Hú, köszi, az tök jó lenne. Ebben a hónapban még nem biztos, hogy menni fog, eléggé be van tervezve a felhasználható keret, de ha eljön az ideje, akkor "megtalállak" . Dugó majd elvileg 69,5 fog kelleni, mert alapméretes volt a henger, ill. válla se túl nagy, de azért inkább megméretem majd mennyire hordós, nehogy meglepetés érjen
az etz hátsó villa már az oldalsztendertől is elgörbül.ha abban egyenes a kerék tedd egy kalodába az elsővel jó hozzá két hosszu zártszelvény lehet vele szórakozni de a nagyja kijön belőle.hézagolás elöl hátul ha egy pici marad azt ugy is megszokod
ez a hézagolós megoldás nem tűnt rossznak, a gyári alátétekkel variáltam, elég sok jött ki belőle, viszont több alátétet ne enged. azmeg, hogyha feszülne nem lenne valami jó:(
lehet hogy megoldás lenne egy picit hézagolgatni a lengővillával, ez nekem is eszembe jutott már, viszont még nem próbáltam. ha ez sem megoldás akkor végleg kifogytam az ötletekből:S
azért köszi hogy segítettetek
üdv
Kérdés: akinek Yoko hajtórúdszettje van, az hol szerezte be? Ill. ha tud valaki lengyel dugó "lelőhelyet", az is érdekelne, Bertát csak végső esetben akarnék betenni.
Szerintem már azt is kb. sikernek lehet elkönyvelni, ha nincs megrogyva a váz :). Ha ilyen tekintetben ép, akkor meg akár még picit javítani is lehet a helyzeten. Pl. lehet, hogy mondjuk csak a lengővilla van picit meghajolva, amit vissza lehet húzni. Vagy ha nem középen áll a kerék, akkor hézagolni. Ha tényleg a főváz van tekeredve, akkor lehet, hogy jobb másikat keresni, kérdés, hogy egyáltalán lehetséges-e tökéleteset találni.
poros közút
de má nagyon rég mentem vele& most nagyon jól esett
azért köszi hogy segítettetek
üdv
Bambinál van egy eladó alig használt nagyon jó katonai cső.
hallgatni arany vagy mifene