Szerintem nézd meg és megtudod.Vannak 20éves motorok kiváló állapotban.Nem a kor számit szerintem,hanem hogy ki hogyan bánt vele!Magyar you timer kupás motorok,elég jó állapotban vannak egyébként.
A véleményetekre lennék kíváncsi, első pályamotornak jó választás-e ez a gép szerintetek?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-6r_ninja-12099284
Feleslegessé vált egy starlane váltóelektronika. 1 szezont versenyeztem vele kb 200km ert. Jelenleg levegős váltóra cseréltük ezért ez most eladó. Állítható sebesség, váltókar keménység. Bolti ára: 170.000ft en 80.000ft ért meg válnék tőle.
Igen pesti vagyok szívesen segítek gumival kapcsolatban van belőle mindig jó sok meg gumiszereléssel futóműbeállitással vezetésteknikai tanáccsal. Van tapasztalatom ezen téren kb 20 éve versenyzek és kb 10 éve vagyok oktató a Pannónia ringen. Remélem tavasszal találkozunk.Barta László 06209431543
Nyugodtan áttételezd le mert sokkal dinamikusabb lesz a motor a váltót meg használni KELL a hatodikat is. A rövidebb áttétellel közelebb kerülnek a fokozatok könnyebb kiválasztani a megfelelőt pl kettesben üvölt hármasban nem megy.elől egy fog hátul egy v kettő utcán is még teljesen jól működik főleg ezresen feltéve ha nem akarsz állandóan 320 -al menni
Nyugodtan vehet slicket több okból : használtan potom pénzért lehet venni (20-25000 párban felszerelve) a slick gumi sokkal jobban tapad sokkal jobban irányíthatóbb mint az utcai gumi .Ad a kezdő pilótának plussz biztonság érzetet.Nagy hibát kell csinálni hogy ezzel bárki Elcsusszon.Kisebb a felegyenesedési hajlam befékezéskor(intenzív elsöfék haszn) sokkal jobb kanyar stabilitás iventartás.erre van gyártva az utcai gumik is jók de az inkább túra egyenesen gyorsan utas csomag stb .utcaival is lehet pályán menni mint ahogy vágott slickkel utcán csak az utcai gumi nem ad olyan élményt mint a jó minőségű slick és a későbbiekben olyan biztonságot
Valóban gond volt a guminyomással. 1.6al kezdtem, 1.8, 2.0 volt az utolsó etap (üzem melegen). Az utolsónák volt a legjobb. És igen, a hátulja is túl kemény/feszes volt. Utolsó körökre jöttem rá erre, ahogy a gumikép után kutattam a neten. Ahogy visszavettem belőle, sokkal jobbnak éreztem.
Valóban minden téren lightosan mentem. Összesen a 2. pályanapom volt, ezressel pedig az első (750SRAD után), örültem, h nem fosom le a bokámat! Ezért írtam, h slickre, leáttételezésre még nincs szükségem. Arrébb van az utcai gumi kimotorozása is.
Ebbe a gumiban már nincs sok és most van kehetőségem jóáron egy szett M7rr-re 200-as hátsóval, csak az utcai “könnyedség” elvesztésétől tartok, ezzel kapcsolatban érdekelt tapasztalat eredetileg.
Én nem vagyok még nagy szakértő, ezért majd remélem valaki megerősíti/megcáfolja!
De az, hogy azok a kis cafatok nem repültek le a gumiról, arra utal, hogy nem húztad neki egyáltalán.
Illetve a kopáskép alapján a gumiban még van dőlésszög is.
Kérdés, hogy ilyen tempó mellett melegen tudod-e tartani, ha slicket raksz fel.
Illetve, hogy van-e értelme egy drága és gyorsan kopó abroncsinak, amikor még a mostaniban is van bőven tartalék.
Én akkor váltanék ilyenekre, ha már ez a szűk keresztmetszet.
Most pedig jöhetnek azok, akik értenek hozzá. Lehet nincs igazam.
És egy k7 1000 féknyereg 25000ft