Nem hangosabb. Hasonlítottam már őket, de nem hangosabb. Az a mende-monda, hogy a Motullal halkabb a váltó. Ezt nem tudom. Nekem halk a a váltóm az R4-essel is, így maradok ennél. Mellesleg a Motul pont 2000 ft-al drágább mint az ugyan olyan Castrol, így ezt használom továbbra is. Nekem bevált!
Kár hogy ennyi ideig kellett várnunk erre a fontos infóra - de végre tudjuk, melyik olaj a LEGJOBB MINDENBE!
Szerintem is hülye aki mást használ és/vagy árul...
Ebben teljesen igazad van, de ha összefüggésében visszaolvasod a párbeszédet, akkor vágod majd miért írtam azt amit! Remélem TE legalább érted... De amióta tudjuk, hogy lehet kapni a "MINDENBE A LEGJOBB" motorolajat, már nem kell a megoldásokon törni a fejünket! Csak ki kell pengetni a tudásához képest aranyárat a KINCSÉRT!
Amíg nem Bajkál expedícióra használjuk, addig ez nem gáz szerintem...
Normál ( 10 fok feletti ) használatban már nem lehet hidegindítási különbség a kettő között.
Az elvi különbség meg annyi, hogy az egyik -25 fokon dermed, míg a másikkal -30 fokban is motorozhatsz.
A válaszom annak szólt, hogy pont az olaj hidegen mutatott képességeinek fontosságát ecsetelted, erre veszel egy 15W-s olajat...nyáron nagy melegben stb. a melegoldali viszkozitás a lényeg (tehát W50 pl.), kicsit valóban meg vagy keveredve...persze hogy a 10W-s olajat mondtam, mivel mkp. olajakról beszélünk most, és ott nincs is ennél vékonyabb alkalmazva általában(0W, 5W)! És természetesen lehet többcélú olajakat kapni és találni, ami egy adott járműbe a legmegfelelőbb, csak be kell tartani a gyártói jóváhagyásokat + figyelembe kell venni a viszkozitás szempontjából az éghajlati jellemzőket! Véleményem szerint nálunk a 10W40 és 10W50 olajak használhatóak egész évben ideálisan a sportmotorokba (persze akad 1-2 kivétel)!
Kicsit TV SHOP-os ez az olajreklám. Legjobb, legolcsóbb, ennél jobb a világon sincs stb... Szerintem csak öntögesse bele a motorjába, mi meg használjuk azokat a "rosszabb" olajakat.
ilyen hidegbe biztos rosszabb, de például nyáron, vagy amikor dugoba baktatsz ,vagy akár apályán hajtod a szekeret akkor jobb lehet, meg a váltonak is jobb ,
de et lehet fokozni te mondtad a 10 eset ha össze hasonlotod egy még vékonyabbal akkor hideginditáskor az lesz jobb,,,,bla bla, szerintem nem lehet olyan olajat választani ami minden pillanatban a legmegfelelőbb,,,
A hidegindításnál az olaj alsó (hideg oldali) viszkozitási értéke a mérvadó, a 15W-s pl. lassaban jut el a kenési pontokra, mint egy 10w-s olaj...mivel "sűrűbb".
"És jobb. mint a legtöbb ismert olaj!" hát ezért a mondatért! Azért ilyet bátorság tények, adatok, és tesztek nélkül kijelenteni... Mondani mondhatsz bármit, szabad országban élünk, a vélemény szabad...csak az ilyen megnyilvánulások hiteltelenné teszik az embert...kicsit kevesebb néha több, érted?
mindegy kinek,a fordítás vmi elképesztően szar,az meg hogy növeli a lóerőt...meg a nyomatékot,hagyjad már...ez a baromság
lehet jó olaj,de ezek az ökörségek...
mint amikor lapáttal dobálják a homokot a víz és olaj nélkül üvegen forgó motorba,mi?
te ebből élsz,hogy túrázol?
nagyon cefet
mennyi idő alatt nyomsz le egy ilyen 10ezres túrát?
http://www.photoglobe.info/alg... pedig ez is Portugália....
Portugália miatt kevésbé.
Marokkó miatt jobban...
( és hogy ON legyen: hogyan oldod meg útközben az olajcserét ? )
Idén, lesz valami extrém túra ?
Szerintem is hülye aki mást használ és/vagy árul...
( meg talán buzi is, de ebben nem vagyok biztos )
Normál ( 10 fok feletti ) használatban már nem lehet hidegindítási különbség a kettő között.
Az elvi különbség meg annyi, hogy az egyik -25 fokon dermed, míg a másikkal -30 fokban is motorozhatsz.
Hurrá...
de et lehet fokozni te mondtad a 10 eset ha össze hasonlotod egy még vékonyabbal akkor hideginditáskor az lesz jobb,,,,bla bla, szerintem nem lehet olyan olajat választani ami minden pillanatban a legmegfelelőbb,,,
lehet jó olaj,de ezek az ökörségek...
mint amikor lapáttal dobálják a homokot a víz és olaj nélkül üvegen forgó motorba,mi?