Tök igazatok van, és nem eredetiek a matricák rajta, tükör se, az sokat ront számomra a helyzeten, illetve elég ha 1 rossz gazdája volt, másrészről ez már bizonyított. Az opelt 8 év használat után 17 évesen adtam tovább (kb tudom miket lehet szívni idős verdán), de korrekt kis autó volt autóba a 17 év több mint motorba a 30 :D.
De szerviztől szervizig se akarnék motorozni, alapvetően óckodok tőle, de míg nem láttam nem tudhatom milyen (ha nagyonpöpec lenne elég huzós lenne az ára szerintem).
Mindazonáltal van hollandiába 1 kawasaki zr7es 2001 első tulajdonosé, 185 000kmt tett bele a blokk még egybe van nem esik szét (2xer zuzta a motort rendesen), szoktam néha emilt váltani a csókával részszinti 10w40est tol neki Bel ray márkát.
http://www.expressz.hu/showAdvert.do?rid=1&cid=46&aid=20447094&utm_sour
ce=System%2BNotification&utm_medium=email&utm_campaign=SearchNotifierEm
ail
ha valaki esetleg suzuki SVt keres ez nem tűnik rosznak, nekem kifejezetten tetszik a festése.
Csak 165 ezernél már annyira elhasználódik egy ilyen motornak minden forgó-mozgó része,hogy folyamatosan bedöglik rajta/benne valami,alkatrész meg már nincs is hozzá.Max ha bontottat talál,de már arra sincs sok esély,úgyhogy én biztos nem venném meg!
Ha valóban 65 ezer van benne,akkor megéri,ha bizonytalan,akkor nem!
Mert egy ilyen korú motornál a 140000 sokkal hihetőbb,évi 5000-rel számolva!És akkor még finoman is számoltunk!
Primer lánc egy dolog,kis hang nem vészes!
De szerviztől szervizig se akarnék motorozni, alapvetően óckodok tőle, de míg nem láttam nem tudhatom milyen (ha nagyonpöpec lenne elég huzós lenne az ára szerintem).
Mindazonáltal van hollandiába 1 kawasaki zr7es 2001 első tulajdonosé, 185 000kmt tett bele a blokk még egybe van nem esik szét (2xer zuzta a motort rendesen), szoktam néha emilt váltani a csókával részszinti 10w40est tol neki Bel ray márkát.