Pontosan! De keress valakit, akinek van ilyen cucca, mert a szettet megvenni igan drága.. . Akinek meg van, és ezzel foglalkozik, mondjuk 1000-2000 Ft-ért megcsinálja neked, és kész...
Heli-coll vagy mi a neve! Csak azzal foglalkozz, annál jobb nincs! KEress egy mesterembert, aki ilyennel foglalkozik, és mutasd meg neki! Egyébként nem lehet levenni külön az olajteknő alját? MEg ugye az sem mindegy, hogy négyütemű, vagy kétütemű... MErt egy kétütemű váltójába ha véletlenül pici forgács kerül, valószínűleg nem okoz galibát akkor se, ha felkapja, ellenben egy négyteműt könnyen tönkretehet...
De ígyis úgyis csak Heli-coll az utána sose fog kiszakadni neked!
Köszi srácok! Jó lenne ha nem kellene a blokot megbontani, de ha egy minimális forgács is bejut, szerintem komoly károkat tud okozni. Létezik, hogy új menetett furni, hogy ne menjen bele semmi?
Az esztergályos részt nem értettem, milyen perselyre gondolsz? Azt, hogy rögzitem?
Hi a menetfúrót zsírozd be jól abba beletapad a forgács és csak minimális megy a blokkba
tehetsz bele http://www.nagycsavar.hu/nagy_..." target="_blank">ilyen helicoil betétet is ha kevés a hely
Esztergályos esztergál egy betétet..ügyesen menetet fúrni a blokkba és abba belehajtani a betétet a betétbe az olajleeresztőcsavart és kész
Ha ügyesen fúrod a menetet a blokkba még a sorja sem fog belekerülni így megúszható a blokkszéthúzás.Jó munkát
Nekem is lenne egy kérdésem.
A egyik haverom nem olyan rég vett egy motort, és az olajleengedő csavar furatában a menet megvan szakadva! Visszalehetett csavarni, de nem igazán lehetett meghúzni... Szerencsére az olaj nem folyik, de előbb-utobb jönn megint a csere. Milyen megoldási lehetőségek lennének?
Csak a blokk szét, nagyobb menet?
Köszi szépen a segítséget! Én is úgy gondolom, hogy a Challoils nem éppen jó választás. Valószínűleg a Repsol Moto Sintetico 4T-t fogom megvenni, ami 10W40-es és full-szintetikus. Hi
Szia! ZX6R-be tehetsz 10W40 félszintetikus olajat (ha finoman használod, nem pályázol), vagy 10W50-eset is, ami már full-szintetikus (ha sokat jársz 10 e fordulat felett...ugye 600-asról van szó...akkor ez a jobb választás!) A Challoils-t meg felejtsd el valóban! Nem egy komoly cég...
Helló! Tudna valaki segíteni abban, hogy milyen olajat érdemes önteni a Kawasaki zx6r-be és gyárilag milyen minőségűt ajánlanak? A motor 2001-es évjáratú és csak normál, utcai körülmények között használom.
Lehet, hogy hülye a kérdésem, de hallott már valaki a Challoil nevű olajról? Állítólag olasz és full szintetikus, de én nem merem megvenni.
én mindig is petróleummal tisztítom a láncom...
nagyja retket letörlöm utánna belelógatom egy 2.5 flakonba amibe kb fél liter petró van
rázogatom egy darabig amikor tisztának tűnik mehet a másik petrós flakonba itt is tisztul még egy kicsit.
utánna lefújom a petrót leolajozom és kész
petrókat meg teafilterrel megszűröm (jó lassú feladat) és újra lehet használni
Most vettem at penteken a busamat a kezelesi utmutato ezt irja"Tisztitsa meg meg a lancot petroleummal
A petroleum kőolajtermek es a tisztitas mellett kenest is biztosit.
Vigyazat!ha benzinnel vagy kereskedelmi forgalomban kaphato tisztitoszerekkel tisztitja meg a lancot ez karosithatja az o-gyuruket es a lancot!Miutan alaposan lemosta a lancot es megvarta hogy megszaradjon,olajozza meg a lancszemeket suzuki lanckenovel vagy ezzel egyenertekü kenoanyaggal.
Folyt nem köv!(Nem vagyok olajos)Nem akarok vitázni ezen az egészen már!Aki akar az tesz bele aki meg nem az nem oszt hali!
Úgy indult ez az egész ,hogy csak meg kérdeztem ,hogy motorba rakott e már valaki és csúszik e a kuplung tőle?Mert ezen a téren egy kicsit necces dolog motorba!De fel lett egy kicsit fújva!Ezért én már nem akarok vitázni senkivel erről és nem akarok senkivel összeveszni rajta!A tanácsokat peig nyugtáztam és tudomásul vettem de a véleményem mit sem változott!
Azt hiszem azért ki lett tárgyalva a téma,de kezdtünk a tárgytól eltérni és ezért is inkább dobjuk a témát!
A szakmabeli péket jelent?
Olajos ember vagy?Ha igen akkor csodálkozom az anyagválasztásodon. Ha olajos vagy Te kellene, hogy észt ossz itt a fórumon nekünk. Nem belevinni egyszerűeket a málnásba.
Amúgy én csak pappal ismertem.
A pék megnevezést nem neked szántam !
A hozzá értésed nem vontam kétségbe !
Szakmabeliként valamennyit értek az olajokhoz ,én nem azért raktam az autómba mert már kivan a motorja!
De van akinek a pék van akinek a pékné
!
Folyt nem köv!
Beletekerek a menetbe egy másik menetett, amibe a csavart.. de hogy mi?,
Az olajteknőt nem lehet levenni, és 4T, 1000km-es olajcserés intervallumal.
Ezért is a nagy para...
De ígyis úgyis csak Heli-coll az utána sose fog kiszakadni neked!
Az esztergályos részt nem értettem, milyen perselyre gondolsz? Azt, hogy rögzitem?
tehetsz bele http://www.nagycsavar.hu/nagy_..." target="_blank">ilyen helicoil betétet is ha kevés a hely
Ha ügyesen fúrod a menetet a blokkba még a sorja sem fog belekerülni így megúszható a blokkszéthúzás.Jó munkát
Üdv Till
A egyik haverom nem olyan rég vett egy motort, és az olajleengedő csavar furatában a menet megvan szakadva! Visszalehetett csavarni, de nem igazán lehetett meghúzni... Szerencsére az olaj nem folyik, de előbb-utobb jönn megint a csere. Milyen megoldási lehetőségek lennének?
Csak a blokk szét, nagyobb menet?
Lehet, hogy hülye a kérdésem, de hallott már valaki a Challoil nevű olajról? Állítólag olasz és full szintetikus, de én nem merem megvenni.
nagyja retket letörlöm utánna belelógatom egy 2.5 flakonba amibe kb fél liter petró van
rázogatom egy darabig amikor tisztának tűnik mehet a másik petrós flakonba itt is tisztul még egy kicsit.
utánna lefújom a petrót leolajozom és kész
petrókat meg teafilterrel megszűröm (jó lassú feladat) és újra lehet használni
És mi a baj
A petroleum kőolajtermek es a tisztitas mellett kenest is biztosit.
Vigyazat!ha benzinnel vagy kereskedelmi forgalomban kaphato tisztitoszerekkel tisztitja meg a lancot ez karosithatja az o-gyuruket es a lancot!Miutan alaposan lemosta a lancot es megvarta hogy megszaradjon,olajozza meg a lancszemeket suzuki lanckenovel vagy ezzel egyenertekü kenoanyaggal.
Úgy indult ez az egész ,hogy csak meg kérdeztem ,hogy motorba rakott e már valaki és csúszik e a kuplung tőle?Mert ezen a téren egy kicsit necces dolog motorba!De fel lett egy kicsit fújva!Ezért én már nem akarok vitázni senkivel erről és nem akarok senkivel összeveszni rajta!A tanácsokat peig nyugtáztam és tudomásul vettem de a véleményem mit sem változott!
Azt hiszem azért ki lett tárgyalva a téma,de kezdtünk a tárgytól eltérni és ezért is inkább dobjuk a témát!
Olajos ember vagy?Ha igen akkor csodálkozom az anyagválasztásodon. Ha olajos vagy Te kellene, hogy észt ossz itt a fórumon nekünk. Nem belevinni egyszerűeket a málnásba.
Amúgy én csak pappal ismertem.
A hozzá értésed nem vontam kétségbe !
Szakmabeliként valamennyit értek az olajokhoz ,én nem azért raktam az autómba mert már kivan a motorja!
De van akinek a pék van akinek a pékné
!
Folyt nem köv!