Én szándékosan sokat adagolok a láncra de mivel van fent a hátsó lánckerék mögött egy snoto (www.snoto.de) így nem verődik fel a felnire és így nem zavar viszont a lánc szép olajos. 😁
Fujkálom.35e megvan általában,menne tovább ha bátor lennek csak szakaszosan már közel van a beállítási intervallumban,a régi gxw jobb volt ott 42e nél cseréltem,a szerelő szerint ment volna még kb 2-3 ezret.
olvastam én is meg olyat is aki sprével elmegy 50-et , nekem ez nem jött össze pedig scottoiler van fenn és végig a hozzávaló olajat használtam a kéket , de semmi se lehetetlen óvatos használat mellett minden tovább bírja
Szerintem is ez a legjobb megoldás a kenésre és a tisztításra is.
A lánc mindig szép fényes tiszta viszont kenve is van. Az hogy a túrák során nem kell fújogatni meg vacakolni az egy óriási dolog. Múltkor horvátban a kúton iszogattam a kólámat amíg a többiek szenvedtek és jókat nevettem rajtuk ahogy szenvedtek 😈
Az új láncban 25ezer km van, az első 1000km után állítottam rajta egy minimálisat, azóta nem kellett, végig olajzóval ment. Előző motoromnál is olajzót használtam, az olajfilm folyamatos mindig, ettől jobb lánckenést nem tudok elképzelni.
Kinek mennyi a rekord a láncot illetően az olajzóval?
Nekem most van a láncban 30ekm és még semmi baja. Semmi nyúlás semmi.
Döbbenetesen jó dolog ez az olajzó.
Félreértetted! Nem neked szántam.
Volt egy helytálló észrevételed a lánc állapotával kapcsolatban. (jó szemed van!) De a lánc, mint Laci megosztotta nem az olajozásban ment tönkre, hiába van beszerelve a kép szerint a kenörendszer. Ez adhatott volna okot késöbbi támadásra az infóhiány miatt, hogy lám hiába "super cucc", mégis tönkre megy a lánc.
Laci!
Túl korán reagáltál! :-) Olvastam volna pár kekeckedö hozzászólást...utánna kellett volna lecsapni a labdát!
Nem tudom írtam -e? Vettem azt a fél motort, volt rajta egy keveset futott láncszett. Persze szorultak a csapok görgök. 2019-ben bettem gázolajba, most nyáron mikor megtáláltam, kivettem, és kézzel meginditottam minden görgöt, szemet. Le van ápolva, eltéve papírba. Ha eljön az ideje visszakerül a restaurált motorra egy olajozóval együtt. :-)
Vannak bizony, pontosabban voltak, ezzel vettem a motort, ami addig csak láncspray-t látott, sőt még az elején én is fújkáltam, majd végül az Úz-völgy kaland megadta neki a kegyelemdöfést. Az új szett egy métert se ment olajozó nélkül, nincs is semmi baja, pedig bejárta a Jád-völgytől a Transbucegig sok szép helyen, ahol kapott a jóból rendesen.
egyszerre kopik tovább tart
A lánc mindig szép fényes tiszta viszont kenve is van. Az hogy a túrák során nem kell fújogatni meg vacakolni az egy óriási dolog. Múltkor horvátban a kúton iszogattam a kólámat amíg a többiek szenvedtek és jókat nevettem rajtuk ahogy szenvedtek 😈
Nekem most van a láncban 30ekm és még semmi baja. Semmi nyúlás semmi.
Döbbenetesen jó dolog ez az olajzó.
Ebből is az X-System az ami a legjobb szerintem.
abban tudnátok segíteni milyen láncolajozót célszerű venni ill. hol?
előre is köszi.
Ha valakinek kell akkor itt találja: https://www.snoto.de/produkt-k...
A képen látható láncszemek nem csak szorultak, de már el is voltak kopva, ráadásul nem egyformán, hanem szakaszosan, azzal már nem volt mit kezdeni.
Volt egy helytálló észrevételed a lánc állapotával kapcsolatban. (jó szemed van!) De a lánc, mint Laci megosztotta nem az olajozásban ment tönkre, hiába van beszerelve a kép szerint a kenörendszer. Ez adhatott volna okot késöbbi támadásra az infóhiány miatt, hogy lám hiába "super cucc", mégis tönkre megy a lánc.
Túl korán reagáltál! :-) Olvastam volna pár kekeckedö hozzászólást...utánna kellett volna lecsapni a labdát!
Nem tudom írtam -e? Vettem azt a fél motort, volt rajta egy keveset futott láncszett. Persze szorultak a csapok görgök. 2019-ben bettem gázolajba, most nyáron mikor megtáláltam, kivettem, és kézzel meginditottam minden görgöt, szemet. Le van ápolva, eltéve papírba. Ha eljön az ideje visszakerül a restaurált motorra egy olajozóval együtt. :-)
Én is szerintem megcsinálom.