A papír nemlényeg viszont ez közel van másikhoz meg szereznem kéne valakit akinek van utánfutó meg benzinköltség oda vissza és akkor már nemigazán érné meg sajna......Próbálom hátha 50be eltudom hozni.....
Még kérdezed ? Ha szinte ugyanannyiért papíros-tökéletes van, akkor mi a kérdés? Úgy is evés közben jön meg az étvágy, ha egy kivont géped lesz csak, egy idő után majd vakarod a fejed, miért nem vetted meg ugyanannyiért a másikat !
Sziasztok!
Most hétvégén szeretnék venni egy etz-t.Sajna a környéken csak egyet találtam egy 125öst.Viszonylag elég jó állapotban van két hibája van csak kuplung csúszik(elvileg csak állítás) és az órák nemmérnek.Szerintetek pofátlanság ha max 50ezret akarok érte adni?Amugy rendszám nélküli gép csak hobbi célra kell.Merthát 60ezer körül gondolta az eladó dehát annyiért full tökéletes rendszámosat is kapok akár sőt akár 250-est is.....Szerintetek mennyi adjak érte max?
Mi az a sok olaj?
1/30-as keverékkel még nincs gond, de 1/50-es ajánlott.
Ha amúgy rendben volt eddig a gép és a benzin rendben van, akkor lehet a melléklevegő csavar elrázódása, megnövekedett úszószint, vagy a szívató nem zár el rendesen. Esetleg még a bal oldali szimmering enyhe áteresztése.
Helló! Friss Mz tulaj vagyok és szeretném megkérdezni, hogy milyen méretű és tipusu szimeringek vannak az etz 150 be? mivel nekem cserések a gépben a szimeringek és holnap megszeretném venni őket Válaszotok köszönöm előre is
Rendszeresen karbantartott, beállíttatott hibátlan mindennapos működésű gép kímélő használatból. Pár napja nehezen indul. De ha beindul, semmi baja, csak jóval erősebben füstöl. Végülis a kérdésre megkaptam a választ, a sok olaj is lehet a gond. Kap jól kevert üzemanyagot és meglátjuk javul-e. Addig nem szedjük le a karbit. Választ köszönöm.
Hát barátom 1000 dologtól lehet ez.
Igen, ebbe az 1000 dologban a tűszelep is bele tartozik.
Meg a szimmering hiba, a rossz úszószint, megromlott benzin, rossz és sok olaj, rossz fúvókatű állás, rossz fúvóka méret, karburátor dugulás, hibás méretű fúvókatű, koszos légszűrő, rosszúl beállítótt mellék levegő csavar, elkopott karburátor alkatrészek, elrepedt szívócsonk, hibás tömítések, alacsony kompresszió, hengerfej tömítés hiba, hengertalp tömítés hiba....
Egy fórum kevés ahoz hogy hosszú évek tapasztalatát át tudjam neked adni, de kezd a karburátor rendberakásánál.
Ebben segítségedre lehet az alábbi írás: http://szocimotoros.hu/hu/szer...
Aholy! Te figyu mán, tudsz e nékem segíteni e? Kéne nékem egy felső villahíd, lehet kormánybefogóval is, meg egy nem túl jó állapotban lévő fejidom ami szétfaragásra kerül! No ,hogy ilyenteket tudsz e?
Helló! Friss Mz tulaj vagyok és szeretném megkérdezni, hogy milyen méretű és tipusu szimeringek vannak az etz 150 be? mivel nekem cserések a gépben a szimeringek és holnap megszeretném venni őket Válaszotok köszönöm előre is
Helló, egyik ismerősömnek nem indul a 250-es ETZ. Szokása ez ha túl sok olaj van a benzinben? Tolásra indul, de szórakozni kell vele egy ideig. És ha beindul füstöl rendesen. Aztán leállítjuk és indul, kis idő (5 perc) múlva már nem. Ha nem szokása, akkor tűszelep? Köszönöm a válaszokat!
Most hétvégén szeretnék venni egy etz-t.Sajna a környéken csak egyet találtam egy 125öst.Viszonylag elég jó állapotban van két hibája van csak kuplung csúszik(elvileg csak állítás) és az órák nemmérnek.Szerintetek pofátlanság ha max 50ezret akarok érte adni?Amugy rendszám nélküli gép csak hobbi célra kell.Merthát 60ezer körül gondolta az eladó dehát annyiért full tökéletes rendszámosat is kapok akár sőt akár 250-est is.....Szerintetek mennyi adjak érte max?
20*30*7 és 20*47*7
1/30-as keverékkel még nincs gond, de 1/50-es ajánlott.
Ha amúgy rendben volt eddig a gép és a benzin rendben van, akkor lehet a melléklevegő csavar elrázódása, megnövekedett úszószint, vagy a szívató nem zár el rendesen. Esetleg még a bal oldali szimmering enyhe áteresztése.
Igen, ebbe az 1000 dologban a tűszelep is bele tartozik.
Meg a szimmering hiba, a rossz úszószint, megromlott benzin, rossz és sok olaj, rossz fúvókatű állás, rossz fúvóka méret, karburátor dugulás, hibás méretű fúvókatű, koszos légszűrő, rosszúl beállítótt mellék levegő csavar, elkopott karburátor alkatrészek, elrepedt szívócsonk, hibás tömítések, alacsony kompresszió, hengerfej tömítés hiba, hengertalp tömítés hiba....
Egy fórum kevés ahoz hogy hosszú évek tapasztalatát át tudjam neked adni, de kezd a karburátor rendberakásánál.
Ebben segítségedre lehet az alábbi írás:
http://szocimotoros.hu/hu/szer...