Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem nem is volt Norbi meg már eladta vagy 3 éve
már nincsen eladtam úgy, hogy az mz t beleszámítottam
Má nincsen NSR?
írtam mailt bambinak viszont még nem írt vissza
a héten már 2X is jártam a srácnál de a papíros már nem volt meg neki, viszont volt papírnélküli ami mint kiderült 5mm-t el volt tekeredve így vissza is vette...
az nsr sem volt rossz, viszont előtte 150es etz m volt gondoltam megpróbálom a 250est, de nem akar összeállni
No illetve nem mertem ajánlani a sporttársat
mer ha nem iszik verekszik , ha meg iszik kikerül
Mé má a NSR nem is jó?
az nem jó
mzracing.hu-n keresd bambit ő talán hamarabb tud segíteni
ezt sajnálattal veszem tudomásul, mert jópár hónapja megvan az etz-m viszont kb 10 percet ha motoroztam vele:S
erősen hiánycikk
sziasztok!
olyanban kérném segítségeteket, hogy ETZ 250 hez kellene egy normális főváz, olyan ami tutira jó nem tekeredett vagy hasonló. vettem már 3 vázat de mind1ik rossz, 2 nyomon fut a motor:S
ha valakinek lenne ilyen főváza feltétlen szóljon, nagyon fontos lenne.
üdv
Egyébként lehet hogy igazad lesz, oszt nagyobb szopás lesz mint blokkkiszed-tartókicserél-blokkvissza...
Node ilyen hülyeségek jutnak eszembe, gondoltam milenneha...
ahogy érzed
csak előtte még motorozzál pályán is legalább
fiatal vagy te még ahhoz
Dögöljekmeg levideózom

elgondolás jó , ha kivitelezhető is Nagyon jó
az elgondolás jó csak lehet több munka lesz a végére mert nem todom mennyire hozzáférhetőek a csavarkötések és mindet fel kell lazítani hogy jól a helyére pászoljon
No, mer én arra gondoltam, hogy anyalevesz váltókarfelől, blokk alátámaszt, tengely megtol gyújtásirányba amíg a tartót elengedi, csavarkiszed, tartó kicserél, tengely visszatol. Maj ugyanez csak a másik irányba.
Voala!
Elgondolás korrekt?
Luxi képei között megtalálod
a szmenával nagyon jó képeket lehetett csinálni
bármerre ki lehet húzni de nekem a sztender rugója felől könnyebb volt levenni az anyát mert arról van kontrázva így az ellenkező irányba könnyebben kicsúsztattam