Nem jellemző hogy lejöjjön. Nincs alatta fém, szóval rohadni sem fog.
Azért írtam hogy "ha nincs gyakorlatod"
Ha van akkor nem szóltam, csak láttam már lelkes embert aki úgy gondolta porszívóval fog autót fényezni, mert látta a TV Shopban hogy milyen szépen lehet azzal
Az alapozó után ugyan úgy kell fényezni mint az acél kasznit.
Illetve amivel én szívtam tavaly két kajak felújítás során. Parafinos hajó gyantával két rétegben lekentem, majd visszacsiszoltam simára. Na az atom kemény réteg lesz. Arra van hogy a kavicsokon húzkodjuk a hajókat. (persze karcolódik de sokáig bírja) És annak nem is kell alapozó a kompozit alá, de nem javaslom mert nagy szívás.
Annak úgy van értelme ha negatív sablonba te csinálod a kompozit burkolatot kívülről befelé felépítve.
A "lepergést" úgy értettem, hogy ha kap az idom egy-két gumidarabot vagy bármilyen szilárdabb tárgyat (követ, stb) akkor nem pattan-e le könnyen az alapozó. Vmennyi gyakorlatom van, igaz üvegszálas anyagot még nem festettem.
Nyilván nem profi munkák voltak ezek, de egyátalán nem keltettek "bazári gagyi" hatást...és nem csak szerintem.
Köszönöm az infókat!
Jól is néznénk ki ha az alapozó leperegne :D akkor festékkel együtt is megtenné.
Azt hogy lefested még meg is érteném, én is ezt tenném, de azért jó tudni, hogy ha nincs gyakorlatod, akkor az a fényezés elég bazári gagyi hatást fog kelteni.
Másik hogy fehért nem kell lakkozni. Fél kiló 2K festék önmagában fényezés. Csak a metál, meg gyöngyház színeket kell lakkozni, mert azok alapból matt színűek, de ilyet meg nem érdemes egy motorra amit jó eséllyel eldobsz, mert nehéz javítani. Fehér teljesen jó, azt megcsiszolod, esetleg javítod a felületet, rá ködölsz, felpolírozod és észre se venni a javítást.
Sziasztok
Érdeklődnék, hogy ki hogy kezelte/festette le a pályaidomait? Sok embernél láttam, hogy úgy hagyta az idomokat, ahogy megkapta a gyártótól.
Gondolkoztam rajta, hogy így fehéren,alapozósan hagyom, de azért van rajta 1-2 hiba.
Max ezeket javitanám ki. Ugyanúgy fehérrel lefesteném és kapna egy kis lakkot.
A végén esetleg egy-két fólia, matrica.
Persze szebb lenne szépen lefestve vmi egyedi színre, de sokat nem szeretnék erre költeni.
Tapasztalatokat várnék.
Pl nem pereg-e le hamar, ha csak az alapozót hagyom rajta stb.
Előre is köszönöm!
Sziasztok!
Valaki bont esetleg bmw s 1000 rr-t?
A váltórudazat gyorsváltó szenzora kéne nekem.
Ha esetleg tudja valaki hogyan lehetne bosch vezerloben felprogramozni azt is szivesen hallanám.
Szia! Nekem van egy 600-as SRAD-om. 229-ért adom utcai gumikkal vagy 259-ért jó állapotú K2-es slickel. Ebben az árban biztos hogy nem találsz jobbat az szent. :) Ha érdekel csörgess meg: 0 6 7 0 3 6 3 5 4 5 9
GSX-R 1000 k7-k8 hoz keresek alsó villahidat 2 csapágykosárral alátétekkel anyákkal! és van eladó 07-08 as R1 hez alsó felső villahidam csapágyakkal anyával!
Sziasztok !
Eladó White Power hátsó gátló.2004-es ZX 10R-ben volt,előtte GSX-R 1000 K5-ben.
Kiválóan működik.Ára:80.e Ft.
Ajándékba 1 db jó állapotú hátsó slick gumit adok (értéke 15.e Ft).
Debrecen-Budapest között,az M3-ason ingyen el tudom vinni részedre.
A kép csak illusztráció.Viberen tudok képet küldeni.
Légyszíves csak telefonon érdeklődj:20/310-33-59.
Köszönöm.
Eladó ZX 10 R 2008-10 pálya akatrészek, komplett pályaidom, GB Racing deklivédők , Valter-moto lábtartó szett, LSL zöld bukó gomba, gyári fogaskerekek! És 2004-05 ZX 10 R hez Skorpion slip-on összekötővel, és pálya faridom! Érdeklődni privátban!!!
Sziasztok! Segítséget kérnék milyen olajat ajánlanátok R6R-be (2007). Csak pályán lesz használva a motor. Én a Gsxrbe 15W50es 300V-t használok, de nem tudom a Yamahának nem lenne e jobb a 10W40 ugyan ebből a márkából és nem szeretnék rossz tanácsot adni a haveromnak.
Sziasztok! Idén kezdtem a pályamotorozást egyenlőre egy kölcsön 600-as K6-ossal, mert az utcan hasznalt makulatlan CBR 1000 RR Repsolomat sajnálnam felaldozni... Esetleg valakinek nincs elado valami regebbi (2000-2006) 600-as pályagépe kis pénzert? Nem köridőket akarok döntögetni, csak minden para nelkül elvezni a pályazast. Ha valakinek van akkor jelezzen! Köszi! B.Ú.É.K.!
Sziasztok!
Télbúcsúztató motorozás: Többen megyünk egy szenzációs Motogp pályára:
Motorland Aragon (ESP)
2018. március 16-17-18, 3 napos
Belépő 550 Euro. http://www.gullyracing.it/free...
Repjegyet Barcelonába vagy Valenciába (240km a pályától mindkettő) lehet venni oda-vissza 35-45 eFt-ért vagy autóval összeállni többen és kijönni.
Március 15. csütörtökre esik, így hosszú hétvége lesz itthon, kevés szabival meg lehet oldani...
Motorszállítást is meg tudjuk oldani: 90 eFt/motor, 2 helyünk van még
Kedvcsináló: http://youtu.be/b4AtXtjRYVE;t=29s
Azért írtam hogy "ha nincs gyakorlatod"
Ha van akkor nem szóltam, csak láttam már lelkes embert aki úgy gondolta porszívóval fog autót fényezni, mert látta a TV Shopban hogy milyen szépen lehet azzal
Az alapozó után ugyan úgy kell fényezni mint az acél kasznit.
Illetve amivel én szívtam tavaly két kajak felújítás során. Parafinos hajó gyantával két rétegben lekentem, majd visszacsiszoltam simára. Na az atom kemény réteg lesz. Arra van hogy a kavicsokon húzkodjuk a hajókat. (persze karcolódik de sokáig bírja) És annak nem is kell alapozó a kompozit alá, de nem javaslom mert nagy szívás.
Annak úgy van értelme ha negatív sablonba te csinálod a kompozit burkolatot kívülről befelé felépítve.