a héten már 2X is jártam a srácnál de a papíros már nem volt meg neki, viszont volt papírnélküli ami mint kiderült 5mm-t el volt tekeredve így vissza is vette...
az nsr sem volt rossz, viszont előtte 150es etz m volt gondoltam megpróbálom a 250est, de nem akar összeállni
sziasztok!
olyanban kérném segítségeteket, hogy ETZ 250 hez kellene egy normális főváz, olyan ami tutira jó nem tekeredett vagy hasonló. vettem már 3 vázat de mind1ik rossz, 2 nyomon fut a motor:S
ha valakinek lenne ilyen főváza feltétlen szóljon, nagyon fontos lenne.
üdv
Egyébként lehet hogy igazad lesz, oszt nagyobb szopás lesz mint blokkkiszed-tartókicserél-blokkvissza...
Node ilyen hülyeségek jutnak eszembe, gondoltam milenneha...
az elgondolás jó csak lehet több munka lesz a végére mert nem todom mennyire hozzáférhetőek a csavarkötések és mindet fel kell lazítani hogy jól a helyére pászoljon
No, mer én arra gondoltam, hogy anyalevesz váltókarfelől, blokk alátámaszt, tengely megtol gyújtásirányba amíg a tartót elengedi, csavarkiszed, tartó kicserél, tengely visszatol. Maj ugyanez csak a másik irányba.
Voala!
Elgondolás korrekt?
bármerre ki lehet húzni de nekem a sztender rugója felől könnyebb volt levenni az anyát mert arról van kontrázva így az ellenkező irányba könnyebben kicsúsztattam
az nsr sem volt rossz, viszont előtte 150es etz m volt gondoltam megpróbálom a 250est, de nem akar összeállni
mer ha nem iszik verekszik , ha meg iszik kikerül
mzracing.hu-n keresd bambit ő talán hamarabb tud segíteni
olyanban kérném segítségeteket, hogy ETZ 250 hez kellene egy normális főváz, olyan ami tutira jó nem tekeredett vagy hasonló. vettem már 3 vázat de mind1ik rossz, 2 nyomon fut a motor:S
ha valakinek lenne ilyen főváza feltétlen szóljon, nagyon fontos lenne.
üdv
Node ilyen hülyeségek jutnak eszembe, gondoltam milenneha...
csak előtte még motorozzál pályán is legalább
fiatal vagy te még ahhoz
elgondolás jó , ha kivitelezhető is Nagyon jó
Voala!
Elgondolás korrekt?