Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

verseny lábtartó eladó. Távolság 88mm
Hali. Van valakinek 2000-2002 es 6-osra pályaidom?
Kérések polidom palyaidomhoz ülést ha volna eladó
Sziasztok!
Valakit érdekelne ez a motorszállító sín
170 cm hosszú, 16"-os első kerékhez való a befogató tartó. Aki Szekszárdon átvenné, annak ingyen odaadom, én csak kerülgetem.
Eladóvá vált egy Motty AFR Tuner elektronika, egy hozzá tartozó eredeti Bosch LSU4 családba tartozó szélessávú lambda szonda. Előnye, hogy nagyon sokféle motorba beépíthető, automatikusan beállítja az installáció során megadott, adott gázálláshoz tartozó, fordulatszámtól függő levegő-üzemanyag keveréket. Hátránya, hogy nem plug and play, a kábelköteget vágni kell a beépítéshez. Postázni tudom, a hozzávaló szoftvert rendelkezésre bocsátom.
Irányár: 75 ezer forint.
Hibátlanul működik, perpillanat a Hayabusámba van szerelve. Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok, ha tudok. ifeket663 (kukac) gmail (pont) com, vagy itt privát üzenetben
kakucson se kell, berakod kettesbe és örülsz :-)
Váltó nem is kell a motorba, egyes fokozatban abszolválható az egész pálya...
Próbálta valaki a seregélyesi SER-Ringet? Velencei tó környéki új 1km körüli szűk gokart pálya, milyen lehet motorral?
Eladó RN 22 2013-as pályamotor!
https://www.kepesmotor.hu/yama...
Keresem aki 08.02.-én vasárnap Kakucs-Ringen mögöttem jött a balesetemkor. Elméletileg videozott. Érdekelne a felvétel ?

Köszi
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy esetleg tud valaki valami új infót a balatonfőkajári pályáról? Csak mert egy ismerős a héten ment arra, és azt mondta, hogy tele volt gépekkel és dolgoztak rajta.
vegyél suzukit, ha alkatrész kell ahhoz van és olcsó. Ducatit csak akkor ha van türelmed szerelni...
r6 mindig is palyaorientalt volt, foleg az r6r
Szeretnék gyorsan motorozni, de a közutat erre veszélyesnek tartom. Ezért gondoltam, hogy inkább pályán élném ki vágyamat. Nem versenyezni akarok, csak biztonságos körülmények között gyorsan menni. A Pannónia és Slovakia ring van a közelben, ezekre mennék (majd ha lehet). A Gsxr600-R6-Cbr600-Zx6R-749 típusokat nézegetem társnak. 1-1.2 misit szánnék a motorra. Szerintetek ezek közül melyik miért jó, vagy miért nem jó választás? Köszönöm válaszotokat!
Attikám, Sedu mérnök úrral minek vitázol, Ő tud itt az egész fórumon bármilyen téma körben mindent a legjobban, legyen az Gumi kérdés, pályázás, (igaz 3 percet megy a H.ringen,) tuning, stb.! Az is igaz hogy Sedunak természetes dolog, hogy pl. egy GSXR 1000 K7 re simán fel lehet faragni egy 2004 es R1 injektorsort simán! Mert 1 dolog ami megy neki, a BUHER, és a KÓKÁNY.......
Egy kezdőnek leengeded 1,5 alá a nyomást bizonytalannak fogja érezni a motort nem mer vele gyorsan menni. Teljesen jó az 1,9. Igaz én 0,8-0,7-tel megyek (terepen, ez a gyári ajánlás) :-)
Motoros barátom. Az első hozzászólásából nem derül ki, hogy ő hidegen mérve gondolta! Ezt írta: "Ha lassan mész 2,1-1,9 aztán meglátod majd lejjebb engeded." És ismét leírom, bár lentebb görgetve láthatod, hogy ha hidegen mérve gondolta, akkor viszont az adott típushoz nem megfelelő az érték.
Szia Alex!
Ne haragudj, de engem semmilyen harag nem irányít. Pusztán tényszerű és pontos szeretek lenni.
Pont azt írta, hogy szte hidegen nem mér nyomást senki. Úgy látszik megint a harag irányít!
Te már csak Darth Vader lehetsz.
Szia Brian!
Melyik táblázatban látod azt, hogy hátul hidegen 1,9 bar? A Dunlop versenygumik többségébe hidegen 1,0-1,1 bar marad, de nem innen indulunk ki, hanem ide esik vissza a kihűlés után. És a kettő nem ugyanaz.