Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak egy kombi opel kadettel, jó kezdés a rába
Halihó. Szerintem lehet a felömlővel is játszani, hogy jó legyen, a 125-150-es ETZ-n. Én szétszedtem a blokkot, teljesen csupaszra, mindent kiszedtem belőle, elraktam jó messzire. A csupasz blokkfeleket összecsavaroztam, minden nélkül. A felömlő-átömlő-csatornák a blokk öntvényben kezdődnek, egy csatorna falai párhuzamosak. Ez folytatódik a hengerben is. Ki lehet reszelni-akár levegős csiszoló-szélesebbre, valamint a hengertalpon is hozzá kell igazítani. Ahol a hengerfalba belép, azt békén kell hagyni, a lényeg, hogy az áramlás irányába szűküljön. Aztán let"s go. Normális alkatrészekkel összerakni, stb. Jól megy.
Én meg Rába kamionon... de tényleg...
Sziasztok, van 1 kis gondom az Mz-vel (es 125 1968-as) gyári gyujtás volt rajt de az használhatatlanná vált és nem szeretnék mz-ét vagyis gyárit. Valami tippet szeretnék hogy mijen az ideális, nah meg hogyan kéne bekötni gyujtásban kicsit gyenge vagyok.... maxvell@citromail.hu email cimre írjatok.
Más baja hála istennek nincs éskomolyabb nem is volt csak dugó+ gyűrű meg simeringek, 5000 Km van benne. kössz szépen előre is.
üdv. Maxvell
én annó a simsonomat benzinnel és gyufával megoldottam, hogy mennyit segítet, valamennyire talán, de már nem emlékszem...
Az max kis kokszot éget ki, nagy lerakódást nem
hát nemtom, sztem az a módszer a könyökben lerakódott cuccost nemégeti ki..
ha leszeded és belenézel látszik mennyi van benne, de sztem érdemes egy zsír újat venni nemnagy pénz vagy 1500Ft szép is és teljesen tiszta
már mint ladán.
majd kőőcsönkérünk egyet.
én aldán tanultam meg vezetni...
és honnan lesz ilyen gép?
Lehet hogy bozalom Tesó, de ahogy Gábor is mondta, ezért is lehet szeretni, és hát az sem elhagyangolható, hogy buli motor és szerintem ennek is megvan a saját fiilingje.

de tudod mit? leülünk egy sör mellett és egy ilyen gép mellett és megbeszéljük!
ez a kiégetéses modszer?amikor pörgetni kell x km-en keresztül?vagy erre nem az az orvoslás?
helló!
én régen már egyszer beirtam az én 25ös etz-mmel saját órája szerint 120nál kicsit nagyobb végsebességet értem el sima úton. mielőtt vettem volna rá egy új könyököt azelőtt 110et éppen ment, aztán az új könyökkel sokkal jobban kipörgött és könnyebben is gyorsult sokkal. sztem érdemes megnézni hogy mennyire van nektek lerakódva benne a dzsuva, sokat számít...
ÁÁÁ még a végén tesznek egy lakatot a tárcsámra, aztán orraesek Amúgy csak poénkodom. van néhány csaj-motoros ismim, és korrektnek tartom a dolgot
Köszi!
Jólvan... piszkáljál csak!
Amúgy is mennem kell.
sziasztok
No, csak nehogy meglepődj néha...
ezt a motorozó nők topic-ban is probáld meg hangoztatni...
A nők maradjanak csak a főzésnél

Olvasgatom!
Bár ha műszaki dolgokról folyik a csevely, akkor inkább nem szólok bele!
láttam.olvasgass vissza.azota is van egy kis termés!
Na itt van az én emberkém!
Tartottam ma helyetted a frontot!