Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az R4 a régi neve, most már Power 1 Racing néven kerül a polcokra!
Nem hangosabb. Hasonlítottam már őket, de nem hangosabb. Az a mende-monda, hogy a Motullal halkabb a váltó. Ezt nem tudom. Nekem halk a a váltóm az R4-essel is, így maradok ennél. Mellesleg a Motul pont 2000 ft-al drágább mint az ugyan olyan Castrol, így ezt használom továbbra is. Nekem bevált!
Krisztián ! te castrolt használsz ha jol tudom, mit mondasz ezekre a mende- mondákra ,hogy hangosabb a blokk
nah ennek nincs tul sok esélye,,,
El ne hidd, ez photoshop.
Tavaly nyáron 2 hét alatt.
ecsém...micsoda képeid vannak....
te ebből élsz,hogy túrázol?
nagyon cefet
mennyi idő alatt nyomsz le egy ilyen 10ezres túrát?
Igen, ezen töröm az agyam. Szerintem nem lesz hosszabb 10 ezer km-nél.
http://www.photoglobe.info/alg... pedig ez is Portugália....
Akkor most bizony irigyelünk Téged.
Portugália miatt kevésbé.

Marokkó miatt jobban...

( és hogy ON legyen: hogyan oldod meg útközben az olajcserét ? )
Aha, lesz. Pireneusok - Andorra - Portugália - Marokkó - Spanyolország Így, egy kalap alatt.
Miért mindig MAGADBÓL indulsz ki, Teeee túlélő !

Idén, lesz valami extrém túra ?
Majd a freemailpeter jól megszívja, mikor -30 fokban menne túrázni, és indítaná a motorját.
Kár hogy ennyi ideig kellett várnunk erre a fontos infóra - de végre tudjuk, melyik olaj a LEGJOBB MINDENBE!
Szerintem is hülye aki mást használ és/vagy árul...

( meg talán buzi is, de ebben nem vagyok biztos )
Ebben teljesen igazad van, de ha összefüggésében visszaolvasod a párbeszédet, akkor vágod majd miért írtam azt amit! Remélem TE legalább érted... De amióta tudjuk, hogy lehet kapni a "MINDENBE A LEGJOBB" motorolajat, már nem kell a megoldásokon törni a fejünket! Csak ki kell pengetni a tudásához képest aranyárat a KINCSÉRT!
Amíg nem Bajkál expedícióra használjuk, addig ez nem gáz szerintem...

Normál ( 10 fok feletti ) használatban már nem lehet hidegindítási különbség a kettő között.
Az elvi különbség meg annyi, hogy az egyik -25 fokon dermed, míg a másikkal -30 fokban is motorozhatsz.

Hurrá...
A válaszom annak szólt, hogy pont az olaj hidegen mutatott képességeinek fontosságát ecsetelted, erre veszel egy 15W-s olajat...nyáron nagy melegben stb. a melegoldali viszkozitás a lényeg (tehát W50 pl.), kicsit valóban meg vagy keveredve...persze hogy a 10W-s olajat mondtam, mivel mkp. olajakról beszélünk most, és ott nincs is ennél vékonyabb alkalmazva általában(0W, 5W)! És természetesen lehet többcélú olajakat kapni és találni, ami egy adott járműbe a legmegfelelőbb, csak be kell tartani a gyártói jóváhagyásokat + figyelembe kell venni a viszkozitás szempontjából az éghajlati jellemzőket! Véleményem szerint nálunk a 10W40 és 10W50 olajak használhatóak egész évben ideálisan a sportmotorokba (persze akad 1-2 kivétel)!
főleg, hogy a repsol racing 4l/11.000.... a szar versenyolaj
basszus, emberk még próbáélpznak ilyen hülyeséhhel
Kicsit TV SHOP-os ez az olajreklám. Legjobb, legolcsóbb, ennél jobb a világon sincs stb... Szerintem csak öntögesse bele a motorjába, mi meg használjuk azokat a "rosszabb" olajakat.
ilyen hidegbe biztos rosszabb, de például nyáron, vagy amikor dugoba baktatsz ,vagy akár apályán hajtod a szekeret akkor jobb lehet, meg a váltonak is jobb ,
de et lehet fokozni te mondtad a 10 eset ha össze hasonlotod egy még vékonyabbal akkor hideginditáskor az lesz jobb,,,,bla bla, szerintem nem lehet olyan olajat választani ami minden pillanatban a legmegfelelőbb,,,
A hidegindításnál az olaj alsó (hideg oldali) viszkozitási értéke a mérvadó, a 15W-s pl. lassaban jut el a kenési pontokra, mint egy 10w-s olaj...mivel "sűrűbb".
"És jobb. mint a legtöbb ismert olaj!" hát ezért a mondatért! Azért ilyet bátorság tények, adatok, és tesztek nélkül kijelenteni... Mondani mondhatsz bármit, szabad országban élünk, a vélemény szabad...csak az ilyen megnyilvánulások hiteltelenné teszik az embert...kicsit kevesebb néha több, érted?
Há mé? Látványos,nem?
mindegy kinek,a fordítás vmi elképesztően szar,az meg hogy növeli a lóerőt...meg a nyomatékot,hagyjad már...ez a baromság
lehet jó olaj,de ezek az ökörségek...
mint amikor lapáttal dobálják a homokot a víz és olaj nélkül üvegen forgó motorba,mi?