Elvileg a DOT4 is elég.Ez attól is függ, h milyen idős a folyadék. Folyamatosan veszi fel a vizet a környezetéből és minél több benne a víz, annál alacsonyabb a forráspontja. Elvileg 2évente csere.
kérdés h megéri-e nem fém fékcső esetén,vagy nem nagyon lehet a simát(dot4) se kihasználni...?
bár szerintem jó,mert nem olyan veszélyes beruházás aztán meg sok időre le van tudva.
Biztos igazad van, noha a KTM-ket széthajtják, így nem csoda, hogy nem védi meg a jó minőségű olaj sem. Hallottam, hogy egyes típúsait 4 ezrenként kell gyűrűzni.
Az olaj original, bontatlan, és vadi új. Akkor hozom a Castroltól, amikor összejön egy megrendelés. Kb félévente tudok rendelni, így úgy gondolkozzatok előre. Ha érdekel, akkor a giraffe64@freemail.hu-ra kérek telefonszámot, és mennyiséget, és akkor felhívlak és megbeszéljük.
Kedves tutis! Pontosan a Repsol melyik típusára váltottál Castrolról? Elég, ha úgy keresem, hogy Repsol motorolaj, vagy van egyéb jelzés is rajta?. Köszi a választ.
bár szerintem jó,mert nem olyan veszélyes beruházás aztán meg sok időre le van tudva.
Dry boiling point Wet boiling point
DOT 3 205°C (401°F) 140°C (284°F)
DOT 4 230°C (446°F) 155°C (311°F)
DOT 5 260°C (500°F) 180°C (356°F)
DOT 5.1 270°C (518°F) 191°C ( 376°F)
* Sűrűség 15°C-on: 1,68 g/cm3
* Viszkozitás 100°C-on: 2,4 cSt
* Viszkozitás 40°C-on: 1240 cSt
* Lobbanáspont: -125°C
* Forráspont: -260°C
* Nedves forráspont: 175°C
DOT 5.1
* Sűrűség 15°C-on: 1,68 g/cm3
* Viszkozitás 100°C-on: 2,4 cSt
* Viszkozitás 40°C-on: 1240 cSt
* Lobbanáspont: -125°C
* Forráspont: -260°C
* Nedves forráspont: -180°C
Nagyjábol.
Valaki tudja-e,hogy piros szinű castrol láncsprayt lehet-e kapni még valahol.
Hogyan igényelhető az olaj? Hogyan lehet hozzájutni, továbbá mennyire friss, hogy mennyire lehet belőle betárazni?
Köszi előre is.
Üdv
István
Elraktam a számod, olajcserekor jelentkezem.
A Castrol most fényévekkel jobb!
de már megrendeltem, ugyhogy majd én mondok róla véleményt