Vagy az égőt, az én motoromnál viszonylag könnyen hozzáférhető...
Nekem is eszembe jutott. Utólag.
De amúgy csak egyszer égettem oda, utána soha többet. Viszont a hideg lámpáról/idomokról is nehéz leszedni a ragacsot, azon is ott marad a duct tape nyoma, ugyanúgy szívtam vele. Én nem is értem, minek csinálnak olyan ragasztószalagot, ahol külön tud válni a ragasztóréteg a hordozóanyagtól, kvázi erősebben köt a ragasztott dologhoz. De biztos van benne valami ráció. Vagy felülettől függ vagy nem tudom...
Ugyanilyen problémám volt, ráadásul a lámpánál különösen szívás, mert az még jól fel is melegszik menetközben, aztán amikor le akarod húzni, a szalag lejön (a ragacsról), a ráégett ragacsréteg meg ott marad egy életre, ha nem kezeled...
Erre több megoldásom is van:
1. Vettem egy pályamotort, azóta nincs ilyen problémám (ezt ajánlom a leginkább).
2. Egyszer megkérdeztem a szervezőktől, muszáj-e leragasztani a lámpát, azt mondták, nem ragaszkodnak hozzá, úgyhogy náluk nem ragasztóztam, pont a fent említett okokból.
3. Egy másik alkalommal a szervezőktől kaptam speciális profi 3M ragasztószalagot, na az nagyon király volt, viszont sima barkácsboltban nem valószínű, hogy tudsz venni, szerintem valami ragasztó szaküzletben vagy 3M márkaboltban kell keresni. Nem olyan volt, mint az áruházas "duct tape", nem volt szövetvázas erősítés, hanem az egész egyben volt, egységes sima felületű mindkét oldalán, egyben le is jött gond nélkül, nem vált le a ragacsréteg, nem hagyott semmilyen nyomot. Nem esküszöm meg rá, de szerintem ilyen volt: https://www.3mmagyarorszag.hu/...
4. A másik ragasztótippem a maszkolószalag, ez könnyebben beszerezhető sima barkácsboltban, akár festékboltban is. Festők használják, és pont az a lényege, hogy kitakarod vele azokat a felületeket, amikre nem akarod, hogy a festék véletlen rámenjen. Tehát nem a rögzítés az erőssége, hisz csak rövid ideig, átmenetileg van fent a felületen; hanem pont arra tervezték, hogy festés után könnyen és nyom nélkül eltávolítható legyen, ne tegyen kárt az alatta lévő dolgokban. Na ez tuti nem hagy nyomot. Viszont cserébe nem is ragad olyan jól, talán nem a legjobb megoldás a baleset esetén szétrepülő szilánkok megfogására. Pl.: https://www.3mmagyarorszag.hu/...
5. Mint mindenből, ebből is van túlarazott speckó motoros verzió, de ez szerintem már fölösleges luxus: https://www.trakbrand.com/
+1. A leszedéshez meg a Prevent-nek a ragasztóeltávolítóját használtam, van spray kifejezetten erre a célra. Sokat könnyített, de így sem volt egyszerű a rászáradt, ráégett ragasztóval, keményen megdolgoztam (többszöri beáztatással és levakarással), míg végre tényleg lejött minden ragacsmaradvány nyom nélkül. De legalább lejött. Szóval ezt, ha lehet, inkább elkerülném, de ha már megtörtént a baj: http://www.medikemia.hu/termek...
Akik utcai motorral mennek, mivel ragasztják le a lámpákat? Próbáltam többféle ragasztószalagot, de utána nagyon macerás leszedni az idomról a ragasztómaradékot.
Vagy tudtok valami jó szert, ami leszedi és nem bántja a fényezést?
Sziasztok! Szombati (aug 31) Hring napra regisztráltam arany csoportba, de csak délelöttre tudok maradni. Vagyis a délutáni 2 menet eladó.
Irányár 10.000,-
06hetven3787600
Sziasztok ! Érdeklődnék, hogy ki milyen guminyomást ajánlana a Pannónia-Ring-re , mivel elég kezdő vagyok ilyen téren. 600 RR PC 40 , Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 gumi és olyan 78-80 kg vagyok. A válaszokat előre is köszönöm !
Sc59 cbr1000-ben használtam. Hidegen is fogott, de igazán jó inkább az 1. kör után kezdett lenni. Emlékeim szerint nem ette a tárcsát és a betét vékonyra kopva is jól fogott még, nem melegedett el.
Sziasztok!
Már régóta keresek mellkas protektort, de nem találok sehol. Hol lehet ilyet venni? Olyan kellene amit pl. a versenyzők is hordanak, és amikor széthuzzák a czipzárt akkor kiveszik ill beteszik. MotoGP-.ben, BSB-ben láttam használni.
K8 GSX-R750: a gyári Tokico nyeregbe való verzió első fékezésnél (hidegen) nulla fékhatás, bemelegedve fasza. Érdekes módon az R6 nyergekbe való ugyanezzel a tárcsával már első húzásra is fékez közepes erővel (de bemelegedve az igazi). A gyár tárcsán pár szezon után nem tapasztalok érdemleges kopást (igaz, nem is méricskéltem műszerrel)
Nekem nagyon bevált ár/fékhatás/tartósság arányban.
Hali!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Új első fékbetétet szeretnék venni, de valami olyat ami jó pályára és közútra is egyaránt , tudnátok nekem valami jót ajánlani?
Nekem is eszembe jutott. Utólag.
De amúgy csak egyszer égettem oda, utána soha többet. Viszont a hideg lámpáról/idomokról is nehéz leszedni a ragacsot, azon is ott marad a duct tape nyoma, ugyanúgy szívtam vele. Én nem is értem, minek csinálnak olyan ragasztószalagot, ahol külön tud válni a ragasztóréteg a hordozóanyagtól, kvázi erősebben köt a ragasztott dologhoz. De biztos van benne valami ráció. Vagy felülettől függ vagy nem tudom...
Erre több megoldásom is van:
1. Vettem egy pályamotort, azóta nincs ilyen problémám (ezt ajánlom a leginkább).
2. Egyszer megkérdeztem a szervezőktől, muszáj-e leragasztani a lámpát, azt mondták, nem ragaszkodnak hozzá, úgyhogy náluk nem ragasztóztam, pont a fent említett okokból.
3. Egy másik alkalommal a szervezőktől kaptam speciális profi 3M ragasztószalagot, na az nagyon király volt, viszont sima barkácsboltban nem valószínű, hogy tudsz venni, szerintem valami ragasztó szaküzletben vagy 3M márkaboltban kell keresni. Nem olyan volt, mint az áruházas "duct tape", nem volt szövetvázas erősítés, hanem az egész egyben volt, egységes sima felületű mindkét oldalán, egyben le is jött gond nélkül, nem vált le a ragacsréteg, nem hagyott semmilyen nyomot. Nem esküszöm meg rá, de szerintem ilyen volt:
https://www.3mmagyarorszag.hu/...
4. A másik ragasztótippem a maszkolószalag, ez könnyebben beszerezhető sima barkácsboltban, akár festékboltban is. Festők használják, és pont az a lényege, hogy kitakarod vele azokat a felületeket, amikre nem akarod, hogy a festék véletlen rámenjen. Tehát nem a rögzítés az erőssége, hisz csak rövid ideig, átmenetileg van fent a felületen; hanem pont arra tervezték, hogy festés után könnyen és nyom nélkül eltávolítható legyen, ne tegyen kárt az alatta lévő dolgokban. Na ez tuti nem hagy nyomot. Viszont cserébe nem is ragad olyan jól, talán nem a legjobb megoldás a baleset esetén szétrepülő szilánkok megfogására. Pl.:
https://www.3mmagyarorszag.hu/...
5. Mint mindenből, ebből is van túlarazott speckó motoros verzió, de ez szerintem már fölösleges luxus:
https://www.trakbrand.com/
+1. A leszedéshez meg a Prevent-nek a ragasztóeltávolítóját használtam, van spray kifejezetten erre a célra. Sokat könnyített, de így sem volt egyszerű a rászáradt, ráégett ragasztóval, keményen megdolgoztam (többszöri beáztatással és levakarással), míg végre tényleg lejött minden ragacsmaradvány nyom nélkül. De legalább lejött. Szóval ezt, ha lehet, inkább elkerülném, de ha már megtörtént a baj:
http://www.medikemia.hu/termek...
Akik utcai motorral mennek, mivel ragasztják le a lámpákat? Próbáltam többféle ragasztószalagot, de utána nagyon macerás leszedni az idomról a ragasztómaradékot.
Vagy tudtok valami jó szert, ami leszedi és nem bántja a fényezést?
Előre is köszi!
Kakucsra is alkalmas köridő mérő applikációt tudtok ajánlani ISO-re?
(Olyan van ami Euroringre jó)
Köszi
Kakucsra milyen applikációt lehet használni telefonon köridő mérésére? (IOS)
Köszi
Irányár 10.000,-
06hetven3787600
Már régóta keresek mellkas protektort, de nem találok sehol. Hol lehet ilyet venni? Olyan kellene amit pl. a versenyzők is hordanak, és amikor széthuzzák a czipzárt akkor kiveszik ill beteszik. MotoGP-.ben, BSB-ben láttam használni.
Nekem nagyon bevált ár/fékhatás/tartósság arányban.
2008 ZX-10R: aki most használja, elégedett vele
2005 ZX.6R: utálták :)
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Új első fékbetétet szeretnék venni, de valami olyat ami jó pályára és közútra is egyaránt , tudnátok nekem valami jót ajánlani?