bizonyos fokig lehet játszani az állítócsavarral is, aztán ha más nem, akkor bal dekni le, és játék a lamellákkal
bár már tényleg régen volt az mz, így jobb volna szakértő véleményét is megvárni
hát azér akad belőle..... inkább a különolajzóval szerelt a ritka de hát nemsokból tart egy 125-ös tankot rárakni de ha jóltudom a 251-esé picit másabb
hát igen....bár ezlegyen a legkevesebb gond másik hibája annyi hogy új a kuplungbowden és csúszik miatta a kuplung........ ezt lehet valahogy beállítani? ezen a pár apróságon kívül tényleg egybevan a motor nincs szétgyilkolva elmondás szerint új akksi stb hát kiváncsi vagyok rá bocsi a sok kérdésért csak eddig etz-m nemvolt és idő mire ezt is az utolsó csavarig kiismerem.....
bár nem most volt már amikor mz-m volt, de elvileg a kilóméteróra spirál az a hátsó kerékből jön, a fordulatszám pedig a blokkból
mindegyiknél lehet, hogy a csiga elkopott, vagy menet közben van a szakadás (nálam kilóméteróránál gyakran előfordult...fogalmam sincs miért)
javítása nem egy nagy összegből megoldható...elvileg bár ugye ahhoz látni kéne, hogy mi is a gond
Igen ezlenne a logikus.......Csak sajna hirtelen szinte aligvan 250-es etz olcsón olyan 60körül gondoltam max......ha esetleg mégis van akkor olyan messze hogy nekem nemérné meg lemenni mer oda-vissza út........ egy jó állapotú 125-öst találtam szinte a szomszédban jó árban csak ezér akarok azt meg persze kinézetre szebb is.Amire kéne hegyi aszfalt,köves utakon "túrázni".Bár ahogy néztem kb annyi a különbésg durván hogy ahol a 250-es fölmegy 3.ban ott 125-ös csak 2.ban....... végsebességre sem gyorsabb,gyorsulni se sokkal gyorsul jobban,nehezebb is a 250es stb....... Viszont ennek annyi a baja hogy rosszak az órák......... Kihajtást lehet külön kapni valahol?
Szia !
Bocsi az elözőhöz még a dugó+gyűrű is kell.
Én a helyedben hagynám a francba az egészet.
Inkább vennék egy 250-es ETZ és annak húznám,
többet szerelsz mint amit motorozol,gondold csak végig !
ÜDV.
Ha 125-ről 150-re :henger,hengerfej,karbi,
mert a 125-nek 22-es , a 150-nek 24-es a torok átmérője,
de ne csak a karbi házát cseréld át,hanem a benne lévő
fúvókáknak a méreteinek meg kell ,hogy feleljen.
Ezt most fejből nem tudom neked leírni.
Dobj egy E-mailt a : rastar9@gmail.com-ra és vasárnapra
kisasolom neked a könyvból,ha érdekel !
ÜDV.mindenkinek
ÜDV. mindenkinek !
Mitto !
Ha jól emlékszem, hátul 300/18 vagy 315/18,de most nem is tudnám neked megnézni az MZ könyvben,mert nem vagyok otthon !
Reemélem jól emlékszem,nem akarok hülyeséget mondani !
ÜDV. mindenkinek !
Érdemes mindent megnézni rajta. Megkérdezni mindent.
Váz, felnik, fékek, teleszkópok és hogy minden elektronika működik.
A blokk ne csörögjön nagyon. Egy kicsi belefér ugye nem mai motorokról van szó.
bár már tényleg régen volt az mz, így jobb volna szakértő véleményét is megvárni
mindegyiknél lehet, hogy a csiga elkopott, vagy menet közben van a szakadás (nálam kilóméteróránál gyakran előfordult...fogalmam sincs miért)
javítása nem egy nagy összegből megoldható...elvileg bár ugye ahhoz látni kéne, hogy mi is a gond
Mi a zújság telik az idő, gyűlik a zsé? ? ? ? ?
Azóta nem motroztam mióta együtt mentünk
Bocsi az elözőhöz még a dugó+gyűrű is kell.
Én a helyedben hagynám a francba az egészet.
Inkább vennék egy 250-es ETZ és annak húznám,
többet szerelsz mint amit motorozol,gondold csak végig !
Ha 125-ről 150-re :henger,hengerfej,karbi,
mert a 125-nek 22-es , a 150-nek 24-es a torok átmérője,
de ne csak a karbi házát cseréld át,hanem a benne lévő
fúvókáknak a méreteinek meg kell ,hogy feleljen.
Ezt most fejből nem tudom neked leírni.
Dobj egy E-mailt a : rastar9@gmail.com-ra és vasárnapra
kisasolom neked a könyvból,ha érdekel !
ÜDV.mindenkinek
Ha 125-ös etz blokkra akarok 150-es hengert a hengerfejet is lekell cserélnem vagy az megegyezik?Vagy kell még valami mást is?
Mitto !
Ha jól emlékszem, hátul 300/18 vagy 315/18,de most nem is tudnám neked megnézni az MZ könyvben,mert nem vagyok otthon !
Reemélem jól emlékszem,nem akarok hülyeséget mondani !
ÜDV. mindenkinek !
valaki megtudja mondani, hogy gyárilag milyen méretű gumi van elől a zetz-250esen? 275/18 vagy 300/18
Váz, felnik, fékek, teleszkópok és hogy minden elektronika működik.
A blokk ne csörögjön nagyon. Egy kicsi belefér ugye nem mai motorokról van szó.