Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd elmulik
Vegyél egy cross motort és nem fognak ezek a dolgok zavarni!
Mert 2t fan vagyok
Szia.miert 2t?
Milyen gumival mesz?
Ja abba ha jol emlekszem 90 a kapcsolo de igaz nincs baj a bazzazal jol mukodik ha meg agonal veszed biztos ad garit nemlesz vele gond.
Hát a PC5-öt önmagában ne használd gyorsváltónak. Ami az injektorokat kapcsolja közel sem olyan jó mint a gyújtás megszakítós. Nemhiába van a Dynojet-nek is külön gyorsváltója. Persze egy vagyon. Csak a kapcsoló 70 rugó.
Vegyél Bazzaz-t abban van minden.
Köszi, eleve oda viszem a masinát, csak nehezen tudom eldönteni az eddig elhangzottak (és abból megmaradtak alapján), PC5 ami állítólag a csak 4 injektorra (holott dupla sor van) "hat" nem működik tökéletesen a gyorsváltó része, további 60 rongyos beruházással talán ez is orvosolható... Vagy akkor már ott Bazzaz, ami igaz jóval többért, de már kipörgésgátlóval is kecsegtet, mert nem tudok kigyorsítani, félek mint állat, az USZODÁból és ALÉZI-ből pl ma is, ha kockáztatva szeretnék kijönni, hogy kerékvetőre tempóból érjek,
akkor mindig 1 kicsit "arréb" teszi a seggét... (persze lehet valamit nem jól csinálok, vagy nem farnehéz a motor)
Nemtudom mi az hogy sok, , vagy mikor sok már, és mivel ez nem az első befékeléses leheveredek a motor mellé osz csúszok/csúszunk :), hanem 1-2 hónapra motor közelébe se mennék játék, nem véletlenül félek tőle...
DE ha a TC része halál bonyolult, mert ugye nem effective a kereket figyeli (bár ezt a fajtát se lehet egyszerű beállítani), mégis megnyugtatóbb hogy van/lesz 1 külső kapcsoló, ami pálya, hőmérséklet stb menet közben ennek függvényében eltekerhető... Svédnek pl bejött,nekem biztos nem fog annyit villogni, mint 1 ezresnek...
Sziasztok. Most szeretnék belekóstolni a pályamotorozásba, olyan személyt keresek aki kis kétüteművel (125-250cc) motorozik. Kecskemétre járnék gyakorolni és oda szeretnék valami utcai kis gépet csinálni erre a célra.
Ha megtudsz valamit oszd meg itt legyszi
Garis volt vagy csak kicserelted
SZIA MEG TUDNÁD NEKEM MONDANI MILYEN ZAJSZŰRŐ KELL A HEALTECH.ES GYORSVÁLTÓBA?
Igen a váltás érzékelőre a rudazaton. Igen ez is magától elvette a gyújtást. Igen a vezérlő modul lett cserélve.
Gyorsvalto gond miatt lett cserelve?Melyik erzekelo?gyorsvaltokapcsolora gondolsz?hat vezerlomodul nemlesz cserelve az biztos gari reg nincs mar ra megegyszer ennyit me biztos nemadok erte.anelkul is qrva gyorsan valtok
A vezérlő modult kellett cserélni nekem is.Ami hardveresen is zavarszűrős és szoftveres szűrő is van benne. Nekem azóta (2 szezon) hibátlan. Ha túl lett húzva az érzékelő is behalhat. 5 Nm-el kell meghúzni.
Nem tudom. Úgy két éve volt az eset a váltó állandóan váltani akart visszavittük Agóhoz ő valamit mért rajta és kiderült, hogy állandóan jelet kap. Lehet nem is zavarszűrőt rakott be hanem egy fejlesztett kapcsolót. Valakinek zavarszűrő került bele azt hiszem. Hívd fel az agomotoros-t. Én nem vagyok szakember.
Gariba csinált mindent.
Amugy szetszedtem az egesz motort agyigvazthittem valami kontakt de nem.aztan azthittem tul erzekenyre még minimum erzekenysegen is aztan akkor bogtem el magam mikor kivettem az egesz valtorudazatot kiraktam a motor melleti asztalra es akkor is csinalta...
Irhattal volna elobb mikor megvolt ez a problema mindenfele topicba irtam.mi is pontosan ez a zavarszurő?es hova?
Zavarszűrőt kell belerakni a gyorsváltóba. A healtech-es gyorsváltóval ugyan ez volt és kiderült, hogy valami folyamatosan jelet küld neki egy bizonyos fordulaton. Zavarszűrő és a probléma megszűnt.
Nekem a fullos rendszer van.gyorsvalto egy kalap szar(a regi a mechanikus kapcsolo miatt)de en lecsereltem az uj allithato elektromosra az meg azt csinalta hogy egy bizonyos fordulaton folyamatosan beleszakitgatott..kiis vettem a pics@ba.a tc meglepoen jol mukodik az alap terkeppel is erdemes megvenni hozza a ledet h lasd mikor kapcsol.injektorvezerles resze is ok jo bika lett a gep.de teny h 600ra ensem vennek tct
keresek fiatal 420-as (16,5) első gumit 120-125 méretben.
hátsó van
Szia!
Elsőm van.