Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem.
Cseréld le.
Nem tudom, nekem soha nem volt 25ezernél több a szettem - és a jelenlegiben 33ezer van, és köszönöm: még bőven jól érzi magát
Olyasmi kéne mint a Simsonon volt! Zárt gumiharang. Ott aztán nem lenne probléma... Csak 5 lóerő felett nehéz kivitelezni

Viszont a 40 ezres láncszett csere is fájdalmas...szóval kéne valami megoldás (a láncsprayn kívül)
Ha ettől kevesebből kijön, és ilyen jó lesz: feltétlenül oszd meg velünk !
Huh, az még mindig mocskosul drága Csinálni kéne egyet
Rosszul emlékeztem: nem 90 ajró , hanem 99.

itten
Szombaton, kint a KagranerPlatzon asszem 90 ajró volt, 130 helyett.
Huh, hol láttad? Én nem találtam akciót sehol... link
Lehet h hamarosan lesz vele: a Lujziban most 25 rugó akcióban, erősen gondolkozom rajta
Szevasztok!

Scott oiler-t használt már valaki? Tapasztalatok?

link
Kevés a hígabb? De hát az 5W60 a hígabb nem? Mindegy ugyis utcára kellene 99%-ban, úgyhogy akkor marad egyelőre a sima 10W50 Dynamic. Majd egyszer kipróbálom az 5w60-at ha sokat járok pályára :)

Csiga8! Ennyire összevissza öntögetni az olajakat nem biztos hogy jó ötlet. Mondjuk valószínűeg nagy baj nem lenne belőle. Én mindenesetre úgy nem kevergetném soha pl hogy fél szintetikust szintetkussal....
Sziasztok!

Kérdésem az lenne, hogy azonos márkájú olajok, azonos minősítéssel rendelkezők ( API, Jaso), de különböző SAE viszkozitásu olajok keveresénél mi történik?
Konkrétan: Castrol Actevo GP 20w-50, ill Castrol Actevo X-tra 10w-40

Összekeverednek-e, vagy különválnak ha áll a motor?
Vagy csak a viszkozitásuk tolódik el?

2006-os évjáratú Yamaha FZ6-S-be lenne, egyenlőre nem pályázok, utcán picit tempósabban megyek, amit jobban szeret a motor.
Amit nem szeret - ahogy észrevettem legalább is - a lassú menet, főleg nagy melegben.
Tehát ha felesbe keveredik, akkor kialakulhat-e a SAE 15w-45 viszkozitás?
Az 5W60 magasabb igenybevetelnel is tartja a viszkozitasat. Tehat ha nagy az igenybevetel, mondjuk pl meleg van nagyon, vagy allandoan max fordulat kozeleben mesz, akkor keves lehet a higabb olaj, ezert az 5W60 kellhet. De csak azert berakni a racing olajat mert az meg dragabb, folosleges utcara. Pl lehet hogy a kuplungot nehezebb lesz kezelni stb.... na meg tok foloslegesen fizetsz tobbet ha draga. Nagyon jo a 10W50 is! (persze ha 10W40 a gyari eloiras, nalad elvileg az...)
A szűrőt megbontás nélkül nem is fogod látni: a blokkházon belül elhelyezett papírszűrő van a gépedben. Nem nagy pénz, legutóbb bő 1000.- Ft körül volt.
Olajból bármilyen jó minőségű 10-40-es mkp. olaj megfelel bele ( ha csak nem pályanapokon használod ) mi a Fuchs-ot használjuk ebből, 2.000.- alatt van literje.
Hy!
Nekem is ez van most az XX-ben!Jó csak hűvösebb időben nehezebben indul úgy vettem észre.
Hello! volna egy kis gondom hátha tuttok segíteni vettem egy suzuki gsf 400-as banditot és nemtudom hol van benne az olajszürö meg hogy milyen olaj kell bele válaszotokat elör is megköszönöm.
Jól szerepelt a MOL ha jól látom. Ez örvendetes, mert eddig bevált nekem is. VIszont lehet hogy legközelebb az 5W-60 racinget venném belőle. Jó lesz az? MIben tud az többet mint a 10W50?
Motol 5100 15W-50
thx for all
talán YZF1000R-hez jött szárazon, a többi amit láttam tényleg olajozottan érkezett
tuti be van olajozva, tapasztalat
Úgy tudom hogy a K&N mindig gyárilag olajozva van...
van ilyen is meg olyan is. Ha pirosas színű, akkor olajos, ha fehér akkor nem.
Be van olajozva gyárilag,de ha sokat állt hiába van lezárva nem árt frissíteni!
Hello!
Köszi a tanácsot, legközelebb akkor már olyan lesz bele! És milyen márkát használsz? Full szintetikust?