Meg kerítek egy 250-es vázat, mert mosz szedtem szét a gépemet, szegényke donor-sorsa jutott... A blokkot alig bírtam hátracipelni, azért van bent anyag rendesen... Építek egy 250-es versenygépet legalábbis ha nem lövöm le addig magamat...
Ez csak plusz biztosítás, de mondom hogy nekem is van tapasztalatom oldalkocsisról...
Mind1 veszek egy ladát
Egyébként nem rég óta, 8 éve kb, de már születésem elött is ültem motoron
Akkor felejtsd el az oldalkocsit, mögötted nagyobb biztonságban van, mint egy oldalkocsiban. Az oldalkocsi egy rettentő szegény korszak legrosszabb szükségmegoldása, normális és élvezetes közlekedésre alkalmatlan. Olyan, mint a dagad, gazdag vállalkozóknak, akiket megszállt a borntobewild-érzés, de félnek, hogy elesnek, a TRIKE.
Tapasztalatom nem sok, egyszer vezettem oldalkocsis motort, de van egy oldalkocsi-fanatikus haverom, ő maga is ezekkel a szavakkal szapulja a "kitámasztócsónakját", azt mondja, azért szereti, mert szar
Érfejlődési rendellenesség, azt még nem tudom melyik formája, van amelyiknek a romlásának már lassan le kéne állnia, és van a másik az csak roszabb lesz
Nem akarok vitatkozni, de azért fel kell készíteni a gépet a versenyre, és azért inkább utánfutón viszi az ember a gépét versenyre, pláne ha még el is perecelne vele... Arról meg tud mindenki, hogy az élmezőnyben lévő gépek milyen szinten vannak összerakva, amihez azért kell szakértelem, meg pénz is...
Nem akarok vitázni, de sztem még nincs elég nagy reklámja, meg hírneve ennek a magyar MZ-kupának. Én is indulni akartam régeben, de rugalmatlannak találtam a szabályokat, nagynak a távolságokat, stb. Ha meg van felesleges 20.000 FT-om, akkor felmegyek a Pancsi-ringre, egész nap fenn vagyok, tankolok, (mondjuk szerencsére 20 km-re lakok) és akkor 20.000-ből kimotoroztam magam egy időre. Meg a Hornettel legalább nem kínlódok, mert nem hullik szét...
Ha a Dunántúlon rendeznék meg a versenyek 60-70%-át akkor azért gondolkodnék rajta... Esetleg egy versenynaptárat nem tudsz mutatni? A kedvem meglenne, csakhát tudom jól, mivel jár egy MZ, pláne extrém használat mellett...
Az Mz kupának a lényege, hogy ha valaki kedvet és tehetéget érez a versenyzéshez, akkor turázik egyet a pályáig, ott versenyzik, majd hazamegy, ne az legyen mit a többi kategóriában, hogy akinek van plusz 2 milliója az bevásárol.
Itt a széria motoroddal, ugyanolyan feltételekkel állsz rajthoz, nem nyávoghatsz, hogy az ő motorja jobb azért vertek el.
Az összes egyéb kategória arrol szól, hogy mennyit bírsz rákölteni a motor átalakítására.
Neked meg az a kifogásod, hogy nem költhetsz rá.
Mindeki ugyanazzal az ótvaros futóművel megy, ugyanazzal a sárvédővel, és ugyanazzal a pluszsúllyal.
Nem akarok menőzni, volt japán és olasz 1000-es superbike-m, full öhlins, oz, brembo stb, de az mz kupa pont arrol szól, hogy ne a pénzről szóljon a történet.
Szóval ne akarjon senki a futóversenyen biciklivel indulni.
Ha van versenyenként 20 000.- Ft-od akkor szerintem gyere, nevezz be, ne a kifogásokat keresd.
mellesleg a Trophy-nak az ETZ-hez képest ATOMSATBIL a váza és a futóműve. A súlypontja alacsonyabban van, a kormányon kellene módosítani, meg tárcsafék előre, és nagyon rondán verné az ETZ250-est kanyarban...
Szerintem nem lenne előny egy jó futómű, csupán élvezhetőbbé tenné a dolgot... Ezzel a utóművel pályán nem lehet normálisan menni, hidd el, tudom, utcán leért már minden az MZ-n lábtartótól kipuffon át sztenderig, de amint felment rá a Pancsi-rigi supermotópályára, ami azért nem pici, 60-70-el simán mentem rajta, a kanyarok is 50 felettiek voltak(szóval nem lábletevős visszafordítók) , na akkor éreztem először, hogy féktávon mozog alatam minden, kanyarban meg ki akar alólam esni az egész cucc... egyszerűen túl extrém volt az igénybevétel... Pedig olyan szinten be van lőve minden a gépen, hogy nem a motor hibája volt, hanem a konstrukciójé....
Na,indulsz a kupán?
Mind1 veszek egy ladát
Egyébként nem rég óta, 8 éve kb, de már születésem elött is ültem motoron
Néztem a mözöt, nem rossz szerintem!
De nem biztos, hogy 1 bukócső fogja megóvni az életét...
Mióta motorozol?
Tapasztalatom nem sok, egyszer vezettem oldalkocsis motort, de van egy oldalkocsi-fanatikus haverom, ő maga is ezekkel a szavakkal szapulja a "kitámasztócsónakját", azt mondja, azért szereti, mert szar
Szabad megkérdezni, hogy mi van vele? Nem muszáj válaszolni!
Vagy mi van veled?
Nem akarok vitázni, de sztem még nincs elég nagy reklámja, meg hírneve ennek a magyar MZ-kupának. Én is indulni akartam régeben, de rugalmatlannak találtam a szabályokat, nagynak a távolságokat, stb. Ha meg van felesleges 20.000 FT-om, akkor felmegyek a Pancsi-ringre, egész nap fenn vagyok, tankolok, (mondjuk szerencsére 20 km-re lakok) és akkor 20.000-ből kimotoroztam magam egy időre. Meg a Hornettel legalább nem kínlódok, mert nem hullik szét...
Ha a Dunántúlon rendeznék meg a versenyek 60-70%-át akkor azért gondolkodnék rajta... Esetleg egy versenynaptárat nem tudsz mutatni? A kedvem meglenne, csakhát tudom jól, mivel jár egy MZ, pláne extrém használat mellett...
Itt a széria motoroddal, ugyanolyan feltételekkel állsz rajthoz, nem nyávoghatsz, hogy az ő motorja jobb azért vertek el.
Az összes egyéb kategória arrol szól, hogy mennyit bírsz rákölteni a motor átalakítására.
Neked meg az a kifogásod, hogy nem költhetsz rá.
Mindeki ugyanazzal az ótvaros futóművel megy, ugyanazzal a sárvédővel, és ugyanazzal a pluszsúllyal.
Mindenkinek ráz, mindenkinek szitál, mindenkinek nehéz.
Nem akarok menőzni, volt japán és olasz 1000-es superbike-m, full öhlins, oz, brembo stb, de az mz kupa pont arrol szól, hogy ne a pénzről szóljon a történet.
Szóval ne akarjon senki a futóversenyen biciklivel indulni.
Ha van versenyenként 20 000.- Ft-od akkor szerintem gyere, nevezz be, ne a kifogásokat keresd.
És mindig is akartam egy oldalkocsisat...