De igazad volt, nem kell félni a highslidetól, stb, ha ésszel fokozom a tempót, nincs baj. Nem is forszírozom, mégis széléig kopik a gumi. Csak nagyon szorítom a kormányt, és krumpliszsák vagyok. Próbálok kiülni a kanyar előtt, de kevésbé érzem stabilnak úgy.
Igen, már leesett, akkor csak az első gumi ellenkező oldal kopás a furi.
De a 2. etapon jobban figyeltem a balos kigyorsításokra és már majdnem egyforma hátul.
Annyit mondott itt egy “specialista”, h kemény a csillapításom hátul, 2 klikket puhítani alul-felül és sokkal jobb lesz. Majd kiderül.
Köszönöm a tanácsokat. Megvoltak az első körök, nagyon ismerkedősen. 2 megcsúszás volt, de korrigálható. Fura nekem a gumikép. Michelin power van fent, utcáról érkezés után 2.0-ra engedtem. A hátsó bal oldalán semmi, jobban “szépen” meg gyűrődve. Elsőn ugyan ez, csak fordítva. Mitől van ez?
Azért azt bele lehet vésni az ember agyába, hogy bármi történik, a gáz elcsukni tilos.
Még ha reflexből is cselekszik ezt meg lehet tanítani.
Meg elsőre reflexből reagál, oké, aztán mire gondol, hogy mit kellett volna csinálnia?
Csak akkor fogja tudni kiértékelni azt, hogy mit történt és miért, ha legalább azt tudja, hogy mit kellett volna csinálnia.
Szerintem.
Ettől ne féljél, ezeket a f@szságokat meg el kell felejteni, hogy majd előre készülsz ha úgy megy el a háta mit csinálsz (persze), reflexből fogsz cselekedni akárhány oldalt olvastál el meg készültél fel. Majd egy-pár megcsúszás után magától kialakul úgyis, hogy mit csinálsz... A Highside nem az első pályanap fog eljönni (persze hacsak tényleg nem vagy nagyon hülye :-) ) Fokozatosan tedd rá a gázt ne eszetlenül. Ha meg van, tegyél fel egy Pirelli Superbike gumit, az minden pillanatban izeg-mozog alattad, azzal lehet gyakorolni a gáz rátételt... :-)
Ha ma mész pályanapra, akkor nincs sok időd, de a "A Twist Of The Wrist Volume II" című könyvet töltsd le és abban olvasd el az ide vágó részt.
Aztán meg az egész könyvet is tedd magadévá.
Sziasztok! 750-es SRAD-ról ültem át K7 1000-re. Ma megyek pályanapra, de nagyon fosok, h kitekeredik alóla kigyorsításkor, vagy h átdob. Még soha nem éreztem, h megforog a gumi ledöntött motornál, de ez egyenesen is elforgatja, akár száznál is, ha nem figyelek. Le lehet írni, h mit érezni ilyenkor, ill. h reagáljak? Ha rajta hagyom, kicsúszok, ha elcsukom, megtámad és átdob, nem?
Van egy 2008 as R1 komolyan felkészítve pályára, adásvételivel de alváz es motorszámmal! Olaszban vegleg ki lett vonva forgalomból! Wp hátsó rugóstag, Wp első rugó es szelepelés, Rcs 19 felső pumpa, Pc3, katalizator kiiktatva, sakal slip.on, matris race kormanygatló, Sp. gyorsvaltó forditott, künnyűsegédváz, femfekcső, hullamos race első féktarcsa, motorblokk vedő jobb bal alu deklikkel, valter moto labtató es kormanycsutka! STB. A motorban valós 7000 km van, amit latni is rajta, gyari lánccal es hatsó lanckerékkel tökéletes állapotban! Esetleg par extra nelkül is eldó! Rcs 19, kormanygatló, Wp hatsó rugóstag, mivel meg vannak a gyari is belőlük! Érdeklődni privatban
11 éve "pályázom" és ez alatt mindig az lett a vége, hogy a mislen egy szar. Legyen az sport vagy verseny gumi. Biztos van aki tud vele menni de a Dunlop, Pirelli, Metzeler trio sokkal megbízhatóbb. Esetleg Brigdgestone.
A GP-ben se tudják sokszor, hogy mi miért történik annyira kiszámíthatatlan a gumi. És az az abszolút csúcs. Mi lehet lejjebb?
Ez hasznos info, mert ugyan olvastam a FB posztot, de ott nem emlékszem köridőre. Azért ezek az idők már a Gyors csoportba valók (2:12-től lefelé; ezek 2:05 alatti Hringes időkhöz mérhetőek, ami a licenszes csoport időkorlátja volt, amíg nem csak két csoport volt a nyílt napokon). Ilyen tempónál már sztem nem is reális elvárás, hogy jól teljesítsen. Máshonnan nézve ugyanezt meg akkor a promo anyagban is úgy korrekt, ha az szerepel(ne), hogy "alkalmi, hobby pályamotorozáshoz".
A csapatból többen is tesztelték a Power RS-t és pályán abszolút használhatatlannak bizonyult, nem javasolnám. 2:08-2:12 körüli köridőkről van szó a Pannónia ringen. Itt el tudod olvasni a tesztet róla: https://www.facebook.com/siofo...
http://images.motorcycle-usa.c...