Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szarrá meg nehéz tuningolni. nekem a 125-ös ugyanúgy mnet a szar rezóval, amit elvileg elméreteztek a magyar kisiparosok, de azért egy tiszta, nem eltömődött gyári dob a legelső tuninglépcső, meg a felömlőket lehet piszkálni, ami optimalizálja a dolgokat:D De érdemes 150-esben gondolkodni sz.tem. a köbcenti a legjobb tuning, hidd el...
helo
Szép estéket szocisok!
jah,az rendicsek
a tiéd elvileg elektromos gyújtásos, nem megszakítós igaz? Mert akkor nem kell a gyújtáshoz nyúlni.
a gyertyát neked kelll megtapasztalnod, nekem NGK-val jó, meg brisk se volt rossz, de pl Bosch az nem volt olyan szuper... isolator meg hagyd a picsába kategória Az NGK jó.... a lényeg, hogy őzbarna legyen a pólusnál. A karbit nem kell b@szogatni, ha jó az alapjáratod, meg hidegen is szivatóval elindul normálisan, és kipörög rendesen. Neked van alapjáratod, és kipörög rendesen?
puskám sincs...
neke aztán mondhatod h milyen gyujtásos.de talán majd a wikipédia felvilágosít
ugy értem ha szarrá van tuningolva,akkor gondolom hamar feleződhet az élettartam....
de látom a tied már villany gyújtásos, úgyhogy az kilőheted
jo gyertya-- pl NGK?
gyujtás,karbi hangolás/beállítás házilag elvégezhető,vagy kell hozzá szakember,és ha igen, mennyi pénzért csinálja?
Az élettartamából meg akkor nem veszít, ha nem mexelsz vele álló helybe, menet közben nem lehet semmi baja...
Hát figy Szebb akkor lesz, ha tiszta, polírozd fel a fényezést, meg a felniket is pucold meg a Jobb az relatív dolog, gyorsabb akkor lesz, ha jól be van állítva, jók a főtengelycaspágyak, gyújtása, karbi jól van hangolva, jó gyertya van bent, meg jó olaj... meg ha futómű is jó, és a kerekek is egy nyomon futnak, akkor még kanyarodni is élmény vele
na végre.......
monitor fénye nem elég?
megszakérheted a motoromat pl! hogyan lesz jobb,szebb,gyorsabb ugy,h nem veszít az élettartalmábol?
(vagy 2 könnyebbet?)
Miben tudok segíteni felkapcsoltam a villanyt is, uh látom már végre, hogy mit írok
Aúgy inkább ftatl korom ellenére inkább tapasztaltnak mondanám magam, sokat menetem régebben MZ-vel, de azért mindent én sem tudok róluk, elektromossághoz pl tök hülye vagyok De azon kívül már volt szerencsém minden alkatrészéhez, mondjuk most pont azt kell fabrikálnom pont, úgyhohy heteken belül MZ szakértő leszek
én természetesen igen.várom h kikupálodjak
Csáó! Na, maradt valaki még?
Üdv
nekem mennem kell, beszélj Gabával, hozzáértőnek tűnik. Holnap leszek. Csőőőőgáááz
nah most jol kizártatok a társalgásbol...ehhez nem tudok hozzászolni
De ehhez persze jó főtengelycsapágy kellett, amint az kezerdett engedni, és holtjátéka lett a gyújtásnál a főtengelynek annyi lett a nyomatéknak, meg az alapjáratnak, igaz még így is elment 1000 km-t kb
Én rátettem az 50-es Puch Cobra Bing karbihát, ami 20-as átmérőjű volt, tettem bele 90-es fuvókát(pontosabban feldörzsáraztam a gyárit, mert nem találtam hozzá sehol) és így rugásra indult mindig, 3-4 körül evett, meg nyomatékosabb lett... Ennyit jelent a modernebb karbi...
mzgaba, azért a torokátmérő nem mindegy...de segítsünk a kollégának :)