Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége,
Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!
Nem teremhet Bánát a rácnak kenyeret!
Magyar szél fog fúni a Kárpátok felett!
Ha eljő az idő - a sírok nyílnak fel,
Ha eljő az idő - a magyar talpra kel,
Ha eljő az idő - erős lesz a karunk,
Várjatok, Testvérek, ott leszünk, nem adunk!
Majd nemes haraggal rohanunk előre,
Vérkeresztet festünk majd a határkőre
És mindent letiprunk! - Az lesz a viadal! -
Szembeszállunk mi a poklok kapuival!
Bömbölve rohanunk majd, mint a tengerár,
Egy csepp vérig küzdünk s áll a magyar határ
Teljes egészében, mint nem is oly régen
És csillagunk ismét tündöklik az égen.
A lobogónk lobog, villámlik a kardunk,
Fut a gaz előlünk - hisz magyarok vagyunk!
Felhatol az égig haragos szózatunk:
Hazánkat akarjuk! vagy érte meghalunk.
Nem lész kisebb Hazánk, nem, egy arasszal sem,
Úgy fogsz tündökölni, mint régen, fényesen!
Magyar rónán, hegyen egy kiáltás zúg át:
Nem engedjük soha! soha Árpád honát!
Hát, aszonták a pmh-ban, hogy nagyon átépítik a főutcát, meg az Adyt is, és ott nem lehet race. Ma jártam arra, és a fasza kátyúkon kívül nem láttam semmi változást...
A felömlő készítést mi alapján érted?
Bevált rajz vagy amit én gondolok az alapján is?
Gyári ts250/1 henger szerinted meddig fúrható?
lemérve 80as a persely külső mérete de ugye lehet berakáskor külsejébe itt ott mélyen beleköszörült Hans Régenkúrt.
Én 73-75mm környékére gondolok.
Rezót is gyártasz? Ha igen te számolsz is vagy az én számolásom alapján is csinálsz?
Szeretnék plc vezérelt gyújtást,lendkerekes töltés,36 v. 38as síktoalttyús karbit membrán nélküli "tuning hengerrel" és rezóval.
De hosszútávú tervek.
Eddig ami megvan:
-motor vásárlás
-szürke forgalmis tulaj megkeresés
-motor átírás
-pár apróság vásárlása,hogy közlekedni tudjak vele
-sport kormány vásárlás
-16" első felni vásárlás(még fe lkell gumizni)
-motorban etz villa(még 18"kerékkel)
Lábtartókat(feljhajlósat akarok) is fel akarom rakni az elsőt kb. a hátsó vonalában csak magasabbra picivel és ehez a berugókart és váltókart egyedire lekell gyártanom mivel kintebb kell hoznom a berugókart a váltókarnál.Nissin főfékhenger a terv állítható fék és kuplungkarokkal és kinézetre meg olyan picit caferaceres stílust.
Természetesen a futóműt picit keményebbre de nem átesve a ló túloldalára.Hisz a rugóstag dolga rugózás a túl merev se jó.
Leendő "nagyjaink" csak ennyit tudnak ?
Eszméletlenül szégyenletes !
Szép kincses Kolozsvár, Mátyás büszkesége,
Nem lehet, nem, soha! Oláhország éke!
Nem teremhet Bánát a rácnak kenyeret!
Magyar szél fog fúni a Kárpátok felett!
Ha eljő az idő - a sírok nyílnak fel,
Ha eljő az idő - a magyar talpra kel,
Ha eljő az idő - erős lesz a karunk,
Várjatok, Testvérek, ott leszünk, nem adunk!
Majd nemes haraggal rohanunk előre,
Vérkeresztet festünk majd a határkőre
És mindent letiprunk! - Az lesz a viadal! -
Szembeszállunk mi a poklok kapuival!
Bömbölve rohanunk majd, mint a tengerár,
Egy csepp vérig küzdünk s áll a magyar határ
Teljes egészében, mint nem is oly régen
És csillagunk ismét tündöklik az égen.
A lobogónk lobog, villámlik a kardunk,
Fut a gaz előlünk - hisz magyarok vagyunk!
Felhatol az égig haragos szózatunk:
Hazánkat akarjuk! vagy érte meghalunk.
Nem lész kisebb Hazánk, nem, egy arasszal sem,
Úgy fogsz tündökölni, mint régen, fényesen!
Magyar rónán, hegyen egy kiáltás zúg át:
Nem engedjük soha! soha Árpád honát!
http://youtu.be/B9FVJ-wUsK0
Viszont becskénél..
Mi lesz? Átépítik a várost? Lesz verseny?
Teljesen jó lett, főleg fékezésnél de kanyarban is stabilabb lett sokkal!
Meg persze Benikének!
Neki még ezt is:
Az árakat itt találod: Simsons100 [17286]
Bevált rajz vagy amit én gondolok az alapján is?
Gyári ts250/1 henger szerinted meddig fúrható?
lemérve 80as a persely külső mérete de ugye lehet berakáskor külsejébe itt ott mélyen beleköszörült Hans Régenkúrt.
Én 73-75mm környékére gondolok.
Rezót is gyártasz? Ha igen te számolsz is vagy az én számolásom alapján is csinálsz?
Szeretnék plc vezérelt gyújtást,lendkerekes töltés,36 v. 38as síktoalttyús karbit membrán nélküli "tuning hengerrel" és rezóval.
De hosszútávú tervek.
Eddig ami megvan:
-motor vásárlás
-szürke forgalmis tulaj megkeresés
-motor átírás
-pár apróság vásárlása,hogy közlekedni tudjak vele
-sport kormány vásárlás
-16" első felni vásárlás(még fe lkell gumizni)
-motorban etz villa(még 18"kerékkel)
Lábtartókat(feljhajlósat akarok) is fel akarom rakni az elsőt kb. a hátsó vonalában csak magasabbra picivel és ehez a berugókart és váltókart egyedire lekell gyártanom mivel kintebb kell hoznom a berugókart a váltókarnál.Nissin főfékhenger a terv állítható fék és kuplungkarokkal és kinézetre meg olyan picit caferaceres stílust.
Természetesen a futóműt picit keményebbre de nem átesve a ló túloldalára.Hisz a rugóstag dolga rugózás a túl merev se jó.