10W40 4T motorkerékpár-olaj való szinte minden 2T váltójába. (van benne kuplung-csúszásgátló adalék, stb.) A direkt kétütemű "váltóolaj" flakonjában is azt találod csak borsosabb áron! (tudniillik, a legtöbb négyüteműn a motorolaj keni a váltót és a kuplungot is)
Valaki tudna segíteni, hoyg régebbi 1995körüli lég és olajhűtéses endúrókba miylen olajat érdemes rakni? XR600, XL600, DR600 stb... leginkább utóbbi érdekelne!
Hali!
Nem igazán tuom mi jót lehet mondani egy láncspray-ről! Én idén Shell-t használltam, elötte Motul-t.A Shell nem fehéredik ki, szerintem hígabb,állandóan retkes volt a láncom,ja és mindenhova kiverődött.Nekem nem jött be A LOUIS-nál vettem száraz láncspray-t jövőre majd azt próbálom.
Most FÉLÁRON ELADÓ !!! 2 x 5 Liter
RACING S. 2T SYNTH
teljesen szintetikus motorolaj
2000 Ft / Liter - (4300 helyett)
Az én tapasztalatom:A legjobb volt még a nagy nevű olajok után is !Valvoline,Selenia,Elf,OMV,Agip,Repsol...stb...
Termékisme rtető:
A RACING SCOOTER 2T SYNTH motorolaj válogatott szintetikus alapolajból és a kétütemű motorolajokra vonatkozó legmagasabb teljesítményszinteket biztosító adalékrendszer felhasználásával előállított termék, amelyet speciálisan a robogók nagy hőigénybevételnek kitett, tokozott kivitelű motorjaihoz fejlesztettek ki. A gondosan kiválasztott adalékok a hagyományos kétütemű motorolajokhoz képest magasabb teljesítményt biztosítanak. Nagymértékben véd a kipufogó rendszer eltömődése ellen és a kipufogás során fellépő füstölést is a minimálisra csökkenti.
Minősítések, specifikációk
API TC
JASO FC
ISO-L-EGD
PIAGGIO SI
SCC TSC-3
GOLBAL CATEGORY GD
Felhasználási terület
A RACING SCOOTER 2T SYNTH szintetikus motorolaj optimálisan alkalmazható az összes modern robogó kétütemű lég és vízhűtéses motorjaihoz. A motorolaj szénhidrogén oldószert tartalmaz ezért külön olajzású rendszerekhez és a benzin-olaj keverékes motorokhoz egyaránt használható.
Bármilye n profi 2 ütemű motorhoz jó - Nem csak robogókhoz
összevetve evvel : www.liqui-moly.hu/adatlap/LIMO...
a külömbség a sűrűség 15 oC-on : 0,87 és 0,864 g/cm3
Szia dinnye!
Ha olyan mocit fogtál ki mint az ényém, akkor nagyon jól választottál.
Nekem volt egy RF400-as közel 3 évig. Én végig a ~32.000Km alatt
Repsol full szintetikus olajat használtam. Semmi nem romlott el rajta
ezidő alatt!!!! Csak kizárólag a szokásos kopó cuccokat kellett rajta
cserélni.
Más. Az adatlapodra tehetnél föl képeket a moccról és;vagy magadról, mert
így noname nem nagyon szeret válaszolgatni senki!!!
Hello!Nemrég vettem egy 97-s rf 400-ast,és le szeretném cserélni az olajat a téli leállás előtt.Milyen olajat ajálnátok bele.Olvastam olyanról is hogy a full szintetikus olajat nem igazán ajánlják ezekbe a gépekbe,hanem inkább félszint,vagy ásványi és 10w40-es.Szóval nem tudom mi lenne az igazán jó megoldás.Segítséget előre is köszönöm.
Szertnéd tudni mi a különbség igazából? Az ára.
10W40-es 4T Motorkerékpár olajat vegyél bele.
Abban megvan minden adalék amit a váltó, kuplung kér.
Ugyanazt kapod kétszerannyi pénzért 2T váltóolaj néven.
Lánckenésre nekem eddig nem sok minden vált be, mert általában mindent lever magáról, és a barátnőm öltözékére érdekes mintákat visznek fel ezek a kenőanyagok ahogy elhagyják a láncot de azért akad kivétel. A Würth kinálatában van kimondottan motorosoknak fejlesztett lánckenő anyag, én kaptam egyet (6 rugót azért nem dobnák ki érte ) és nagyon jol ken, nem csöpög, tele van adalékokkal, szóval korrekt. Illetve a kolloidálisan oldott molibdén diszulfid spray, azt is teszteltem, és sztem az a legjobb! Mondjuk ez egy ipari kenőanyag, egy 400 ml-es aeroszol olyan 7-8 ezer tehát nem spórolós. De mivel volt, innen-onnan, én kipróbáltam, és maradok is ennél
Valvoline láncspray fehér,ragacsos 1800pénz,10 percet várni kell felhordás után és rajta marad persze ha nem áztatod el úgy a láncot,hogy vastagon áll rajta.Ha mégis kerül a felnire pár pötty az se jön le nehezen elég rongy hozzá oldószer nélkül!Használom nekem ok!
ÉRdekes, hogy brigéciollal nem mossuk a láncot....
Nekem egy ex-Suzuki-szervízes szerelő TANÁCSOLTA, hogy a régi fajta brigéciol a legjobb (nem az új, aminek a dobozára rá van írva, h "környezetkímálő"). Gondolom ők nem mondanak hülyeséget.
Tudtommal a Viton sem benzinálló, csak hő meg olajálló.
Láncot mosni a legjobb a petróleum, a felületi rozsdát is szépen letisztítja, a gumigyűrűket sem bántja.
Én simsonba szeretnék a váltohoz olajat tenni de nem tudom h miet kell, légyszi segitsetek mert motorozhatnékom van:)
köszi:)
Nem igazán tuom mi jót lehet mondani egy láncspray-ről! Én idén Shell-t használltam, elötte Motul-t.A Shell nem fehéredik ki, szerintem hígabb,állandóan retkes volt a láncom,ja és mindenhova kiverődött.Nekem nem jött be A LOUIS-nál vettem száraz láncspray-t jövőre majd azt próbálom.
Shell lácspray-ről valakinek tapasztalat,vélemény?
Most FÉLÁRON ELADÓ !!! 2 x 5 Liter
RACING S. 2T SYNTH
teljesen szintetikus motorolaj
2000 Ft / Liter - (4300 helyett)
Az én tapasztalatom:A legjobb volt még a nagy nevű olajok után is !Valvoline,Selenia,Elf,OMV,Agip,Repsol...stb...
Termékisme rtető:
A RACING SCOOTER 2T SYNTH motorolaj válogatott szintetikus alapolajból és a kétütemű motorolajokra vonatkozó legmagasabb teljesítményszinteket biztosító adalékrendszer felhasználásával előállított termék, amelyet speciálisan a robogók nagy hőigénybevételnek kitett, tokozott kivitelű motorjaihoz fejlesztettek ki. A gondosan kiválasztott adalékok a hagyományos kétütemű motorolajokhoz képest magasabb teljesítményt biztosítanak. Nagymértékben véd a kipufogó rendszer eltömődése ellen és a kipufogás során fellépő füstölést is a minimálisra csökkenti.
Viszkozitási osztály SAE
Sűrűség 15 oC-on 0,864 g/cm3
Viszkozitás 100 oC-on 9,2 mm2/s
40 oC-on 40 mm2/s
Viszkozitási index 130
Folyáspont -40 oC
Lobbanáspont (COC) 136 oC
Minősítések, specifikációk
API TC
JASO FC
ISO-L-EGD
PIAGGIO SI
SCC TSC-3
GOLBAL CATEGORY GD
Felhasználási terület
A RACING SCOOTER 2T SYNTH szintetikus motorolaj optimálisan alkalmazható az összes modern robogó kétütemű lég és vízhűtéses motorjaihoz. A motorolaj szénhidrogén oldószert tartalmaz ezért külön olajzású rendszerekhez és a benzin-olaj keverékes motorokhoz egyaránt használható.
www.liqui-moly.hu/adatlap/LIMO...
Bármilye n profi 2 ütemű motorhoz jó - Nem csak robogókhoz
összevetve evvel :
www.liqui-moly.hu/adatlap/LIMO...
a külömbség a sűrűség 15 oC-on : 0,87 és 0,864 g/cm3
De rólad legalább tudjuk, hogy szeretsz szép helyeken túrázni
így noname nem nagyon szeret válaszolgatni senki!!!"
Én is így vagyok vele, nem szeretem ha semmit sem tudok a másikról.
Ha olyan mocit fogtál ki mint az ényém, akkor nagyon jól választottál.
Nekem volt egy RF400-as közel 3 évig. Én végig a ~32.000Km alatt
Repsol full szintetikus olajat használtam. Semmi nem romlott el rajta
ezidő alatt!!!! Csak kizárólag a szokásos kopó cuccokat kellett rajta
cserélni.
Más. Az adatlapodra tehetnél föl képeket a moccról és;vagy magadról, mert
így noname nem nagyon szeret válaszolgatni senki!!!
Nálunk petróleum a becses neve!
10W40-es 4T Motorkerékpár olajat vegyél bele.
Abban megvan minden adalék amit a váltó, kuplung kér.
Ugyanazt kapod kétszerannyi pénzért 2T váltóolaj néven.
Nekem egy ex-Suzuki-szervízes szerelő TANÁCSOLTA, hogy a régi fajta brigéciol a legjobb (nem az új, aminek a dobozára rá van írva, h "környezetkímálő"). Gondolom ők nem mondanak hülyeséget.
Láncot mosni a legjobb a petróleum, a felületi rozsdát is szépen letisztítja, a gumigyűrűket sem bántja.