Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hringen tökmindegy melyik csoportba kértem magam. A kezdőben is ki akartak nyírni a rizsrakéták amikor kezdőként felmentem, mert előrelátóan az összes csoportba megvette a jegyet a legtöbb nagymenő.
Ha meg valaki tudja már hogy kell viselkedni akkor tökmindegy milyen a sebességkülönbség.
Sokkal bosszantóbb ha valaki csak kicsivel megy lassabban előttem mert azt nehezebb megelőzni
Illetve azt se felejtsük el, mikor szegény srác és szegény többiek, cordurában (abból már lehet sejteni ezt-azt) 125 cm3-s túradobozossal beregelt a gyorsba, majd a -2-ben a föntről a korlátról nézve lett 200-as vérnyomásom, mikor a srác bentről elkezdve 1xcsak besodródott középre 15 fokos (nem levegő!) , hanem döntési szög mellett, kb. 3-an lapoltak rá...
Az hogy neki nem volt halálfélelme ettől, tipikusan látszott abból, hogy a következőben ismét ment... (Szervezés szerint pedig ugye nem gátolták meg ebben)
Van nemtom hány poszt, az akkor még 5 rongy ellenére feltételezem hiába lengetik CSAK! neki a fekete zászlót (de ugye nem lengetik!!!), úgyis lemotorozza, mert az oktatáson, vagy legkevesebb az interneten se sikerült az ALAPVETŐ zászlókat, azt bezzeg sikerült eldönteni, hogy az 1 hónapos jogsi gyors csoportot feltételez ! Hát mi mást is ?!
Még jó hogy nem SK ring HORIZONTOKKAL, mert ott 1 ilyen húzás szó szerint életveszélyes...
Van pár videóm ahol ráfordulok a célegyenesre és van egy távoli pont akit aztán a cél végén ki kell fékeznem, mert ő 400m-es fékutat vett, de legalább addig sem húzta a gázt. Gyors csoport.
Bali is így törte magát össze slovakia ringen azóta cross motorozik.
A legveszélyesebb dolog a pályamotorozásban. Megérkezel egy 20sec-el lassabb motorosra féktávon, gondolj bele. Minden külföldi szervezőnél alap a transponder és az újrasorolás délben...
Semmi baj nincs azzal ha vki lasabb, csak a helyes csoportban menjen.
Hát ez jó. Akkor megyek a közepesben, mert kezdő csak fél 5-kor van. Majd húzom a gázt....
Köszi srácok
Álmaidban. Regisztrálsz abba a csoportba amelyikbe akarsz menni és kész. A 3 perces embert sem szedik ki a gyors csoportból. Legalább is eddig nem nagyon hallottam ilyenről.
eleve ott kezdődik, hogy a tranyó plusz pénz. Ha nem bérelsz nem tudják milyen időt mész.
Elvileg mérnek egy időt az elején, és utána osztják be. Akkor rábízom magam a stopperre. Amúgy a kezdő akkor 2:30 felett van elvileg?

2:15-2:30 között a "lassú" csoport...
valaki nem akar éppen kesztyüt venni ?zsir uj csomagjába alpinestar 27 postai utánvéttel méretprobléma miatt eladó xxl es kell :(
szerintem át tudod magad sírni másik csoportba, ha úgy érzed, hogy nem okés
Szia !

Ha beírtál volna 1 Kakucs időt, lehetne belőle nagyon kicsit viszonyítani, de 1 széles pálya íves kanyarokkal egész más... Féktávokról nem is beszélve...
Ha 42 a Kakucstime-od sem biztos hogy egyből a gyors csoport a jó választás....
Én a kezdőbe regelnék, aztán max lehurrogsz ha kívülről kell kerülgetni 7 embert egyszerre...
Sziasztok!

Két kérdésem lenne: Hungaroringes nyílt napokkal mostanában mik a tapasztalatok a kezdők-profik arányát tekintve, illetve mi számít normális, jó kezdő időnek?
Teljesen nem vagyok fakezű, de eddig csak Kakucsos tapasztalatom van, ott viszonylag jól megyek, de köridőt nem mértem.
Kicsit aggaszt a két csoport is (2:15 alatt gyors, felette lassú) szerencsésebb lenne a 3 kezdő, haladó, gyors.... Kezdő valamikor délután. Ha nem ütöm meg a szintet, nem is motorozhatok fél 5-ig?
ja és mindhárom csoport "közúti"-nak van hirdetve, gondolom az így oké.

kössz
Ledobtam a 212őt és felraktam ezt, igazából tök egyformák voltak a körülmények. Egyre inkább arra hajlok, hogy a profilja miatt éreztem csak imbolygósnak a dolgot. Ha jól rémlik anno amikor a 180ról átmentem a 190re az is fura volt eleinte :)
Milyen keverék, melyik pályán, milyen aszfalthőmérséklet mellett, milyen ūzemi nyomáson és utoljára milyen köridő mellett? Sok kérdés, de ezek hiányában nehéz a válasz.
Meleg volt. Lehet csak az érzete más és az volt fura, mert eléggé megszoktam a 190est.
Meret miatt nemhiszem h csuszhat.a gumi meg eleg penge ahhoz hogy csusszon.eleg meleg volt?
Hátul lecseréltem a 190-es D212 Dunlopot D213-as 180-asra, mert csak olyan volt. Elég furán mászkál a hátulja a motornak. Gondolom a méret miatt szokni kell kicsit. Szerintetek?
aluba mángorolni kell a menetet, jó barkácsolást. Még az előfúrás mérete is más.
Na megjött a kínai kormánycsillapító, gondolom beszámolok róla, mert ahogy nézem akinek ilyen van fél róla beszélni

Alapvetően a csillapító nagyon igényes. Utolsó részletig olyan mint a HyperPro csillapítója, épp csak a matrica nincs raja.
Finoman működik, mind mozgásra, mind a szelep, a gömbcsuklókkal sincs gond az is korrekt, nem laza, bronz csapágyas tehát nem tud szarabb lenni mint egy márkás esetben, simán mozog, tehát még a golyót is sikerült kellő minőségben legyártaniuk. De ha mégis lenne vele gond, akkor majd veszek másikat egy hidraulika boltban.
Hozzáadott csavarok is igényesek, rozsdamentesek, még a Honda csavarjaira is hasonlítanak.

Ugye a tartókonzolt gyártani akartam magamnak, mert riogattatok hogy abban nem lehet bízni, de végül azt sem kell...teljesen (erre majd a végén kitérek).
Kb. a ráírt anyagminőségből készült. Spektroszkópos vizsgálatot nem csináltam, de kemény acélos anyag, nem kenődik, még csilingel is ha megütöm.
Megterheltem a várható terhelésnél nagyobbal és nem tört el, szóval úgy döntöttem jó lesz ez nekem.
A konzol vázra szerelendő rész tervezése és pontossága kifogástalan, minősége ugyan olyan szép mint a csillapítóé.
Mondjuk ha olyan áron vettem volna mint ahogy a HyperPro adja, akkor egy homokszórást még elvárnék felület szépítés gyanánt, de 18ezer forintért nincs ilyen igényem

És akkor a hibája:
A teló végére rögzítendő részében a menet kb. a felénél meg volt szakítva. Pont addig amíg a gyári csavar ért.
A menet kidolgozása eleve silány. (a többi nagyobb méretű menet, ott ez nem kritikus) Persze erről az adott alu ötvözet is tehet, mert ehhez lényegében rozsdamenteshez való menetfúró kell, azzal lehet bele jó menetet vágni, az olcsóbb esetleg már életlen menetfúrókkal lehet ilyen hibát véteni. Végül kicseréltem egy hosszabb csavarra, hogy végig fogjon így már kibírt olyan feszítést is amivel elkentem az A2-es imbisz fejét is
És miért is kellet ennyire megfeszíteni?
Igaz hogy ezt a konzolt 2014-2016 közötti CBR-ekhez árulták, nekem 2017-es van, de ezt a csillapítót csak ezzel a konzol készlettel árulták, így eleve nem is akartam feltenni, viszont kiderült hogy teljesen jól passzol az enyémhez is, mert valójában alig változtatott a Honda a két évjárat között.
Ezek egyike hogy a Shova teló vége D 0.1mm-errel le van esztergálva, így a bilincs csak a szélességének a felénél fog. Plusz nem 41mm-es amire a kínai a bilincset csinálta, hanem 4.95mm ami nem sok, de pont elég hogy akármennyire megtépem a nagyon merev bilincse ne fogja meg rendesen. Látszólag persze fogja, de amikor kipróbáltam a csillapítót szépen eltekerte ezt a konzolt a helyén.
A 2017-es motorhoz való konzolon egyébként már egy sokkal rugalmasabb kialakítású és a keskenyebb helyre való bilincs van. Ezzel vélhetően nem lenne probléma.
Szóval ezt a részét kell csak legyártanom magamnak, addig is meg le van lazítva a csillapító szelepe teljesen, mert én már le nem szedem
zx6r 2005-6 pálya idom eladó.
R1 re van eldó féknyergem ha valaki éppen keresne 99% os betétekkel.
Ekkora üzlet a gokartozás? Csak mert gokartost elvétve láttam ott, de motorost mindig.
Tavaly valamikor késő ősszel voltam az utolsó 20fokokban. Akkor még ugyan így nézett ki.
Azt is? Mert ez kecskemétre már igaz...