudtam körbetolni a mocit. Másodikon már ment a 2:18, harmadikon a 2:17-is. Elérkezett a verseny ideje, 5 sorból rajtoltam viszonylag sikeresen célvégén láttam, ahogy Reffes pörög a kavicságyban, nagyon szar érzés volt úgy folytatni, hogy nem tudtam mi van vele, és a következő pár kanyarban nem is tudtam figyelni. Amarilla ment előttem, majd pár nagyobb gép még bepofátlankodott elém, de nem nagyon izgattam magam, mert csak a 600-asok érdekeltek. Kb. a 3. körben a pálya hátulján el kezdett esni az eső, mindenki felrakta a kezét, de zászlót nem nagyon láttam, így biztos, ami biztos kikerültem őket. Még most sem tudom, hogy mi lett volna a teendő. Számít-e hogyha hátul felrakja valaki a kezét, vagy csak ha az első? Mindenesetre a végén egyértelműen letereltek a pályáról, majd megálltunk a boxutcában. Egy gyors népszavazás keretében eldöntöttük, hogy nem megyünk vissza körözgetni, hanem az utolsó befejezett kör lesz a végeredmény. Később páran el kezdtek lázadni, hogy ők bizony vissza akarnak menni, a versenykiírás szerint igazuk is volt, bár nekem jó volt a 3. hely Én nem nagyon erőltettem az új versenyt. Gyuri egy kicsit patthelyzetbe került, mert neki az számított igazán, hogy mindenki jól érezze magát, ezért amikor a második szavazáson kb., fej-fej mellett a pályára vissza emberek voltak többségben, így az előző szavazás „nem akarunk vizesen motorozni” résztvevőit kénytelen volt „cserbenhagyni”. Szerintem teljesen „jól” döntött (szabályosan), bár láttam rajta, hogy nem tetszik neki a dolog. Akkor lehetett volna egy ilyen megszavazni, ha mindenki egyetért vele és nincs kivétel, olyankor szerintem meg lehet hágni a kiírást.
Második rajtom nem sikerült túl jól, de jó helyen fordultam és ismét a harmadik voltam, sőt a negyedik kanyar után még második is lettem, miután Amarillát is megelőztem, de az ötödik kanyarban ahol többen nem fékeznek, csak visszacsukják a gázt, ott úgy ment el mellettem mintha álltam volna. Ezek után nem is nagyon comboztam vele. Érdekes volt, mert célrarában eltűnt, meg a cél végén is, majd a hármas négyesnél előkerült. Többiek elmesélése alapján akik a célban le voltak maradva tőlem azok a cél végin ott kopogtak a hátamon, hogy vegyem má be oszt a törést. Mindenesetre úgy a harmadik kör környékén megkezdődött egy nem túl jó esemény, Kőszegi gyerek meghúzta a Nitros flaskát és átugrotta Katonát, majd engem és végül Amarillát, de olyan csúnyán, hogy a 2:15-s időkkel nem tudtam tartani. Végül negyedikként fejeztem be a versenyt, egy igazságos, nagyon jó közdelemben.
Köszönet a támogatóknak:
Méraynak LUCAS (fékbetét és lábtartó pozicionáló)
Tomiboynak TOM-TECH (bukógomba, emelőszem, fixlábtartó)
Shamnak CALEVATI? (kesztyű)
Köszönet:
BH-nak a szállításért, nyalókáknak a szurkolásért
Gratulálok a dobogósoknak!
Képek:
kep.tar.hu/vargav/50088374#2
Néha az automata ajtók se akarnak kinyílni nekem...
Nekem annyit mondott Gza, hogy kigyorsított keményen, és ahogy a híd felé jött volna be a belső ívre, valaki beszúrt neki belülről, és elvitte az elsőkerekét. SP jött mögötte, de ő is csak annyit látott, hogy csúszik a Gza meg a motorja ezerrel.
Persze, minden javítható, de azé nem szeretnék a helyében lenni. Valami szorult is a gépen, mert alig tudtuk levenni, és betolni a garázsba...
kiütötte valaki?
LX