köszönöm szépen.
Olyan ez mint anno a TSZ-ben a festők.
Mindkettő megbeszélte a másikkal hogy te fujod a tetőt én az oldalát a barkasznak és mindketten kihagyták,az elnök meg az emeletről ordított hogy ki volt az a barom aki nem fujta le. 😂
Konkrétan a váz hajlott,blokkból meg a felfogató szem.Ami a hűtőnél fogja a blokkot az acél konzolhoz.
Közben nem hagyott nyugodni,kerítettem egy 17-ees kulcsot és meghúztam azt a rohadt rögzítőt az excenteren,nem lötyög.
Álmomban nem gondoltam hogy nem lett meghúzva. 😂
3-an voltunk rá. 😂
Ez lett fellazitva.Ellenorzom.
Igazabol csak ossze kene raknom.
A velemenyem az hogy nem szabad vele esni,ha igen,veletlen se legyen rajta bukogomba.Nem viccbol mondom.
Volt vele szivas.
Mit jelent az, hogy "lötyög" a kerék?
Ha jól értem, akkor max. ettől:
A kerékagyon hátul van egy csavar, ami az excenteres keréktengelyt szorítja, ezzel feszíted a láncot. Bár ezt szerintem nagyon meg kellene lazítani, hogy "lötyöghessen". Ha egyáltalán lehetséges ilyesmi.
A kerékcsapágy részét még soha nem szedtem szét, nem kellett. De ha előtte nem mozgott, most meg igen, akkor inkább az excenterre gondolnék.
A lánc olajjal sokkal zajosabb. 🤔
Nekem jobban baszta a csőröm a sima vákumos amikor telinyomta a gumit nem csak a felnit olajjal.Még 3-4 perces intervallummal is.
Valszeg szar volt maga az olajzó.
remélem az x system nem fogja mer akkor felgyujtom,nincs középtámasz,problem solved.Normális motoron nincs ilyen. 😆
Ha egyszer gyárit vennék, akkor a Mccoi-t, az nekem sokkal szimpatikusabb.
Az ára nem olyan drasztikus, mint pl. a Scottoiler, igaz ez kicsit melósabb, de te úgyis szeretsz "barkácsolni". 😁 Itt meg faszául lehet forrasztgatni az összeszerelésnél. 😜
Választhatsz tartályméretet, azt, hogy Reed-relével vagy az ECu-ról vett jellel vezérelteted az elektronikát. Van esőérzékelő., van Cross-mód, amivel plusz olajzást adhatsz neki terepen (tudom, hog ez téged nem érint: fagyizókat nem építenek a pampákra 😂 ) https://mccoi.de/shop2017/prod...
Mintha az afrika láncnak nem lenne elég, vagy mittudomén. A lényeg az ,hogy a hangosan fut a láncom, mintha nem kapna elég olajat, pedig szó sincs erről. Aztán ott van nekem a középállvány is, amit rendesen megszór olajjal, a garázsban meg foltos lesz a beton... Vettem most egy Scottoiler dual injektor csepegtető fejet, azzal még kipróbálom. Arra gondolok, hogy ha lánckerék mindkét oldalán csepegtetek, akkor még kevesebb olajat kell adagolni, de a jobb kenés miatt csendesebb lesz a lánc, aztán nem okádja tele a középállványt. Játszok vele még egy kicsit, remélem igazam lesz :-)
CB1000R-ren nem volt ilyen problémám, de ott nem is volt középállvány:-)
Nem,ami rám van bízva azt elfelejtem,vagy macerás és berágok leszedem a faszba,szoval mindenképp autómata kéne.
Az x system meg pont jó,csak rá kell szeretni az akkura és érzékeli a motorindítást oszt olajoz.
Legalábbis a céges promo ez,hogy életben,arra jó lenne olyan aki megvette és használja.
Szóval itt most helytálló a más F@val csalán esete. 😂
A cobra nem borzongat? Én azon agyaltam illetve a kínai olcsóbb verzióján, igaz, hogy nekem kell adagolni negyedfordulattal az olajat viszont ezt tudom szabályozni menet közben is persze ha nem felejtem el. 😄
Két oka lehet ,ha a felni olajos lesz. Az egyik az, hogy nem jól lett felrakva, vagy túl sok olajat kap. Nekem is scottoiler x 2.0-ám van, amivel most én is szenvedek egy picit, de annak más oka van.
Szia,
ha a felnire/gumira/akármire is jut az olajból, akkor az olajzó nem jól van beállítva.
Nem ismerem a scottoilert, az enyém egy mezei "gravitációs elven működő", házilag készített olajzó.
DE! MINDEN olajzónál a beállítás az, ami a legtöbb türelmet igényli.
Ha "messziről"látszik a láncon, hogy olajos, az már biztos, hogy sokK.
Ránézésre, közelről csak egy nagyon vékony, inkább tapintható, mint szemmel látható olajfilmnek kell lennie a láncon.
az enyém úgy van beállítva (tavasszal, szezon elején szoktam ránézni), hogy 2,5 percenként cseppenjen egy mákszemnyi olaj a láncra.
Ez a nyári legnagyobb melegben sem megy le 1,5 perc alá. Így simán hozható vele akár a több ezer kilométer is, egyetlen olajcsepp nélkül a keréken,gumin, stb.
Ajánlom figyelmedbe a 2017-ben megvalósított tesztemet: https://www.sportmotor.hu/albu...
Olvastam, hogy Te már régóta hasznszálsz láncolajzót. A kérdésem az lenne hogy Neked nincs olyan gondod vele, hogy nem csak a felnire hanem a gumi oldalfalára és onnan szépen lassan felmászva feljut a gumi felületére is az olaj?
Én most ezzel küdök kicsit. Vettem egy scottoiler X v2.1-es eszközt és a hétvégi motorozás során a gumi bal oldalára is jutott az olajból 🙈
Válaszod köszönöm.
Olyan ez mint anno a TSZ-ben a festők.
Mindkettő megbeszélte a másikkal hogy te fujod a tetőt én az oldalát a barkasznak és mindketten kihagyták,az elnök meg az emeletről ordított hogy ki volt az a barom aki nem fujta le. 😂