Nem viccelek és sajnos ezt nem a nagy számok hanem épp a kis számok alapján mondom mivel kevés alkalommal vettem ilyet és annak jelentős hányada volt rossz.....mikor először visszavittem mondták, hogy ez német így lehetetlen amit állítok, elővettem és kiderült, hogy made in tailand (a menet mellett van az írás) és ők sem tudták beletekerni a saját próba menetüket.......és nem csak motor hanem kamion szűrők is, elég gáz amikor alatta fetrengve próbálom egy kézzel a 1.5l. űrtartalmú olajjal feltöltött szűrőt felküzdeni a menetre és az anyjának sem sikerül, persze nyilván béna vagyok és ezt gondolva jó sokáig kínlódok mire kimászva csavart keresés után kiderül, hogy a menete annak is rossz....vissza persze nem veszik hisz tiszta olaj......nekem azzal semmi bajom ha Ti azt használjátok csak hát én nem ájultam el tőle...
Semmi baj a MAnn szűrőkkel, unixban szoktam beszerezni a nagyja alkatrészeket a vőmön keresztül. Ha valami gebaszos vagy nem passzol stb, simán becserélik, ugye a gariról nem is beszélve.
ne viccelj már :) elhiszem, hogy találkoztál selejt mann szűrővel mert a nagy számok törvénye alapján benne van. de, hogy vacak az egész és sok a rossz ez azért erős túlzás.
Már teljesen mind111. Még a lánckerék mögötti szimeringet kell kinyomozzam a méretét, mert onnét van egy kis csöppenése...
Majd alvázszám + évjárat kombóval megtalálják a cityben.
Nincs bajom a hifloval, csak nem vágtam, hogy mért nem azt tette bele amit vittem, nekem még nem volt bajom a mann márkájú szűrőkkel.
Bár ugye szinte minden csájna...
A mann szűrőt ne sajnáld, taiwani vacak, igaz a hiflo is, de az sokkal jobb. a mann-nal gyakorlatilag a felénél jártam úgy, hogy a menet rossz volt és vagy átvágtuk vagy visszacsere, ha már a hiflo nem tetszik akkor champion ami még jó.
Már értelme nincs, és nem is szeretném. Találtam másik szerelőt, aki kifejezetten Ducati szerelő, győri a srác, de nyár elején nyitott műhelyt a "nagy faluban". Vele fogom szervizeltetni a motort. Már az első találkozónál látszott rajta, hogy kicsit sem "mániákus".
Hozta a nagy dobozában a diagot, csatlakoztatta, mondta mi merre hogyan, 600asé a dobom, volt perec a motorral, de ez ugye látszik a villán: lánc nyoma, de szépen egyben van amúgy a vas.
1: Reklamálj a szűrőért.
2: Ha a gyár által nincs javasolva a 10W30, akkor nyugodtan mondhatod, hogy cserélje ki olyanra amilyet alapból kellett volna beletenni. Előtted, az ő költségére.
Ha nem csinálja meg, és visszamész egy ügyvéddel akár, akkor neked lesz igazad. A service manualt nem írhatja felül a szerelő.
Igen utána olvasgattam már rendesen, asszem eldőlt a kérdés bennem. Ráadásul ez a bót itt van egy köpésre tőlem, megrendelem online azt utána meg elgurulok érte. Szűrőt meg veszek Mann-t az unixból. Idén is vettem ugye, azt az EX! szerelőm nem rakta bele, mondván azt rakott bele amit szoktak Hiflofiltro-t. Persze a Mann szűrőt nem kaptam vissza, gondolom majd felhasználja a 620 Multistrada-hoz. A kérdésemre, hogy mért 5W30 as olajat rakott bele, válasza mert ezt szokta beletenni mindenbe. De már a mult az a ........... á nem mondok semmit, mert szétbasz az ideg akkor.
Szerintem legjobb választás az a motul! XT-be raktam elsőnek motul olajat, 20w50 castrollal úgy felhígult nyáron az olaj, hogy alig lehetett váltani. Jókat olvastam a motulról, beleraktam a szintén 20w50et, nyáron bármit csinálhattam vele, eláshattam a homokba, szenvedhettünk vele a dombokba, sehol nem bírtam felmelegíteni. Azóta minden motoromba Motult rakok. Sokan felesleges pénzkidobásnak tartják, mivel drágább mint a többi olaj. De Nekem kurvára bevált.
Igen mindenképp az előírtat szeretném, hígabb meg ugye a meleg oldali viszkozitása kisebb a 30-asnak. Utána olvastam, használják ezt a fajta Motul olajat nagyobb ccm-es és újabb Monsterekben is. Köszi.
Mobil 1, Castrol Edge, Motul 8100, Eneos Sustina ezek mind bőven túlteljesitik az autód motorjának igenyeit, szóval jobbat nem nagyon tudsz neki adni.
De pl a Shell, Agip is bőven jó ha full szintetikus 5w-40est veszel.
Majd alvázszám + évjárat kombóval megtalálják a cityben.
Bár ugye szinte minden csájna...
Persze lesz rá ugye, mert vezérléscserét + szelepállítást csináltatok vele majd.
Örülök, hogy találtál egy jó szerelőt, de ne legyen rá szükség!
Már értelme nincs, és nem is szeretném. Találtam másik szerelőt, aki kifejezetten Ducati szerelő, győri a srác, de nyár elején nyitott műhelyt a "nagy faluban". Vele fogom szervizeltetni a motort. Már az első találkozónál látszott rajta, hogy kicsit sem "mániákus".
Hozta a nagy dobozában a diagot, csatlakoztatta, mondta mi merre hogyan, 600asé a dobom, volt perec a motorral, de ez ugye látszik a villán: lánc nyoma, de szépen egyben van amúgy a vas.
2: Ha a gyár által nincs javasolva a 10W30, akkor nyugodtan mondhatod, hogy cserélje ki olyanra amilyet alapból kellett volna beletenni. Előtted, az ő költségére.
Ha nem csinálja meg, és visszamész egy ügyvéddel akár, akkor neked lesz igazad. A service manualt nem írhatja felül a szerelő.
Igen mindenképp az előírtat szeretném, hígabb meg ugye a meleg oldali viszkozitása kisebb a 30-asnak. Utána olvastam, használják ezt a fajta Motul olajat nagyobb ccm-es és újabb Monsterekben is. Köszi.
én az 5w30at kicsit hígnak gondolnám, ha a monsterről van szó. a 10w 40 mindenképpen jobb lesz akár motul akár shell.
Tavaszi olajcserénél ilyen olajat szeretnék tenni a a motoromba:
http://olajcentrum.hu/termek/m...
Kérdésem, megfelelő a minősége?
Eddig Repsol 5W30 volt benne, ezt szeretném cserélni. Vagy még esetleg a gyári spec.re gondoltam ugye Shell olajra.
De pl a Shell, Agip is bőven jó ha full szintetikus 5w-40est veszel.
Málunk minden raktárról !
Hamarosan www. xadoolaj. hu!
Steelhorse Motor Kawasaki Pécs
info: Adatlapon
tel-20-9-248-425
bolt 72-334-156
Adták a motor mellé ajándékba