olajcsere lesz a mocin de a Motorex gear oil-ból 1dl -rel kevesebb van gondoltam ráöntök az Ipone Box 2 Syntetic váltóolajból. Szerintetek nem gáz ? Most ne azt a 2600 Ft -os liter árat nézzétek mert van mind2ből és el kell használni. Ez mind a kettő váltóolaj és mind a kettő 10w-30 szintetikus.
Én már évek óta csak ezt a Silkolene-t használom, abszolút kifogástalan olaj,sőőt! A komolyabbik (Pro4) még sztem jobb is ,mint a Castrol R4-e, sok motort láttam már olajcserénél,mikor 6000-nél lefolyik az olaj a Silkolene még akkor is megtartotta a viszkozitását,kvázi nem úhy folyik ki,mint a víz !
Csak ajánlani tudom,a Comp4 család az nem full szintetikus, de normál utcai használatra,városi araszolásra,túrázásra kimondottan megfelel! De sztem érdemes azt a 1pár ezer Ft különbséget megadni a Pro4-ért ! Nekem is,mint szinte mindenkinek a 10W40-et kívánja a gép, de már régóta a 15W50-est használom,kicsit sűrűbb,főleg a nyári melegben és érezhetően jobb vele a váltó is ! Viszont annak ,aki télen is használja a motort (és 10W40-et ír a gyártó) az ne hazsnálja,csak ha már 40-50.000 km van a mociban!
Nekem ez a tapasztalatom!
Hja, és tudok jó árban ilyen olajat ! Akinek kell szóljon!
SILKOLENE COMP 4 ELECTROSYNTEC SAE 10W-40 SAE 15W-50 SAE 20W-50
Electrosyntec technológiával gyártott szintetikus, magas minőségű észter bázisú olaj négyütemű motorkerékpárokhoz utcai használatra. Ideális olaja minden váltóval közös kenési rendszeren lévő motornak. Kiváló korróziógátló, kopáscsökkentő adalékokkal dúsítva, ajánlott minden víz és léghűtéses motorkerékpárhoz. Hosszútávú túramotorozás ideális kenőanyaga.
API SG/SH/SJ JASO MA
sziasztok!
használ valaki ilyen olajat: SILKOLENE PRO 4 ELECTROSYNTEC SAE 10W-40 SAE 15W-50
Electrosyntec technológiával gyártott teljesen szintetikus, magas minőségű, észter alapú olaj négyütemű motorokhoz versenyzéshez, és utcai használatra. A korszerű adalékcsomag gondoskodik a motor extra védelméről még szélsőségesen nagy igénybevételekkor, versenykörülményekkor is. A SAE 15W-50 kifejezetten 750 cc felett ajánlott.
API SG/SH/SJ JASO MA
Na azért ez túlzás.... Nagyon sok új tipusú mocinál még DOT4 a gyári fékfolyadék előírás... Az viszont tény, hogy a DOT 5.1-nek magasabb a forráspontja, így pályázásra szinte kötelező (persze + fém fékcső!)!
A féktisztítót mellőzed ha azt akarod hogy az O-gyűrűk hosszú ideig jók legyenek,a közönséges petróleum jobb és ezt javasolja a legtöbb gépkönyv is. A tisztítást egy puhaszőrű ecsettel csináld,majd ha végeztél a láncot rongyal töröld át többször,majd ezután fújd le O-gyűrűs lánchoz való láncsprayivel.
(pl.suzuki gépkönyvek is)
Sziasztok.Szerintetek nem ártok a láncnak,ha féktisztító sprayel szedem le a rászáradt lánckenőt?Nem károsodnak az O-gyűrűk?Castrol Power-1 Racing 10w-50-es olaj bruttó 3100ft-ért jó ár?
Hol kapok interneten jó minőségű fékolajat (DOT4 vagy feletti) jó áron?
Sok helyen van Q8Oils viszonteladónk és nagykereskedönk BP-en és a környékén is, de nem mindenki tartja a teljes palettát...mkp olajak kaphatóak itt pl.: F&K Kft.-Kerepes, Fodor 2000 BT.- Biatorbágy, Weiss-Oil Bt-Tárnok...(használd a google-t, hisz a barátod! )
Sokat kerestem, de nem igazán találtam Budapesten Q8 motorolaj viszonteladót. Ha valaki tud boltot, ne habozzon megosztani... Pontosan Q8 SBK Racing 10W50-es olajat keresek.
Köszi az infót. Ki lesz cseréve a jövő héten mert már a végét járta. Most már csak az lesz a kérdés mit :) Motul, Castrol vagy MOL. MOL-t hol lehet olcsón venni?
Nálunk van polcon mindegyikből, futárral ingyen szállítjuk Paks-Budapest vonalon.
Adatlapomon van email, írd meg mibe/mit szeretnél, és mondok egy jó árat rá!
Zacsek! Lecserelni csak akkor erdemes ha a veget jarja. Viszont ha lecsereled, akkor valamennyit jaratni is erdemes. Ha meg van az olajban eleg km, akkor ne csereld le.
olajcsere lesz a mocin de a Motorex gear oil-ból 1dl -rel kevesebb van gondoltam ráöntök az Ipone Box 2 Syntetic váltóolajból. Szerintetek nem gáz ? Most ne azt a 2600 Ft -os liter árat nézzétek mert van mind2ből és el kell használni. Ez mind a kettő váltóolaj és mind a kettő 10w-30 szintetikus.