majd tavasszal lesz csak a csere,
eddig gyári olaj volt benne, ezután tettem bele motul 5100ast nah a gyárihoz képest megváltás volt, most jön fuchs ,kiváncsi leszek rá,
én elég széles körüen használom, lesz benne tura ,180km es ingázások, meg anniy pályázás amit megtehetek
Kíváncsi vagyok hogy teljesít a Yamahában.
Nálunk sokan használják, többféle teljesítmény szintben.
Eddig egy Haya-s srác panaszkodott csak: nem tapasztalt a drágább Fuchs 15-5o nel sem semmi extrát, ő visszatért az olcsóbb 1o-4o-es olajához.
A többiek -főleg a Kawáknál- kisebb mechanikai hangról, és könnyebben működő kuplungról meséltek. A ZZR 15 fok alatti indításánál , nálam is megszűnt a kuplung 'darabossága' amit más márkánál tapasztaltam.
Másrészt egy sportosan -esetleg pályán is- használt gépbe illik is ez a magas telj.szintű olaj, márkától függetlenül.
Nagy meglepetés lenne, ha a Brit Superbike-ban tesztelt olaj nálad nem válna be! API SL, JASO MA Full-syn versenyolaj... Bízom benne, hogy elégedett rendszeres vásárlója leszel!
én meg ezalatt a nap alatt anynit olvastam az olajokrol ,hogy már teljesen összegabalyodtam, és abban is bizonytalan vagyok amiket eddig feltételeztem
egyben biztos vagyok, hideginditáskor kopik minden a legjobban,
én egy silkolene pro 4 15w50 re ruháztam be, remélem zsir lesz,
Ne sértődj meg mert őszinték vagyunk, és nem estünk hanyatt egyből a Marketing dumától, nem csak teljesen laikusok irogatnak ide! Én, és még sokan mások, még sohasem költöttünk sok pénzt alkatrészre azért mert nem a te általad reklámozott LEGJOBB MINDENBE kenőanyagot használtuk! Vannak hozzáértők és vannak laikus felhasználók, de mindenki a gyártói jóváhagyásoknak megfelelő olajat használ, lehetőleg ismert gyártótól, és így nem is hibázhat. Aki meg nem ért hozzá, az elviszi szervízbe (ott sem bizos hogy vágják a témát sajna), vagy kérdeznek itt a fórumon.
Megnéztem az oldalt, köszi a linket! A véleményem nem változott, kicsit nagyobb a reklám füstje, mint a termék lángja... A legmagasabb minősítésű termék API szerint SL (már SM a felső szint), pl. DPF-es dízel szgk.-ba nem is kínálnak olajat, sőt EURO IV-V-ös járművekbe sem...ACEA bevizsgálás, jóváhagyás nincs, gyártói jóváhagyás szinte semmi...szal azért a LEGJOBBTÓL ez kicsit kevésnek tünik... Azt nem kétlem, hogy az Amerikai piacon megálja a helyét, na de hogy "mindenbe a legjobb"...
Mátrában a parkolóban egy Igol-t forgalmazó figura agitált és mikor a rossz tapasztalatomat mondtam(tgk-ban katasztrófa) akkor kérdezte az adataimat mert, hogy ő feljelent hitelrontásért......ment a vérbe....
Vállald el, hogy mondjuk 'jobb mint a Castrol' - ez is hülyeség még (mibe jobb, miért jobb, stb ) de legalább van értelme.
Én tudok ellenpéldát mondani, mégsem teszem: egyszerűen nem illik. Megmutatom, vagy privátban közlöm ha tényleg ilyet tapasztalok.
De semmiképp nem tüntetek vele nyílt fórumon, főleg nem internetcímmel 'megtámogatva'.
Értsd meg: lehet h ez tényleg egy f@sza kenőanyag (bár az értékei alapján inkább középszerű) de ha jó is, akkor sem így tálaljuk, mert ezzel csak ártunk a márkanévnek.
Igazán meggyőző? API és ACEA szerinti magasabb besorolások - sokkal több igazolt (dokumentált) Gyártói jóváhagyás - komoly piaci jelenlét a világon - szerényebb, realistább, tényekre alapozott reklám - valamelyik nagy Gépjármű gyártó Cég mondjuk gyári feltöltésként használja stb. Dízel szgk. jóváhagyása nincs pl. hozzá a leírás szerint, tehát dízel szgk-ba véletlenül sem rakható (legalább is nem ajánlott)! nekem az is furcsa hogy 10W 15W 20W alsó viszkozitásnál már üzemanyagtakarékosságról ír a tájékoztató...tudtommal ez a tulajdonság, csak a teljesen szintetikus 0W 5W olajaknál lehetséges...Szal kicsit te is és a leírás is, finoman szólva "pongyolán" fogalmaztatok!
Fülöp,ez a ....baromság....husszótávon 1jókenőanyag és nem a adrága alkatrész.hogy monthatod valamire,hogy ..baromság.. ha nem is ismered.ezt az olajat az Amerikai hadseregnek fejleszteték ki.nyugottan utána nézhetsz.........
helo,Kutya,és mmindenki.Mi lenne nektek igazán a meggyőző. Bármit irhatok,!A bármibe jó,az amiről ti itt csevegtek,motorokról van szó. 2T 4T robogó,(ennek az olajnak több tipusa van,van 2T-be való,és 4T-be való,egyaránt jó a crossbais,és az útcai motorokba is!
ésmég az autókba,benzinesbe,és a gázolajosokba.) én mindezekbe használom..ezt a külömbséget, látni és hallani kell.rengeteg tapasztalatom van róla,már több éve.csendesebb lessz a motor,kissebb a súrlódás,csöken a hő,nől a teljesítmény!
Szerintetek melyik a legjobb olaja egy 2007-es CBR 600f-be?
(kevés kilométer van benne)
Valamint jól tudom, hogy évente cserélni kell az olajat,akkoris ha nem mentem vele egy csereperiódust (km)?
eddig gyári olaj volt benne, ezután tettem bele motul 5100ast nah a gyárihoz képest megváltás volt, most jön fuchs ,kiváncsi leszek rá,
én elég széles körüen használom, lesz benne tura ,180km es ingázások, meg anniy pályázás amit megtehetek