Nekem a Tybee megoldása tetszik leginkább (az előző oldalon van a kép), rögtön a hátsó teló mellé telepítve. Ott elférne, ha elég nagy a tartály akkor fél évente ráérek a feltöltésével (ami nem lesz egyszerű) baszódni.
Oké rakd bele a tanktáskába- azt hordozd magaddal, a helyére tudsz rakni az oldalidomból kiskrovakulcsot meg nagyika tejforralóját, ennek a helyére meg az olajzót
Már segítettem ki defektet kapott robogóst a kompresszorral - szóval nem teljesen felesleges.
3 éve, legelső erdélyi utamon meg nekem volt lassú defektem, a társamnál lévő kis kompresszorral 3-szor fújtuk fel a hátsó kerekemet, amíg eljutottunk az első gumisig. Utána vettem a sajátot. Szóval én ezt feltétlenül hasznosnak tartom, és sikerült a létező legkisebbet megvennem.
Hát elhiszem hogy a motorodhoz ennyi szar köll én a Kawához a gyári készletett viszem azt fakabát, ha ettől nagyobb baj van azt meg már baxghatod kicsikorvakészletmeg ksipumpamegkisfaszommal együtt is..
Egyik felét kidobod- azt elfér az olajzó oszt ennyi
Nekem mindkét oldalidom ki van tömve - szerszámokkal, alkatrészekkel, minden szirsz@rral.... ....egyedül túrázom (most is), sok mindenre igyekeztem felkészülni. Tudod mennyi helyet foglal egy rohadt kalapács meg egy kicsi krovakészlet?!
PDoiler egy decis azt elég fél évente nézegetni, tartály meg pumpa egyben van egy 18 centi x 3- 4 centi átmérőjű csőben.
Hátránya hogy nem occó.
Zénél az oldal idom kiképzésében tökéletesen elfért úgyhogy az ülés alatti helyből egy millit nem vesz el.
Ledugozol egy kertislag két végét,levegő cső az egyik végébe kertészeti a másikba és tetszőlegesen körbekerített a motort mintha anakondaval parosodna.
Ma délután vagy 2 órán keresztül pucoltam a láncomat petróleummal (készülök egy 8-9 napos erdélyi körútra) - így nagyon b@cca a csőrömet a láncolajzó. De majd csak ha hazajöttem, most nincs időm / kedvem / hangulatom vele bíbelődni. Sajnos nem sok hely lesz a tartály elhelyezésére, mert 2 decisnél kisebbel nem is vagyok hajlandó próbálkozni. Ha már pénzt költök rá, akkor - a beállítás után - fél évenként leszek hajlandó egyáltalán ránézni, így a 30 ml-es tartályok szóba sem jöhetnek nálam. Az ülés alatt meg konkrétan nulla helyem van, mindent kitölt a szerszámkészlet, a tartalék alkatrészek (kuplung- és fékkar, bowdenek) valamint a mindig nálam lévő kis kompresszorom.
Veszitek a drága szarokat oszt a köcsög meg ugyan azt az olcsó,német,diszkont ,fost tölti minden flakonba
Jövedéki adó meg cimke,meg a f@szom,oszt úgy egy éve bukott egy banda a környéken a márkás oilokkal
De volt itt "fínom" ásványosvíz palackoló a garagéban(jó környéken persze )
Meg volt kicsit arrébb márkás mosógél palackoló történet is!
Kutyakajás ,konzerves "gyárról" is csiripelnek,de aztat mán tényleg nem hiszem el ................................hacsaaaak nem igaz
3 éve, legelső erdélyi utamon meg nekem volt lassú defektem, a társamnál lévő kis kompresszorral 3-szor fújtuk fel a hátsó kerekemet, amíg eljutottunk az első gumisig. Utána vettem a sajátot. Szóval én ezt feltétlenül hasznosnak tartom, és sikerült a létező legkisebbet megvennem.
https://www.conrad.hu/hu/12v-o... - 3 éve még csak 6.990,-be fájt.
A scottoiler Lube tube az ihletadó.Egy ilyet bárhova oda tudsz kötegelni,az idom mögé.
Egyik felét kidobod- azt elfér az olajzó oszt ennyi
A potméter mérete meg ez é-> PDOiler Sizes Timer = L45mm x W32mm x D20mm - L62mm inc knob - Cable 465mm long
Hátránya hogy nem occó.
Zénél az oldal idom kiképzésében tökéletesen elfért úgyhogy az ülés alatti helyből egy millit nem vesz el.
a mol flakon hátán 2013.11.27. dátum szerepel.
Jövedéki adó meg cimke,meg a f@szom,oszt úgy egy éve bukott egy banda a környéken a márkás oilokkal
De volt itt "fínom" ásványosvíz palackoló a garagéban(jó környéken persze )
Meg volt kicsit arrébb márkás mosógél palackoló történet is!
Kutyakajás ,konzerves "gyárról" is csiripelnek,de aztat mán tényleg nem hiszem el ................................hacsaaaak nem igaz