Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tőlem nem kell bocsánatot kérni, csak előbb érdemes körülnézni, hátha belefér valamelyikbe a kérdés. :) Tudod, én is a nagyoktól tanultam.
kkkhmmmm.....
igaza van.....

LX
bocsesz Zsubeby
Ezért érdemes volt az új topic.
ÖcsiR6

http://www.brorganisation.hu/bro_fun_racing/nyiltnapok.htm

LX
szeva mindenki.
Ha bírtokotokba kerül hír arrol,hogy mikor lessz pályanap a Hungaroringen lécci külgyetek róla tályékoztatást mert egy-két haverral felmennénk motorozgatni.Előre is köszi
kifogás
Tudom, mondtam neki
Egyébként tényleg nagyon lassan ment, bár tudom, hogy ez nem kifigás Amint lesz megfelelő méretű nadrág az Ő számára és elfogatható árba, akkó vesz egyet
Okos haverod van, majd ha csúszik egy lazát mondjuk 80-ról, máskor meggondolja.
Annyi fotós volt kint, de alig vannak képek! Hol tudtok még a neten!? (motorosok.hu-t én is isjmerem!)
Igen És ráadásul ez a haverom Áki
Pedig nem az volt a szándékom! Mondom, én 3 éve azt használok az R1-en, és még egyszer sem taknyoltam (emiatt )!
Hali! Köszi, lebeszéltél róla.
Jó utcára, úgy kb. májustól szeptember végéig. Előtte-utána már túl hideg az aszfalt, nem tud rendesen felmelegedni.
Esőben pedig horror, pl. tegnap remekül lehetett mókázgatni az R1-gyel, SuperCorsa gumikon...
Szaasztok!
7végi E.ringes fotók itt vannak: e.ring képek
Gartula a jó eredményhez!

Urak, utcára mennyire jó a SuperCorsa? Esőben nagyon gáz?
"izgis" votl... végig olvastam, bár kicsit sietve.....
jó látni a kellemes élményeket egy pályanapról, és nem csak a bukásokról olvasni....

Köszi!

LX
Június 26. Pannoniaring

Előjáték:

Indulás 25.-én két autóval, egy futóval, két motorral, 9 emberrel. kep.tar.hu/vargav/50088374/13576324#2 Első utunk a pályára esett, ahol éppen Porsche-k gyilkolták egymást, de a parkolókban akadt pár Ferrari és Corvette is. kep.tar.hu/vargav/50088374/13576355#2 Reffesék apartmant foglaltak Sárváron, persze bejártuk az egész várost mire sikerült megtalálni, a szállóhelyüket. Pont kezdődött a GP, az ágyakon leheveredtünk és megindult a szurkolás, izgalmas versenyt láttunk végül Rossi nyert, kep.tar.hu/vargav/50088374/13576406#2 Persze a csajok is legalább annyira izgultak mint szex közben kep.tar.hu/vargav/50088374/13576412#2 . Én már nagyon vártam a 125-t, a királykategória után kellőképen fel voltunk spanolva, minden egyes előzésnél „húúúúúú……..haaaaaaaa” kicsúszásnál „…..ááááÁÁÁÁÁ…….wazzzeeeggg” most elől van, most hátul, vajon mi lesz. Szerintem a szomszédok nem tudták mire vélni, ahogy egy kis szobában bekuporodva úgy kiabálunk, mint a fába szorult féreg. Mindenesetre a mi szurkolásunknak is köszönhetően Talmácsi Gábor ismét a dobogó legfelső fokára állt és Tóth Imre a 25. helyen fejezte be a versenyt (sajna egy kockát nem láttunk róla).

Fürdés:

Verseny után, hűsölés képen elugrottunk az élményfürdőbe, 16:35-re értünk oda ekkor még 1600 Ft volt a jegy, 17:00-tól meg csak 1100 Ft. Megkérdeztem hogy be lehet-e menni, már most okosban, vagy meg kell várni az 17:00, sajna az összeget a számítógép dobja így vigasztalásképpen el kellett mennünk nyomni egy nagy adag fagyit, majd sikerült bejutnunk, aki még nem ismerné ezt a fürdőt annak ezt a 180-as panorámaképet ajánlom megtekintésre: img.tar.hu/vargav/img/13578313.jpg#3 . Nyalókákat beraktuk a melegvízbe pletyizni, kep.tar.hu/vargav/50088374/13576464#2 , a gyereket elengedtük játszani kep.tar.hu/vargav/50088374/13576483#2 az élményfürdőben. Kellőképen ellazultunk, ezen az érzésen már csak egy kellemes Bükfürdői vacsora tudott javítani.

Vacsora:

kep.tar.hu/vargav/50088374/13576519#2 . Hogy miket is ettünk? Vadragú levestől kezdve (560), a csülkös tepsiskáposztán (1200) át jutottunk el a somlóiig (570). Mindent lefényképeztem, hogy tudjátok miről is van szó kep.tar.hu/vargav/50088374/13576545#2 a káposzta akkora adag volt, hogy ketten nem tudtuk megenni, természetesen a maradékot becsomagoltattuk, aminek a másnapi ebédkor vettük ismét hasznát.

Éjszaka:

Visszatértünk Ostffyasszonyfára és felállítottuk a főhadiszállást kep.tar.hu/vargav/50088374/13576566#2 az éjszakák itt sohasem nyugodtak, akik ezt választják, azoknak evvel számolniuk kell, mindig bulizik valaki, épp érkezik, sátrat állít és a legjobb, amikor jön a zetor trakesz és körbesöpri még a sátrad cövekét is. Ilyenkor mindig behúzom kezem lábam, olyan félelmetes a sátorban. Nem tudom, hogy ténylegesen milyen messze megy el, de félelmetes.

Reggel:

Ébredés, sátorbontás, sörsátor felépítése, persze fél szemem eközben mindig Gelencsér Gyurin volt, hogy a regisztráció megkezdésénél már ottlegyek elsőnek, sikerült is, Gyuri elsőször valami papírral próbálkozott, de mikor nem találta a nevem, gyorsan a számítógép segítségét választotta és már a szalaggal együtt mehettem is az időmérőért. Persze voltak akik egy kicsit később értek oda kep.tar.hu/vargav/50088374/13576568#2 azoknak várniuk kellett egy picit, valahogy ezt jó lenne begyorsítani. Mindenesetre elég sokan vannak egy ilyen Suzuki GSX-R és SV KLUB által rendezet pályanapon ami ezen a panorámaképen elég jól látszik: img.tar.hu/vargav/img/13578315.jpg#3

Időmérő és a Verseny:

Három időmérőt lehetett menni, nekem az első egy kicsit érdekes volt, bennem volt még a csütörtöki esés és féltem, nagyon fájt a mellkasom is napközben, de szerencsére ez motorozásnál nem jött elő, a Méray Motor jóvoltából kapott új LUCAS Hyper Carbon Racing fékbetétek is megtréfáltak, mert a szokásos féktávomról próbáltam lassítani és úgy megállt a motor, hogy a kanyarban húznom kellett a gázt. Végre sokkal kényelmesebben tudtam fékezni, nem kellet akkora erővel húznom a kart, persze meg kellett szokni, hogy ráér később és finomabban ráengedni a fékpofákat a tárcsára. Első időmérőn, ha jól emlékszem 2:23-as idővel tudtam körbetolni a mocit. Másodikon már ment a 2:18, harmadikon a 2:17-is. Elérkezett a verseny ideje, 5 sorból rajtoltam viszonylag sikeresen célvégén láttam, ahogy Reffes pörög a kavicságyban, nagyon szar érzés volt úgy folytatni, hogy nem tudtam mi van vele, és a következő pár kanyarban nem is tudtam figyelni. Amarilla ment előttem, majd pár nagyobb gép még bepofátlankodott elém, de nem nagyon izgattam magam, mert csak a 600-asok érdekeltek. Kb. a 3. körben a pálya hátulján el kezdett esni az eső, mindenki felrakta a kezét, de zászlót nem nagyon láttam, így biztos, ami biztos kikerültem őket. Még most sem tudom, hogy mi lett volna a teendő. Számít-e hogyha hátul felrakja valaki a kezét, vagy csak ha az első? Mindenesetre a végén egyértelműen letereltek a pályáról, majd megálltunk a boxutcában. Egy gyors népszavazás keretében eldöntöttük, hogy nem megyünk vissza körözgetni, hanem az utolsó befejezett kör lesz a végeredmény. Később páran el kezdtek lázadni, hogy ők bizony vissza akarnak menni, a versenykiírás szerint igazuk is volt, bár nekem jó volt a 3. hely Én nem nagyon erőltettem az új versenyt. Gyuri egy kicsit patthelyzetbe került, mert neki az számított igazán, hogy mindenki jól érezze magát, ezért amikor a második szavazáson kb., fej-fej mellett a pályára vissza emberek voltak többségben, így az előző szavazás „nem akarunk vizesen motorozni” résztvevőit kénytelen volt „cserbenhagyni”. Szerintem teljesen „jól” döntött (szabályosan), bár láttam rajta, hogy nem tetszik neki a dolog. Akkor lehetett volna egy ilyen megszavazni, ha mindenki egyetért vele és nincs kivétel, olyankor szerintem meg lehet hágni a kiírást.
Második rajtom nem sikerült túl jól, de jó helyen fordultam és ismét a harmadik voltam, sőt a negyedik kanyar után még második is lettem, miután Amarillát is megelőztem, de az ötödik kanyarban ahol többen nem fékeznek, csak visszacsukják a gázt, ott úgy ment el mellettem mintha álltam volna. Ezek után nem is nagyon comboztam vele. Érdekes volt, mert célrarában eltűnt, meg a cél végén is, majd a hármas négyesnél előkerült. Többiek elmesélése alapján akik a célban le voltak maradva tőlem azok a cél végin ott kopogtak a hátamon, hogy vegyem má be oszt a törést. Mindenesetre úgy a harmadik kör környékén megkezdődött egy nem túl jó esemény, Kőszegi gyerek meghúzta a Nitros flaskát és átugrotta Katonát, majd engem és végül Amarillát, de olyan csúnyán, hogy a 2:15-s időkkel nem tudtam tartani. Végül negyedikként fejeztem be a versenyt, egy igazságos, nagyon jó közdelemben.

Köszönet a támogatóknak:

Méraynak LUCAS (fékbetét és lábtartó pozicionáló)
Tomiboynak TOM-TECH (bukógomba, emelőszem, fixlábtartó)
Shamnak CALEVATI? (kesztyű)

Köszönet:
BH-nak a szállításért, nyalókáknak a szurkolásért

Gratulálok a dobogósoknak!

Képek:
kep.tar.hu/vargav/50088374#2
No problemo! Nem vagyok egy impresszív jelenség.
Néha az automata ajtók se akarnak kinyílni nekem...
Én fotóztam, de az se tudja hogy történhetett, aki mögötte jött.
Nekem annyit mondott Gza, hogy kigyorsított keményen, és ahogy a híd felé jött volna be a belső ívre, valaki beszúrt neki belülről, és elvitte az elsőkerekét. SP jött mögötte, de ő is csak annyit látott, hogy csúszik a Gza meg a motorja ezerrel.
Persze, minden javítható, de azé nem szeretnék a helyében lenni. Valami szorult is a gépen, mert alig tudtuk levenni, és betolni a garázsba...
Hogy a pébe ütötték ki abból a kanyarból kifelé a motort alóla???? Ott jó széles a pálya, kigyorsítasz, belátható egyenes rész...ki volt az a csúcs ügyetlen??
Kiütötte alóla valaki a mocit. otor javítható... Idomokat lehet heggeszteni, nem mentek ripityomra, lábtartó konzolok törtek, kipuffdob kapott rendeset, meg az összekötőcső.
Tomi.

kiütötte valaki?

LX
Moci nagyon leamortizálódott?