Bocsánat, hogy zavarkodom, pont ma vettem az "UNIX"- nál (törzsalkatrészük a Cobrra Nemo 2, tehát mindig van a polcon). Ha kérsz egy törzsvásárlói kártyát (ingyenes), már is jár a kedvezmény. 25.500.- Ft volt a szett. Nem mondom, hogy olcsó, de láttam a NET-en 35.000.- ért is.
Tuono-n fórumtéma volt hogy sokaknak szakadt el a lánc, úgyhogy nem bír az ki annyit nyugi...
Én is próbáltam a vizes nagybanditot, 60-140-ig jobban gyorsult mint bármi, élmény volt, de a fék az gyalázatos rajta. A vázhoz nem tudok hozzászólni mert csak sík terepen mentem vele.
En nem tudom de nekem se fjr se paneurepan nem kellene, nagy nehez esetlen. Gs, xtz, smt/sm, adventure990, en ilyenben gondolkoznék már csak. Esetleg az mt09 tracer vagy a tiger. Nem esetleg, leginkább ezek :)
A VFR egy burkolatos mindenes. Nem palyamotor, de azert elmegy oda is. Varosba is okes. Kirandulni a legjobb, de hosszu utra az FJR es a Pan European idealisabb.
De a V4 miatt veszik, nem azert, mert annyira szep vagy csucs lenne.
Az igaz, hogy mindenes és semmire sem tökéletes. De mindenre jó azért és nekem mindenre kell: város, autópálya, szerpentines élvezkedés, néha pályanap. És van még egy előnye, hogy olcsó ehhez képest. Hasonló árban Fazer van, a CBR600F már drágább, ahogyan a VFR is.
Az is számít, hogy milyen a futómű a motor alatt. Nekem elől WP sportrugók vannak, hátul pedig egy újonnan vett Showa rugóstag. Miután mindegyiknek kemény a beállítása és jó a csillapítása is (a motor korához, karakteréhez és a többi hasonló motorhoz képest), nekem nem szitál, nem érzek csavarodást, semmit. Lehet, hogy ha egy RR után ülnék rá, akkor érezném, de most nem érzek semmi ilyesmit.
egy fékolajtartály+stihl pumpa kb ugyanilyen egyszerű és negyedannyiba sincs......
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
Ez amugy a gyari lancszett volt az elso 2000km-en ami elszakadt sokaknal?
Én is próbáltam a vizes nagybanditot, 60-140-ig jobban gyorsult mint bármi, élmény volt, de a fék az gyalázatos rajta. A vázhoz nem tudok hozzászólni mert csak sík terepen mentem vele.
De a V4 miatt veszik, nem azert, mert annyira szep vagy csucs lenne.
Az is számít, hogy milyen a futómű a motor alatt. Nekem elől WP sportrugók vannak, hátul pedig egy újonnan vett Showa rugóstag. Miután mindegyiknek kemény a beállítása és jó a csillapítása is (a motor korához, karakteréhez és a többi hasonló motorhoz képest), nekem nem szitál, nem érzek csavarodást, semmit. Lehet, hogy ha egy RR után ülnék rá, akkor érezném, de most nem érzek semmi ilyesmit.