Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ,erről beszélek
Adatlapodon lévőre küldtem.
Adj emailt
Csabu, küldd el nekem is pls
Nebazzzzeg teeee
Na jol van most hogy vettel egy hayabusat eljossz velunk verocere sult hekket enni ha nem lesz kesz addigra a motorod hozd treleren es majd ott letoljuk es begurulsz vele a fagylaltoshoz mintha motorztal volna addig gyujtok neked par bogarat s a bukodat belenjuk vele mintha tempo is lett volna
Mikor tekersz rajta, akkor 10 másodpercig a pillanatnyi igényhez mérten sokat adagol. Ilyenkor rövid ideig fröcsölhet is mivel több van rajta mint kéne azért, hogy 300 km.-ig kitartson. Sokkal jobb megoldás a folyamatos, beavatkozás nélküli nagyon pici adagolás, ami nagyon szépen leszabályozható fröcsölési határ alá.
Drága volna Motul 7100-el fuxot kenni.
Nem tudod átvezetni? Két légy egy csapásra.
Nekem is, filózok rajta igaz előbb még oldódjon meg az önolajozóm a vez.mű házból.
Akkor én is, nekem is van ott kedv. ennyit viszont nekem már megér.
90fokot tekerni rajta 300km-ként nem nagy kunszt.
Köszi
Az vele a pici gond, hogy hullámzik az adagolás mennyisége. Hol eszedbe jut, hol nem. Plusz manuálisan kezeled. Az enyém olyan, hogy ráülök, megyek, leállok. Nem csinálok semmit. Eg szezonban egyszer esetleg kétszer megtöltöm a tartályt, kalap. És 7 ezerből megvan.
Nézheted.
Azt néztem már én is a Cobrra márkájú olyan 15ezer körül megkapnám.

http://www.x-bike.hu/299-cobrr...
Elküldenéd nekem is?
turbo535i@gmail.com
Köszönöm
Ha az olajozót kérdezed,akkor igen. Nekem egy 7000 Ft-ba kerülő maszek olajozóm van 2014 óta. 16 ezret mentem eddig vele, abszolút gondozásmentesen, egy deci olajjal 4-5 ezret motorozva. Nagyon sokan megvalósították, kivétel nélkül mindenki örül neki. Volt aki még 3 barátjának is megcsinálta. 117 embernek küldtem el a leírást. Egy szezonban b 8ezret megyek, most félig van a tartályom úgy, hogy valamikor tavaly nyáron töltöttem, nem is emlékszem mikor. Amikor egy olajozó csatakot csinál, az durva túladagolást jelent. A lánc nem olajos, csk olajfilmes. Nem is látod rajta, csak ha hozzáérsz akkor derül ki hogy kenve van. Ha megvannak az összetevői, legrosszabb esetben két óra alatt össze lehet rakni.
Én most castrolt használok de azt úgy szórja mint RR Man a poénokat
A wd 40 csinalt lancsprayt most fogom tesztelni elsore jonak tunik
Elvileg a száraz spray-t erre találták ki csak hát annak az a rákfenéje, hogy fújás után szinte azonnal száraznak tűnik a lánc és ezért mindenki fújta mint állat és eltűnt a bizalom (talán már kapni sem lehet) pedig....és persze a jól beállított olajozó és az általam jelenleg használt kenőcsnél sem vettem észre, hogy nagyon szutykolna össze-vissza....
Létezik olyan ami nam tossza teli a felnit meg úgy nagyjából mindent?
tart vagy fél órát az akció......
mondjuk én az opel blokkfűtést lassan 5 éve teszem felelé
Én is a mol-t tartom a legjobbnak, jelenleg elf kenőzsírt használok (már amennyire használatnak lehet nevezni, de legalább sokáig tart), de ha nem akarok sűrűn láncot cserélni akkor fel kéne szerelnem egy olajozót, de a lustaság...
Nem a láncolajzó létjogosultságát kérdőjeleztem meg, hanem csak a manuálisan, útközben folyton b*szogatandó kivitelét. Túra közben senki nem a láncára szeretne gondolni 2 percenként... ... szerintem nem is fog. A jól beállított mágnesszelepes automata az teljesen ok, bár én maradok spray-hívő, lévén bevált a MOL-os és van középállványom is, így nem nagy macera.
Én becsületesen tisztítottam, fújtam 500 km.-ként és 1000 km. -ként ( minden második) alkalommal tepsit tettem alá és leecseteltem. Nagyon utáltam csinálni.