Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No én csak azt mondom néked, igyá meg valamit, abbó baj nem lehet!

nem italozok ma este
úgyhogy nyugodtan
na mentem, jók legyetek hónap
Oszt ha én hónap este pofázok akkó te fogod tudni, hogy mi van?
sose ne bízz bennem
tőlem bármi kitel
Holnap estve eredjen csak meg a nyelved nyugostan
na & a fényképelőt se ne felejtsétek otthon
Mán megint titkosszolgálatosdit játszasz?
Én nem szótam! Aztat is csak halkan!
na mos mátrázol, vagy kecsózol
akár
tuod miljen kömény gyermek vagyok
Mémerleszakítod a arcomot?
No te gyüssz e édes egy komám?
ne izéjjé
Jó volt.



















Jaaaa, holnap estére?
Ilyen nekem is volt. Gyenge volt a szikra energiája, hogy rendesen áthúzzon a gyertyán. Ha bekapcsoltam az indexet a villogás ütemére rángatott a motor. Megoldás: kicsit kisebbre vettem a gyertyahézagos és megjavult.
Majd mi is úgy csinyálunk mint a többiek! Nem Írunk csak majd szerda felé!
No akkó én nem viszek!
Stét urak!
Jó motrozást mindenkinek hnapra
Estére várjuk a beszámolókat! ! ! !
Viszünk
Szeva!
Figyu, műszakin a tag simogatta az első gummámat, mondván már a kopásjelzőn fut, Bazsinak milyen Heidenau van elől?
Mer arra emlékszem, mondtad hogy ne a K65-öt nézzem magamnak, ami neked is van, hanem ami a Bazsinak.
De mán foggalmamsemnincsen hogy mi vót a száma
a feszültségszabályzok szoktak tönkremenni bennük ekkor csinálja ezt
150-es ETZ.
ha világitásnélkül jol müködik a motor de ha rákapcsolod a fényt és akkor kezd el durogni csatogni akkor az a motor aksirol megy nem tölt vagy csak keveset mien motor amugy?
Ezt értem, node akkor töltéssel is gond lehet ha már a gyújtást is szaggatja. Gondolom én
Elektronyosságho nagyon konyítok
HElló halló! Időmérőhöz jeladót hoztok?