Helló!Nekem is van egy történetem igaz nem ETZ hanem Honda CBF 250!Haverom a1-essel hajtotta és az ugye 250-es 14kw-os,megállítja a rendőr és mondja a haveromnak hogy szerinte meddig érvényes az A1-es jogsi?Mondja a haverom hogy ő úgy tudja hogy 15kw-ig:Rendőr válasza:Az A1 nem csak 125 köbcentiig érvényes?Haverom:nem nem 15 kw-ig!Erre a rendőr visszaadta a papírjait és megjegyezte hogy a hátsó gumi kicsit kopott majd cserélje le.....
Teljesen igazad van, nekem is 125ös van, én is 150es hengerrel használom, csak még van benne némi okosítás karbi meg kipufogó téren, és teljesen jól használható, már igazoltattak is vele és semmi probléma nem származott belőle:) mert sokan a teljesítményük miatt nem szeretik a 125-150es etz-ket. Egyébként az enyém eladó lesz:)
Szerintem nem éri meg kockáztatni.
Inkább legyen egy papíron 125-ös géped és akkor arra még mindig fel tudod tenni a 150-es hengert, hengerfejet, porlasztót, minthogy amiatt a 25 ccm miatt büntessenek meg.
Egyik haverom 2 évig igazoltatás nélkül ment A1-el 150-es ETZ-vel. Már pont megvolt az A vizsgája, csak az okmányirodába nem ment még el az igazolással és akkor igazoltatták és a rendőr megbüntette, pedig mondta, hogy már megvan az A kategória, csak még nem volt vele okmányirodába.
Egy másik haverom meg már vagy 5 éve jár A1-el 350-es Jawaval úgy, hogy már igazoltatták is, de nem szóltak érte.
Nagyban rendőr függő. Ha meg akar büntetni, akkor megfog, ha nem, akkor úgyis leszarja azt a 25 ccm-et.
Heló, szerintem nem érdemes ilyet játszani, nagyon megütheted a bokádat miatta, a rendőrök sem hülyék, azt ne felejtsük el:) és mivel zéró tolerancia van ezért vigyázni kell, inkább ajánlom egy 125ös mz vásárlását, arra felmehet a 150es henger, és némi tuninggal egészen használható lesz a gépezet:)
Hellósztok
Nagy dilemmában vagyok és kéne egy kis segítség!
Tehát a helyzet a következő:
Ebben a hónapban befejezem az A1 kat. jogsit (125ccm) és ugye adódik az új motor vásárlása.
Eddig egy Simsonom volt van, és most jönne az MZ
Node, az a baj hogy én igazából a nagy ETZ rabja vagyok nempedig a 125 - 150-esé (gondolom ezzel nem csak én vagyok így)
Csak ugye A1 - el ez rizikós lehet. Ebben szeretném kérni a véleményeteket. Fontos hogy Budapesten lakok. Tehát a rend hű őre szerintetek hogy viszonyulna ehez? Mondanám hogy nem vagyok az az állatkodós fajta de itt ne azt nézzük hogy mikor állít meg hanem ha már megállított mi lesz?
pl ha elkezdene szőrzni gondolom emiatt azonnal bevonhatják a jogsit, nem? Vagy általában nem is nézik hogy milyen hanem elég nekik hogy ott van hogy A oszt akkor jóvan?
Természetesen ezt az egészet ugy gondolom hogy rendesen műszakival mindennel tehát a motorral minden rendben lenne meg velem is csak a jogsi eggyel kissebb mint ami kéne hozzá.
És ha válaszoltok akkor légyszi próbáljuk előszr azt szemügyre venni hogy mi a legrosszabb ami történhet, és csak aztán azt hogy hogyan lehet kimagyarazni magad.
És végül van esetleg olyan itt aki így közlekedik?
Válaszotokat köszi.
Ja és ha kérdeznétek hogy miért nem nagyjogsit csinálok, akkor a válaszom: mert még csak 17 vagyok
köszi szépen :) még közben máshonnan hallottam olyat is, hogy a gyújtótrafó a hibás, szóval majd azért az is ki lesz cserélve vmi minőségire, de azok amiket mondtál akkor mindenképpen
Ha a gyertyát kicseréled, nehogy valami isolator-t vegyél bele, mert a mostani az meg sem közelíti a gyári minőségét, szerintem NGK vagy ami nekem bevált az a Brisk.
Vagy még, megkeresed a biztosítékokat, megpucolod őket, aztán ha a probléma nem múlt el, akkor szerintem akksi csere, gyertyát meg mindenképp cserélj:)
csak felbosszantom magam azon hogy még a kibaszott kaput sem képesek eltalálni
Amúgy meg az A1 125 ccm ÉS (nem vagy!) 15 LE (nem kw!) felső határral van megállapítva.
Sokan azt hiszik, ha nagyobb mint 125 ccm de kisebb mint 15 LE vagy max 125 ccm de több mint 15 LE, akkor azt vezethetik A1-el, pedig nem.
Inkább legyen egy papíron 125-ös géped és akkor arra még mindig fel tudod tenni a 150-es hengert, hengerfejet, porlasztót, minthogy amiatt a 25 ccm miatt büntessenek meg.
Egyik haverom 2 évig igazoltatás nélkül ment A1-el 150-es ETZ-vel. Már pont megvolt az A vizsgája, csak az okmányirodába nem ment még el az igazolással és akkor igazoltatták és a rendőr megbüntette, pedig mondta, hogy már megvan az A kategória, csak még nem volt vele okmányirodába.
Egy másik haverom meg már vagy 5 éve jár A1-el 350-es Jawaval úgy, hogy már igazoltatták is, de nem szóltak érte.
Nagyban rendőr függő. Ha meg akar büntetni, akkor megfog, ha nem, akkor úgyis leszarja azt a 25 ccm-et.
http://youtu.be/fQIXt4MOYE8
http://youtu.be/Qmfpa6y1opc
Nagy dilemmában vagyok és kéne egy kis segítség!
Tehát a helyzet a következő:
Ebben a hónapban befejezem az A1 kat. jogsit (125ccm) és ugye adódik az új motor vásárlása.
Eddig egy Simsonom volt van, és most jönne az MZ
Node, az a baj hogy én igazából a nagy ETZ rabja vagyok nempedig a 125 - 150-esé (gondolom ezzel nem csak én vagyok így)
Csak ugye A1 - el ez rizikós lehet. Ebben szeretném kérni a véleményeteket. Fontos hogy Budapesten lakok. Tehát a rend hű őre szerintetek hogy viszonyulna ehez? Mondanám hogy nem vagyok az az állatkodós fajta de itt ne azt nézzük hogy mikor állít meg hanem ha már megállított mi lesz?
pl ha elkezdene szőrzni gondolom emiatt azonnal bevonhatják a jogsit, nem? Vagy általában nem is nézik hogy milyen hanem elég nekik hogy ott van hogy A oszt akkor jóvan?
Természetesen ezt az egészet ugy gondolom hogy rendesen műszakival mindennel tehát a motorral minden rendben lenne meg velem is csak a jogsi eggyel kissebb mint ami kéne hozzá.
És ha válaszoltok akkor légyszi próbáljuk előszr azt szemügyre venni hogy mi a legrosszabb ami történhet, és csak aztán azt hogy hogyan lehet kimagyarazni magad.
És végül van esetleg olyan itt aki így közlekedik?
Válaszotokat köszi.
Ja és ha kérdeznétek hogy miért nem nagyjogsit csinálok, akkor a válaszom: mert még csak 17 vagyok