Pont az a lényeg hogy egyforma szériagépek...ha engedélyezik a tuningot akkor már rögtön előjőn az hogy valakinek van pénze rá, valakinek nincs, és akkor már nem egyformák a gépek... akinek több pénze van hatalmas előnyre tesz szert, mert az a futóműtuning nagyon sokat dobhatna a gépeken...
múgy meg indulnék szíveseen MZ kupán, van is egy épített MZ-m, de túl szigorú a versenykiírás, és nem ideálisak a szabályok ahhoz, megérje elmennem, és itt nem a blokkról beszélek, mert az gyári még az én gépemben is, hanem a sárvédőkről, meg a sok plussz súlytól nehéz gépekről, meg a 0 futóműről, amit az életben nem lehet olyan szintre hozni egy átlagembernek, hgy pályán ne jönnének ki a hiányosságai. Szóval ha egyszer engedélyezik majd a futóműmódosítást, én leszek az első jelentkező...
Hali! Bocs, de a 250-es Trophyk is nyertek már néha.... A pannóniákkal többet kell bütykölni, nekem 125-ös Trophym volt, egy 250-esről meg lecsúsztam sajna, de egyszer veszek majd, és nem adom e l az életben. a VILÁG LEGJOBB MOTORJA... Azt mesélték nekem, hogy régen, mimor Németo-ba jártak dolgozni az emberkék 30-40 fős motoros csapatokban mentek, amíg el nem érték a hegyeket, a P20, meg 21-ek mentek elöl, a 350-es Jawakkal, a hegyekben a Jawaknak végük volt, mindegyikkel meg kellett állni, mert nem bírták, a pancsik felértek, de lefelé már a Trophyk mentek elől, azok bírták a legjobban a többezer km-es túrát. És ez mindig így volt, aki mesélte mondta, hogy kb 30-szor tették meg ezt az utat, és mindig a Trophyk értek oda először... Ha lesz lehetőségem veteránozásra ismét, megint Troiphyt fogok venni, mert igaz, hogy a pancsik 10 évvel idősebbek, de még nemigen láttam gyári állapotú csilli-villi pancsit, de MZ-vel volt szerencsém 10.000 km-t levezetni, melyen egy karcolás nem volt....(35 éves korában)
Ha sportos gépet akarsz, akkor csak a p20-as jöhet szóba, de annak csak a blokkja 500 000.-Ft ha spécit akarsz, ilyennel nyerik a 24 órásokat évek óta.
Ha nincs ennyi pénzed akkor bele se vágj, mert kihullik a hajad.
Ha egyhengerest veszel, az mindegyik tartós, de 80-nál nagyobb utazót nem tudsz vele menni.
Viszont stílusuk van, és minden darab nemzeti relíkvia.
Egyenlőre csak az fater etzjéről van...