mi mennyi?
amúgy visszaraktam a széria kormányt, és kimentem pár perce egy interspar parkoló üres részébe, és ott jónak bizonyult, szerintem a kormány ilyen szokatlan nekem
úgyhogy szerintem összeállt a masina
az igazsághoz hozzátartozik, hogy 1-2 héten belül el szeretnék menni kakucsra motorozni egy jót, vagyis nemcsak egy alkalommal hanem ha jóidővan akkor mindíg, ezért is vannak rsw-k
szóval lehet hogy egyszer csatlakoznék az itteni pályás mz-sekhez ha nem vagyok nagyon útban
Utcán használod? ? ?
szerintem(! ! ! ) poros közúton nem oljan fasza az rsw
pályán(amikor bemelegedett) lehet kihasználni az előnyeit
de én se nem hozzáértő nem vagyok
se nem versenyző csak beszélek mindenről
szevasztok!
olyan problémám van, hogy feltettem az új RSW-ket, és mondom kipróbálom milyenek:
összeszerelés után kimentem az utcára, egyenesben fékezéskor iszonyatosan fog, viszont ha kanayrba érek ahol lehetne borítani rendesen, akkor elkezd bemozogni a kormány úgy hogy elég megfogni a gépet. katonai mz kormányom van, sima kormánynál nem tapasztaltam ezt( a régi gumikkal se).
az rsw-ket kicentíroztam, nem üt 1ik se
kérdés:
guminyomással lehet a gond? a gumin megadott értékre fújtam a nyomást. előfordulhat, hogy kisebbre kellene? vagy a kormány miatt is lehet?
üdv
Halihó! Ma veteránmotoroson voltam és eldöntöttem hogy a drága japán gépek helyett inkább ez szép MZ-t veszek mert egyrészt olcsóbb másrészt lelke van... 125ös etz-re gondoltam természetesen rendszámos(márha lesz pénzem A1re) az lenne a kérdésem hogy vannak valami típus hibák? vagy mire kell odafigyelni? am tudtok írjatok már le jó pár ismerősnek van de gondoltam itt is rákérdezek köszönöm a válaszokat
jó lenne hátsó lengővillával a váz, akkor érdekelne. mert ez a Hidi Miki féle régi mz aminek elvan csavarodva a váza meg a lengővilla is elvan hajolva, de a blokkja az jó.
köszönöm a segítséget Neked, és az összes Mz-snek!
üdv