Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd tavasszal lesz csak a csere,
eddig gyári olaj volt benne, ezután tettem bele motul 5100ast nah a gyárihoz képest megváltás volt, most jön fuchs ,kiváncsi leszek rá,
én elég széles körüen használom, lesz benne tura ,180km es ingázások, meg anniy pályázás amit megtehetek
Kíváncsi vagyok hogy teljesít a Yamahában.
Nálunk sokan használják, többféle teljesítmény szintben.

Eddig egy Haya-s srác panaszkodott csak: nem tapasztalt a drágább Fuchs 15-5o nel sem semmi extrát, ő visszatért az olcsóbb 1o-4o-es olajához.

A többiek -főleg a Kawáknál- kisebb mechanikai hangról, és könnyebben működő kuplungról meséltek. A ZZR 15 fok alatti indításánál , nálam is megszűnt a kuplung 'darabossága' amit más márkánál tapasztaltam.
Másrészt egy sportosan -esetleg pályán is- használt gépbe illik is ez a magas telj.szintű olaj, márkától függetlenül.
R6Rider,Miért is?
Nagy meglepetés lenne, ha a Brit Superbike-ban tesztelt olaj nálad nem válna be! API SL, JASO MA Full-syn versenyolaj... Bízom benne, hogy elégedett rendszeres vásárlója leszel!
én meg ezalatt a nap alatt anynit olvastam az olajokrol ,hogy már teljesen összegabalyodtam, és abban is bizonytalan vagyok amiket eddig feltételeztem
egyben biztos vagyok, hideginditáskor kopik minden a legjobban,
én egy silkolene pro 4 15w50 re ruháztam be, remélem zsir lesz,
Moto SBK Racing 10W50 ez van most a gépben!Még nem sikerült tesztelni de remélem nem csalódok!
Ne sértődj meg mert őszinték vagyunk, és nem estünk hanyatt egyből a Marketing dumától, nem csak teljesen laikusok irogatnak ide! Én, és még sokan mások, még sohasem költöttünk sok pénzt alkatrészre azért mert nem a te általad reklámozott LEGJOBB MINDENBE kenőanyagot használtuk! Vannak hozzáértők és vannak laikus felhasználók, de mindenki a gyártói jóváhagyásoknak megfelelő olajat használ, lehetőleg ismert gyártótól, és így nem is hibázhat. Aki meg nem ért hozzá, az elviszi szervízbe (ott sem bizos hogy vágják a témát sajna), vagy kérdeznek itt a fórumon.
Megnéztem az oldalt, köszi a linket! A véleményem nem változott, kicsit nagyobb a reklám füstje, mint a termék lángja... A legmagasabb minősítésű termék API szerint SL (már SM a felső szint), pl. DPF-es dízel szgk.-ba nem is kínálnak olajat, sőt EURO IV-V-ös járművekbe sem...ACEA bevizsgálás, jóváhagyás nincs, gyártói jóváhagyás szinte semmi...szal azért a LEGJOBBTÓL ez kicsit kevésnek tünik... Azt nem kétlem, hogy az Amerikai piacon megálja a helyét, na de hogy "mindenbe a legjobb"...
mert én ugyanis repsol olajat rakom mindig bele.
Tudjátok mit,ki ne próbáljátok!Inkább vegyétek a drága alkatrészeket a motorotokba !
Szeveasztok meg tudnátok mondani nekem hogy 1 aprilia rs 50-be vagyis olyan olaj ami ful szintetikus 2t olajak közűl mék a legjobb olaj?
Mátrában a parkolóban egy Igol-t forgalmazó figura agitált és mikor a rossz tapasztalatomat mondtam(tgk-ban katasztrófa) akkor kérdezte az adataimat mert, hogy ő feljelent hitelrontásért......ment a vérbe....
" a legtöbb ismert olaj! "

Ne haragudj, de ilyen márkát nem ismerünk.

Vállald el, hogy mondjuk 'jobb mint a Castrol' - ez is hülyeség még (mibe jobb, miért jobb, stb ) de legalább van értelme.

Én tudok ellenpéldát mondani, mégsem teszem: egyszerűen nem illik. Megmutatom, vagy privátban közlöm ha tényleg ilyet tapasztalok.

De semmiképp nem tüntetek vele nyílt fórumon, főleg nem internetcímmel 'megtámogatva'.

Értsd meg: lehet h ez tényleg egy f@sza kenőanyag (bár az értékei alapján inkább középszerű) de ha jó is, akkor sem így tálaljuk, mert ezzel csak ártunk a márkanévnek.
Húúúúúú ezért sokan beperelnének!
Igazán meggyőző? API és ACEA szerinti magasabb besorolások - sokkal több igazolt (dokumentált) Gyártói jóváhagyás - komoly piaci jelenlét a világon - szerényebb, realistább, tényekre alapozott reklám - valamelyik nagy Gépjármű gyártó Cég mondjuk gyári feltöltésként használja stb. Dízel szgk. jóváhagyása nincs pl. hozzá a leírás szerint, tehát dízel szgk-ba véletlenül sem rakható (legalább is nem ajánlott)! nekem az is furcsa hogy 10W 15W 20W alsó viszkozitásnál már üzemanyagtakarékosságról ír a tájékoztató...tudtommal ez a tulajdonság, csak a teljesen szintetikus 0W 5W olajaknál lehetséges...Szal kicsit te is és a leírás is, finoman szólva "pongyolán" fogalmaztatok!
tsanyi, ez nem 1csoda,csodák nincsennek, ez 1jó kenőanyag,(motorolaj) És jobb. mint a legtöbb ismert olaj!
rootfop.köszönöm a hozzá szólást.az országba hordó számra érkezik.. ugyanis igy gazdaságossabb,és itt literes csomagolásba, kerül értékesítésre.....
Árulod ezt a csodát?
Hát én utána nézztem és meg lepödtem!Van fen 1 teszt video is. A google a barátod.
Akkor használd jó sokat !
Fülöp,ez a ....baromság....husszótávon 1jókenőanyag és nem a adrága alkatrész.hogy monthatod valamire,hogy ..baromság.. ha nem is ismered.ezt az olajat az Amerikai hadseregnek fejleszteték ki.nyugottan utána nézhetsz.........
helo,Kutya,és mmindenki.Mi lenne nektek igazán a meggyőző. Bármit irhatok,!A bármibe jó,az amiről ti itt csevegtek,motorokról van szó. 2T 4T robogó,(ennek az olajnak több tipusa van,van 2T-be való,és 4T-be való,egyaránt jó a crossbais,és az útcai motorokba is!
ésmég az autókba,benzinesbe,és a gázolajosokba.) én mindezekbe használom..ezt a külömbséget, látni és hallani kell.rengeteg tapasztalatom van róla,már több éve.csendesebb lessz a motor,kissebb a súrlódás,csöken a hő,nől a teljesítmény!
Sziasztok,

Szerintetek melyik a legjobb olaja egy 2007-es CBR 600f-be?
(kevés kilométer van benne)
Valamint jól tudom, hogy évente cserélni kell az olajat,akkoris ha nem mentem vele egy csereperiódust (km)?

Előre is köszi a segítséget
Üdv,
Z