Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézd meg a kezelési útmutatót
Mindkettő.
Sziasztok! Szerintetek mikor kell olajat cserélni ? Évente vagy 6000km-enként ?
spanom yamaha szalonban vett yamaha olajat (nemtom milyen, állíítólag gyári olaj), r6ba, onnantól 6-7ezertól 9ezerig csuszott a kuplung, vicces, sosem hallottam ilyet elotte. en honda gyárit hasznalok, soha semmi baj
2 kg-os csomagig (kb.3 spray) elmegy levélként, 1300Ft az utánvét, 2kg felett 1600-1800Ft értéktől függően.
Szintetikus, és jó árban van : 2.5oo.- alatt meg szokott állni.
mennyi jön rá post.ktg.?
Ajka (Veszprém megye). De postán is küldöm, vagy pályanapra tudom vinni esetleg..
merre az arra? helyileg hol van ez a "jóárasítás"?
Jah, jóárasítottad...
Sztem valamikor elgurulok arra venni...
Én magam is használom, és aki használja sztem mindenkinek bejön. A láncspray meg szerintem az egyik legjobb a piacon. Főleg ennyiért
Ez az a fasza MOL lánctisztító?
Sziasztok!
Akit esetleg érdekel olcsó Mol Dynamic termék:
-Street 10W-40 1900Ft
-Racing 10W-50 fullsynt 2400Ft
-Chain spray O-X 1800Ft
-Chain Clean O-X 1800Ft

Természetesen mindegyik számlás, több db is. Elérhetőség adatlapomon.
köszönöm a válaszokat, kipróbálom, remélem semmi gondom nem lesz vele
Régi motorba sztem érdemes. Haverom a 22 éves Hondájába használt, és jobb lett, lett tőle kompressziója...
Évek óta használom, semmi bajom nem volt vele.
Kétüteműekkel próbáltam először, általában véve a hangjukon lehet hallani, hogy valamivel csendesebb lettek, és kb 5-7%- nyi fogyasztás csökkenés volt mérhető, mindegyik motorja eleve jó állapotú volt.
( Trabant, MTX 80, MTX 125, Simson, Einhell fűkasza)
Trabantom 2 építkezést kiszolgált így ki, mentem vele több mint 40.000 km-t, és kitűnő állapotú motorral adtam el – igaz úgy is vettem- . Fogyasztása 5-6L között volt, télen nyáron pöcc volt. Hogy milyen lett volna nélküle? Nem tudom, igaz nem kúti keveréket használtam, hanem 95-ös benzint Agip 2T olajjal.

Aztán jött az 1.5 diesel Golf egy igen tré motorral. Sem pénzem, sem időm nem volt felújítani, ezért próbáltam a Metabondot itt is. Csodát nem művelt vele, de azért 4 telet mégiscsak kihúztam . Igaz volt 5-10 %-nyi benzin a gázolajba, de kellett mindkettő „csalás”, hogy a -10 -12 fokokban is induljon a jószág.
Működőképesen eladtam, majd az új gazdi olajat cserélt benne. Télen kidobta a motort….

Mostani 1.6TD Golfomban is használom, valamint párom 1.5 TD Izuzu motoros Opel Corsája is kapja. ( kb 4-5 olajcsere volt eddig) Olajfogyasztásunk nincs, a hangbani különbséget még párom is észrevette.

Briggs motoros fűnyírómba annyit érezni, hogy tompult a hangja, könyebben indul.
Igaz a benzinbe is adalék van

Jelenleg egy 2006-os 600-as fazerem van, amit 7.000 km-el vettem. Olajcserénél tettem ebbe is Metabondot, de 4.000 km-nél cseréltem, mert „koszosnak” tünt az olaj. ( Gondolom kioldotta a koszt ) Ismét tettem bele metabondot, azóta 2.000 km-t mentem vele, és gyönyörű aranysárga az olajam.
Kuplungja nem csúszik, bár én nem egykerekezek, és nem pályázok, valamint ritkán pörgetem 10.000-es fordulat fölé.
Fogyasztásom 2 személlyel túratempóban ( max 130 km/h) 4,7-4.9 L. Helyben motorozásnál 5.2-5.3 L.
A Slick-el ellentétben rosszat még nem halottam a metabondról.
A fazerbe az olajcseréhez fél dobozzal tettem.

Hogy pontosan mit csinál és mit nem, nem tudom, nem vagyok olajos szakember, csak saját tapasztalatom van, melyet a kíváncsiság erőszakolt ki belőlem, valamint ismerősi körömben is használják, de inkább 2 üteműekben, akik szintén nem panaszkodtak rá.

Más internetes fórumon olvastam, hogy motorokba ( ha jól emlékszem idősebb 750-es, és nagyobb) 40.000-150.000 km-en keresztül is használták a Metabondot gond nélkül.

Sajnos jelentősen emelkedett ennek is az ára, már jócskán megfontolandó mit veszek és miért…

Remélem tudtam segíteni.
Köszönöm válaszod!
a láncsprét dicsérik!
SILKOLENE COMP 4 ELECTROSYNTEC SAE 10W-40 SAE 15W-50 SAE 20W-50
Electrosyntec technológiával gyártott szintetikus, magas minőségű észter bázisú olaj négyütemű motorkerékpárokhoz utcai használatra. Ideális olaja minden váltóval közös kenési rendszeren lévő motornak. Kiváló korróziógátló, kopáscsökkentő adalékokkal dúsítva, ajánlott minden víz és léghűtéses motorkerékpárhoz. Hosszútávú túramotorozás ideális kenőanyaga.
API SG/SH/SJ JASO MA
Hy!
Ez szintetikus,vagy félszintetikus olaj?
Hali!
A Prolong használható motorba, nekem mindkét motoromban van, és semmi gond nincs vele. Sőt, az üzemanyag-adalékot is használom.
Sziasztok!
A Metabonddal kapcsolatban csak annyit, hogy egy haver beletette KTM-be, és rövid időn belül csúszni kezdett a kuplung. Nagy nehézségek árán tudta csak kiirtani az adalékot.
100 km alatt is összelehet úgy koszolni hogy már nem tökéletes az áteresztő képessége.Te tudod hol használod a géped.
Egy jó tanács,ha kímélni akarod a szűrőt az airboxot is fújd be belülről az "olajjal".Ebbe fog beleragadni a kosz,por,bogár stb nagy része.
2200/L re tudod "lecigánykodni"De akkor 20Litert kell rendelned.
találtam elég sok véleményt róla: itt

a lényeg nekünk:

@Dzsino3: Kedves Dzsino3:Amennyiben szeretnéd a motorodat védeni, bátran tegyél bele METABOND-ot. Csendesebb lesz rugalmasabb, kicsivel kevesebbet fogyaszt, és hosszabb életű lesz. Garanciát nem a forgalmazó ad, hanem a METABOND Magyarország Kft. Van egy kimondottan motoros barátom, aki motorokat javít és tuningol! Felkinálta bárkinek áll a rendelkezésére! Ő Száraz Miklós (szárcsa) tel:30/9697-612 Üdvözlettel Rózsa János


/bár mit is mondhatna mást, nevéből ítélve forgalmazó/