Nem pék; értelmes.
Negatívumot nem írtunk, csak azt, hogy nincs szükség az olajba plusz adalékra.
Ahogy Tarka írta: minden ami a kész kenőanyagba belekerül az szennyeződés.
Márkát én sem írtam egyszer sem.
Még pár infó: az olajnak nem csak a kenés (surlódáscsökkentés) a feladata,tisztít, hűt, lebegésben tartja a szennyeződést (por, korom,fémkopadék stb.)
A klórnak van egy olyan tulajdonsága, hogy megköti a kenőfilmet a vasfémek felületén ( ettől csökken a surlódás), viszont az olaj többi tulajdonságának nem használ. Erről már írtam, ill. utaltam rá, hogy esetlegesen mit tehet a nemvas fémekkel.
A véleményem pedig, hogy mindenki a tudás megszerzése után döntsön egy kérdésben, mert sajnos szóbeszéddel sok butaság is terjed. Ráadásul egy sokat futott pl. autó ami ezzel megy amikor már cörög-csattog és eladja a gazdája, (mivel hisz benne) még ajánlja is a következő tulajnak is és sajnos a barátainak is. ( alegjobb szándékkal)Én nem vennék meg olyan autót motort aminek a motorjában valaha volt ilyen anyag. Meglepődnél ráadásul, ha tudnád, hogy azonos márkanéven forgalombahozott fekete kannába Győr mellett beletöltögetett olajnak a márkához semmi köze, egy külföldi olajcég üzletkötője maszekolja el nekik két olaját fillérekért. Ezt adják el talán Neked is horror áron.
Üdv
a nagyobb olajgyártó cégek dollármilliókat költenek fejlesztésre,nem hiszem,h bármelyik adalékgyártó fel tudja venni a versenyt velük.Azok az adalékok,amik szükségesek,benne vannak az olajban,minden más ami belekerül,szennyeződés.
Egy jó motornak nincs szüksége ilyen-olyan felület "kiegyenlítő,újracsináló" csodákra.HA már ez kell,akkor motor ki,felújítás,mert valami nem oké.
Tehát: jó olajat kell venni,időben cserélni,és örökös a masina.
Szerintem.
Normális olaj, időben lecserélve és nem kell agyalni a Metabondon és hasonló felesleges szarokon. Egyébbként, lehet hogy a jól adalékolt olajaddal cseszel ki, ha beleöntöd!
én csak annyit mondok ha ez tényleg annyira jó lenne, akkor az olajban már eleve benne lenne
már nem a teszkós 400ft/l termékekre gondoltam hanem a 10ezer/l körüliekre
régebben a slick volt a nagy sláger a teflonnal.....
aztán hogy lelepult
Szerintem a váltónál nem nagyuon tud gebaszt csinálni!Ott nincs olyan hő terhelés sem és surlódás sem!
Hát igen a kuplung kérdéses!Ez tart vissza engem is!De ha a 1.1 zzr nek nem csúszik (Állítólag)
akkor uccu neki!
Én egyedül a kuplungtól félek!Hiába hogy azt mondják hogy csak fém a fémel érintkező heklyen érvényesül a hatása!De gondolom ha elkezdene csúszni a kuplungom nem venne nekem újat aki ezt mondta!De ettől függetlenül lehet ki próbálom!
egy dolog, amiért vigyázz a Metabonddal: az olaj itt a váltót is keni. Ha túl sima a felület elcsúsznak egymáson a fogaskerekek, amit szerintem nem szeretnél. Kocsiba én is használom, motorba nem merem rakni, max a benzinbe.
Negatívumot nem írtunk, csak azt, hogy nincs szükség az olajba plusz adalékra.
Ahogy Tarka írta: minden ami a kész kenőanyagba belekerül az szennyeződés.
Márkát én sem írtam egyszer sem.
Még pár infó: az olajnak nem csak a kenés (surlódáscsökkentés) a feladata,tisztít, hűt, lebegésben tartja a szennyeződést (por, korom,fémkopadék stb.)
A klórnak van egy olyan tulajdonsága, hogy megköti a kenőfilmet a vasfémek felületén ( ettől csökken a surlódás), viszont az olaj többi tulajdonságának nem használ. Erről már írtam, ill. utaltam rá, hogy esetlegesen mit tehet a nemvas fémekkel.
A véleményem pedig, hogy mindenki a tudás megszerzése után döntsön egy kérdésben, mert sajnos szóbeszéddel sok butaság is terjed. Ráadásul egy sokat futott pl. autó ami ezzel megy amikor már cörög-csattog és eladja a gazdája, (mivel hisz benne) még ajánlja is a következő tulajnak is és sajnos a barátainak is. ( alegjobb szándékkal)Én nem vennék meg olyan autót motort aminek a motorjában valaha volt ilyen anyag. Meglepődnél ráadásul, ha tudnád, hogy azonos márkanéven forgalombahozott fekete kannába Győr mellett beletöltögetett olajnak a márkához semmi köze, egy külföldi olajcég üzletkötője maszekolja el nekik két olaját fillérekért. Ezt adják el talán Neked is horror áron.
Üdv