Végre vannak kormánycsillapító cuccok a CBR650F-hez.
Ez a YSS meg a HyperPro ilyen nagy márka hogy pár alubiszbasz 70ezer hozzá?
Azt még megetetik velem hogy a munkahenger ennyi, bár azért dolgoztam én minőségi 170bar-os ipari hidraulikával és ott sem voltak ilyen árak, de a felfogató készletet max egy 20-asból legyártatom áfás számlával egy CNC-snél, nagy szilárdságú Certal alu ötvözetből is.
És akkor az Öhlinst, ami márka, még meg sem néztem. (megnéztem...kár volt csak a munkahenger 240ezer, túl jól élnek ezek az imperialisták)
Na mindegy, ezen még kicsit dühöngök és megveszem, de melyik a jó?
A progresszív vagy a lineáris?
Gondolom a csapkodást mindegyik megfogja, de ha jól sejtem a lineáris finomítja a kormánymozdulatokat, ami pályán hasznos. Jól gondolom?
Sziasztok .
-BIKETEK gumimelegítő eladó.Kiválóan működik,használt.
-ugyanitt Zx10 R 2004-2005 hátsó kerekek eladóak.
-ill. White Power hátsó gátló GSXR 1000 2005-2006-ba eladó.
érdeklődni csak telefonon.20.310.33.59.
Köszönöm.
Miért ne lehetne jó egyébként ? És kikérem magamnak, ez nem utcai motor :)
Viszont azóta már vettem U31-est, mert AGO is azt válaszolta (igaz magyarázat nélkül), hogy xokik bele rakni egyel nagyobbat... Meglátjuk, azért köszi...
cr9 jó lesz bele. Drag autókba szoktak 10-es gyertyát tenni, az utcai motorba nem lesz jó. Az iridiumos szegény keveréknél jobban gyújt, ha egyszer elkoszolódik megszoptad. LPG-s autóba azt rakok másba nem.
És effektív gyertyacsere előtt is állok, gyári CR9E helyett eleve 10-es volt a motorban, és nyilván utána kellett olvasnom anno, hogy miért is történhetett ?!
Nem a japán gyártógurukat akarom cáfolni, de nyilván nekik vhogy úgy kell tervezni a motort, hogy Norvégiában télen is tudják használni a motort, viszont én meg KUALA LUMPUR-ba megyek idén nyárközépen, (sok esély van rá szóval itt pedig fontos a hideg (hőelvezetésesebb) gyertya, nem beszélve az állítólagos némi teljesítmény növekedésről ?!
Állítólag tévhit, de tényleg nem indult könnyen a motor, és a meleg motoros visszaindítást sem kedveli, de így nincs viszonyítási alapom a teljesítményére vonatkozóan, szóval szórjam kifelé a pészt, vagy aki vágja a témát : Jó ötlet pályamotorba eleve IRÍDIUMOS és egyel nagyobb hőértékű gyertyát rakni ?!
En uzemanyag minosegbe sose vettem eszre kulonbseget.valaki aztmondja igen de sztem csak onnyugtatatas h jo aza suoer100 a homerseklet viszont nagyon is fontos.en padozas elott csereltem mindent legszuro gyertya.meg nemart valami kemenyebb utcai gumi mert slick tulmelegedik
Értem, viszont ha gyártói oldalról közelítesz a motorodra abroncsot, valószínűleg sosem lesz 90-es az ajánlatok között 600-ason, a gyártók szerint nyilvánvaló, hogy nem "rávaló"
És hogy teleszemeteljem a topicot, érdemes padoláshoz (nyilván majd azzal a benzinnel tankolni, amit eleve használok (majd), vagyis az ólmos 92-es , de a lényeg, hogy van értelme az iríidiumos gyertyának, 1x használtam utcai motorozáshoz, de azon kívül, hogy nehezebben indult, abban a fordulatszám tartományban semmit sem vettem észre!
Azon kívül, hogy én is tudom, hogy a marketingje alapján a kérdést fel se tehetném ?!
Tényleg baxott nagyot ment most a pénteki délelőtti Ringes hidegben a motor, még direkt xar kigyorsítással a max elérhető 260 helyett, 275 ös is láttam a 200-as táblánál...
Amugy nemtudom milyen 600asod van de enis megyek neha superbikeal is nekem a bazzazos full versenyrendszeres padozott r1 is csak nagyon kontrolallhatoan csusztatja
SC1 SC2 (80/55), Igazából lehet, de inkább valószínű megpróbálkozom majd 60as gumival, mert lehet 1 fokkal nagyobb a kigyors felület, noch dazu azzal is, hogy elől hátul SC1 lesz,
valószínűleg 2.2 & 1.6-os melegnyomással... Hátul kispályákon (€-RING) a SC1 szinte biztos (C° független) hogy meg lesz tépázva, emiatt már önmagában kerékcserék kellenek...
Sajnos 90-es gumit (hogy rohaggyon +) 1-es keverékkel egyszerűen nem találok se PIRELLI (nyilván se METZELER), de úgy fest BRIDGESTONE-ban sem (esetleg valami kirepedt régi szeméttelepről)... Mert úgy látom a gyártóknak valahogy anyagi hiányforrássá vált a 90-es gumi, pedig milyen jó kis aranyközépút volt a 600-asoknak...
MISLEN-t én fel nem rakok (meg mert Tibi is aszonta ) egyelőre a DUNLOP útjai kifürkészhetetlenek (semmi tapasztalatom nincs róla, és félnék is tőle)...
CONTI-nak van talán mintázatlan 90/60-as gumija, annak még ezzel a számaránnyal nem kis kigyorsítási felülete lehet... (ezt lehet csak én szajkózom, és fölösleges, de logikusnak tűnik)
Ez a YSS meg a HyperPro ilyen nagy márka hogy pár alubiszbasz 70ezer hozzá?
Azt még megetetik velem hogy a munkahenger ennyi, bár azért dolgoztam én minőségi 170bar-os ipari hidraulikával és ott sem voltak ilyen árak, de a felfogató készletet max egy 20-asból legyártatom áfás számlával egy CNC-snél, nagy szilárdságú Certal alu ötvözetből is.
És akkor az Öhlinst, ami márka, még meg sem néztem. (megnéztem...kár volt csak a munkahenger 240ezer, túl jól élnek ezek az imperialisták)
Na mindegy, ezen még kicsit dühöngök és megveszem, de melyik a jó?
A progresszív vagy a lineáris?
Gondolom a csapkodást mindegyik megfogja, de ha jól sejtem a lineáris finomítja a kormánymozdulatokat, ami pályán hasznos. Jól gondolom?