Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd megkeresem a régi képeket...
Egyenlőre csak az fater etzjéről van...
Pont az a lényeg hogy egyforma szériagépek...ha engedélyezik a tuningot akkor már rögtön előjőn az hogy valakinek van pénze rá, valakinek nincs, és akkor már nem egyformák a gépek... akinek több pénze van hatalmas előnyre tesz szert, mert az a futóműtuning nagyon sokat dobhatna a gépeken...
Szerintem is jó gépek, ilyen volt nagyfaternak...
múgy meg indulnék szíveseen MZ kupán, van is egy épített MZ-m, de túl szigorú a versenykiírás, és nem ideálisak a szabályok ahhoz, megérje elmennem, és itt nem a blokkról beszélek, mert az gyári még az én gépemben is, hanem a sárvédőkről, meg a sok plussz súlytól nehéz gépekről, meg a 0 futóműről, amit az életben nem lehet olyan szintre hozni egy átlagembernek, hgy pályán ne jönnének ki a hiányosságai. Szóval ha egyszer engedélyezik majd a futóműmódosítást, én leszek az első jelentkező...
Hali! Bocs, de a 250-es Trophyk is nyertek már néha.... A pannóniákkal többet kell bütykölni, nekem 125-ös Trophym volt, egy 250-esről meg lecsúsztam sajna, de egyszer veszek majd, és nem adom e l az életben. a VILÁG LEGJOBB MOTORJA... Azt mesélték nekem, hogy régen, mimor Németo-ba jártak dolgozni az emberkék 30-40 fős motoros csapatokban mentek, amíg el nem érték a hegyeket, a P20, meg 21-ek mentek elöl, a 350-es Jawakkal, a hegyekben a Jawaknak végük volt, mindegyikkel meg kellett állni, mert nem bírták, a pancsik felértek, de lefelé már a Trophyk mentek elől, azok bírták a legjobban a többezer km-es túrát. És ez mindig így volt, aki mesélte mondta, hogy kb 30-szor tették meg ezt az utat, és mindig a Trophyk értek oda először... Ha lesz lehetőségem veteránozásra ismét, megint Troiphyt fogok venni, mert igaz, hogy a pancsik 10 évvel idősebbek, de még nemigen láttam gyári állapotú csilli-villi pancsit, de MZ-vel volt szerencsém 10.000 km-t levezetni, melyen egy karcolás nem volt....(35 éves korában)
ezek után
tegnap idejöttem,láttam nagyban megy az élet,beköszöntem,és elment mindenki.ezekután csoda,ha nem jövök?


Aki esetleg indulni akar a 2008-as Mz kupában, eljött az idő:
január 31-ig adja le a nevezést.

http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.
mzracing.hu/node
Ha sportos gépet akarsz, akkor csak a p20-as jöhet szóba, de annak csak a blokkja 500 000.-Ft ha spécit akarsz, ilyennel nyerik a 24 órásokat évek óta.

Ha nincs ennyi pénzed akkor bele se vágj, mert kihullik a hajad.

Ha egyhengerest veszel, az mindegyik tartós, de 80-nál nagyobb utazót nem tudsz vele menni.

Viszont stílusuk van, és minden darab nemzeti relíkvia.
Jól van, csak viccelek!
De most mennem kell, mert holnap jog vizsga és nem ártana tanulni...
szia

a szocisaimnak, ha jösztök ma és olvassátok!
Most miért? Már nincs meg, nagyon régóta... és simsonnal is nagyon régen mentem utoljára, haveréval, de az most picike darabokban van
Gaba 2...
Szemét!
Csak hát 182centivel érdekesen mutatok rajta
Nekem is volt ám simson "enduro"
Na jól van mostmár elég!
Csak fájdítod a szívem itten!
Simsonra imádok visszaülni, ha van rá alkalmam
Sosem késő!
Tényleg nem, de valószínű már sajnos meg sem tudom soha
Akkor jólvan.
Bocsesz, csak punnyadok...
Pedig nem tudod mit hagysz ki...
köszönöm meg vagyok.dolgozok.meg hétvégén síelgetek.
Babettával még nem mentem
Jó neked...
Nekem jelenleg csak egy "ízirájder-KTM"-em van...
Hát nekem van egy jawa a garázsban, annak a bütykölésével elvagyok...
Hát addig még van...
Nem úgy néz ki, mintha 1000rel jönne a jóidő...
Hát lehet, én is inkább trophyra szavazok, bár német meg volt már... de még van időm tavasz végéig