nem minden a külső,az alapján nem lehet ítélkezni,lehet,hogy pont ez volt cél.amúgy amit javasoltál tesztet az hosszadalmas és bonyolult.,nehéz meg valósítani,ha bele gondolsz.
Az amerikai autós találkozón meg olaj-víz nélkül, üresben(!) pörgettek egy huszonéves japán vasat.
Végül úgy verték szét, már unták hogy hosszú percek után sem történt semmi...csak az üvöltés.
Ez pont semmit nem jelent, pedig az autó állapotát/értékét látva, abba biztos nem több ezer forintos literárú olaj volt.
most a DAKARON a motorosok között a Franci,a 3. h.450-es-YAMAHÁVAL 30km ment olaj nélkül,(az összefoglalóban elhangzott) én nem mondom, hogy ezzel az olajjal ment,de ez is bizonyítja,hogy létezik hasonló.!
Vannak erre szakosodott intézetek, csak fel kell kérni őket.
Vagy olcsóbb, B verzióként három tempomatos autót pl. Bécs-Budapest útvonalon egy tempóra beállítani, itt pesten az A, B, és purple olajokat felcserélni bennük és vissza.
Van olyan tgk-m amit annyira nem sajnálnék viszont szivesen kipróbálnám. Épp esedékes a régi 817-be a csere, 20 l kéne. Nem vicc. Most nem valami jó olaj volt benne és nem ette, ha ezt sem akkor jó.
Valóban nehéz elhinnem.
Ha egy járműbe a gépkönyvének megfelelő x márkájú olajat tesznek, és azzal nem vagy csak rosszabbul indul mint purple olajjal és melegszik is tőle, akkor ott az első kenőanyaggal van a baj.
Egy olajnál az az alap, hogy elindul-jár-nem melexik tőle a jármű. És csak ezek után jön az a bizonyos plusz, amitől jó olajnak nevezek valamit.
(Pl. extrém hidegben ragadós váltó és kuplung.)
De ha valóban ennyire jó, akkor javaslok egy független tesztet. Ha az is igazol legalább kettőt a felsorolásból, akkor nagyot fogsz kaszálni ezzel.
szeva,kutya,azt mivel magyarázod....,hogy bele öntöm a royal purple olajat egy autóba,vagy motorba,és sokkal csendesebb lesz,és könnyebben indul,nem melegszik annyira,megnő a teljesítmény csökken a fogyasztás rengeteg pl.tudnék írni, vagy mondani.tudom nehéz elhinni!de ezek érzékelhető tények.
Ha főzés:Bográcsba disznózsír+marhahús!Semmiféle xtraszűz faszság,azt csak serdülőkorig ajánlott! Motorba meg CASTROL10w50 R4,vagy az Superbike1!(A többi olajat tojásrántottához ajánlanám!)
Végül úgy verték szét, már unták hogy hosszú percek után sem történt semmi...csak az üvöltés.
Ez pont semmit nem jelent, pedig az autó állapotát/értékét látva, abba biztos nem több ezer forintos literárú olaj volt.
Vannak erre szakosodott intézetek, csak fel kell kérni őket.
Vagy olcsóbb, B verzióként három tempomatos autót pl. Bécs-Budapest útvonalon egy tempóra beállítani, itt pesten az A, B, és purple olajokat felcserélni bennük és vissza.
Ott kiderül hogy mennyi az annyi.
Ha ennyire jó ez a lilakirály, nem is tudom a többi olaj egyáltalán miért létezik...
Ha egy járműbe a gépkönyvének megfelelő x márkájú olajat tesznek, és azzal nem vagy csak rosszabbul indul mint purple olajjal és melegszik is tőle, akkor ott az első kenőanyaggal van a baj.
Egy olajnál az az alap, hogy elindul-jár-nem melexik tőle a jármű. És csak ezek után jön az a bizonyos plusz, amitől jó olajnak nevezek valamit.
(Pl. extrém hidegben ragadós váltó és kuplung.)
De ha valóban ennyire jó, akkor javaslok egy független tesztet. Ha az is igazol legalább kettőt a felsorolásból, akkor nagyot fogsz kaszálni ezzel.
Szép napot!