Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez pontosan így van. Ezen hörögtem én is be, ezért csináltam maszekot. Pár ezerből megvan.
hihetetlen mi pénzeket el tudnak kérni egy ilyen semmiségért
egy fékolajtartály+stihl pumpa kb ugyanilyen egyszerű és negyedannyiba sincs......
Ehhez tudod mar, hogy milyen olajat fogsz majd hasznalni?
Bocsánat, hogy zavarkodom, pont ma vettem az "UNIX"- nál (törzsalkatrészük a Cobrra Nemo 2, tehát mindig van a polcon). Ha kérsz egy törzsvásárlói kártyát (ingyenes), már is jár a kedvezmény. 25.500.- Ft volt a szett. Nem mondom, hogy olcsó, de láttam a NET-en 35.000.- ért is.
szakálmetál most félárban adja az eneos meg Q8 olajakat.
Eladó szervízkönyvek,szerelési útmutatók!
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
Eladó 4l repsol 20w50-es motorolaj 6e ft-ért.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Utóirat: legközelebb 144e-nél tervezem a láncszett cseréjét.
Az első szettem fújva volt. Ezt cseréltem 39.500-nál, kb 44e-től olajozok. Most van benne 59800, júniusban a műszakin kellett először feszíteni picit.
Olajzóval ilyen hamar láncot cseréltél? Mióta van rajta (km szerint)?
Én 39.500 km.-nél a nagy Banditra 530 D.I.D. ZVMX-et tettem, az erősebb kivitelt.
Nem is csoda hogy nem bírja a lánc... Még a tl, sv-n is 530van... pedig a tuono erősebb.
Bicikli lánc.
526...nyertem.
525
Milyen méretű lánccal van szerelve?
Dehogy, a Tuono egy remek motor. Csak ajánlani tudom, durva hibája nincs. A lánc vékony, szemmel láthatóan is.
Nem az motor ami tobb sebbol verzik? Minden evben szogeltek rajta valamit?

Ez amugy a gyari lancszett volt az elso 2000km-en ami elszakadt sokaknal?
Tuono-n fórumtéma volt hogy sokaknak szakadt el a lánc, úgyhogy nem bír az ki annyit nyugi...

Én is próbáltam a vizes nagybanditot, 60-140-ig jobban gyorsult mint bármi, élmény volt, de a fék az gyalázatos rajta. A vázhoz nem tudok hozzászólni mert csak sík terepen mentem vele.
En nem tudom de nekem se fjr se paneurepan nem kellene, nagy nehez esetlen. Gs, xtz, smt/sm, adventure990, en ilyenben gondolkoznék már csak. Esetleg az mt09 tracer vagy a tiger. Nem esetleg, leginkább ezek :)
A VFR egy burkolatos mindenes. Nem palyamotor, de azert elmegy oda is. Varosba is okes. Kirandulni a legjobb, de hosszu utra az FJR es a Pan European idealisabb.

De a V4 miatt veszik, nem azert, mert annyira szep vagy csucs lenne.
Boltbajarni meg piacra
És a Vfr ? az mire lenne jó azt kihagytad
Egyébként jó lenne egy városi SH300-as robogó egy pályázós/szerpentinezős RR és egy új kirándulós Africa Twin egyszerre.
Az igaz, hogy mindenes és semmire sem tökéletes. De mindenre jó azért és nekem mindenre kell: város, autópálya, szerpentines élvezkedés, néha pályanap. És van még egy előnye, hogy olcsó ehhez képest. Hasonló árban Fazer van, a CBR600F már drágább, ahogyan a VFR is.

Az is számít, hogy milyen a futómű a motor alatt. Nekem elől WP sportrugók vannak, hátul pedig egy újonnan vett Showa rugóstag. Miután mindegyiknek kemény a beállítása és jó a csillapítása is (a motor korához, karakteréhez és a többi hasonló motorhoz képest), nekem nem szitál, nem érzek csavarodást, semmit. Lehet, hogy ha egy RR után ülnék rá, akkor érezném, de most nem érzek semmi ilyesmit.