Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mit mivel
kedden ha jó idő lészen
van üres 250es fővázam olcsó pénzért ha érdekel
onnantól kezdve ha a papíros vázat összeépíted a papíros blokkal( persze nem átütve a számokat) onnantól kezdve kezdheted a papírmunkát, vagyis a papíros motornak a múltban történt iratainak a rendezése vár rád( ha ki van vonva akkor visszarakatni, eredetvizsga, műszaki stbstb)
Üdv
Érdekelne az a megoldás hogy van 1 250-es mz etz-m és nincs rajt rendszám. A lényeg az lenne hogy az hogy oldható meg hogy veszek 1 papíros vázat és blokközepet meg a hozzá tartozó iratokat, átépítem a motort és már rajta is van a rendszám vagy mik a buktatók ha esetleg lennének. Az átíratásra persze gondoltam de mi lenné még?
üdv
Lenne egy kérdésem. Van egy 250es etz-nk aminek a váza már semmire nemjó, viszont van egy tökéeltes 150es váz. Az a krédésem h bele leeht rakni a 250es blokkot a 150esbe vagy sokat kellene rajta változtatni h beférjen?
Mivel?
no mivan
na majd kedd után a köridőmérőt le photographálom
nem tudok én már neked újat mutatni
Mán óvastam!
a páromnak bizonyítvány osztója lesz és oda megyek
ezt sasold
Mégy horgászni?
Ok nekem csak holnap lehet mert reggel korán kell kelnem de beszámolót várok
De ha hazuttá!
Mingyá éjfél! Kipróbázom!
csak mostan értem haza
Má megin megfigyelősdit játszatok!
én se nem csak nem értem
Meg azt se montam, hogy nbh!
Én nem szótam!
Ártatlanul vagány hippik
Ávh!

csak lenne má kedd reggel