Az összes eddigi MZ-met a mai napig megismerem, de még az első Simson Staromat is, az utolsó csavarjukig ismerem őket, és még az éjjel, két falu közti lerohadásukért sem haragszom, mert egy hajcsattal és egy kalapáccsal bármit meg letett javítani rajtuk. Azért vettem meg az adatlapomon látható crosshibrid MZ-blokkos rettenetet, mert a Hondának soha semmi baja, és meguntam, hogy nem kell szerelni. Szeretek olajos lenni, szeretem, hogy minden kis hibáját ismerem a gépemnek, hogy ÉN TUDOM csak első rúgásra beindítani, és hogy 100-nál nagyobb halálfélelmem van rajta, mint a Hondán 200-nál.
Így van, és szeretjük a hibáikat is. Pl. a Trabin 80 felett fék az igazából nincs, csak lassító berendezés, (már amíg át nem alakítod Wartburg fékesre), és mikor ráléptem a fékre, hol erre húzott, hol arra, de mégis szerettem, jobban a szívemhez nőtt, mint a mostani autóm.
Igaz, sokkal közelebbi viszonyban voltunk, mert mindig kellett valamit szerelni rajta, de az is jó volt....
Sziasztok!
Bocs, hogy beleszólok, de most kivételesen nem értek veled egyet papa. Szerintem buli az MZ! Nekem ugyan nem volt soha (akkor anyagi okok miatt), de a haveroknak 250 ETZ volt, és nagyon szerették, szerettük. Ha lenne időm vele eleget foglalkozni, én most is vennék egyet, éppúgy, mint (kövezzetek meg) egy Trabantot (az volt 7 évig) és egy ladát (az is 6 évig). Ezek mindíg is a kedvenceim voltak, és lesznek is. Mondjuk én ezek között nőttem fel. Persze, ezek a járművek nem nyújtják azt, amit a sokkal drágább társaik, de nem is azt várjuk el tőlük. Egyszerűen csak szeretjük őket, legalábbis én.
Egyrészt amíg nem ültem "nyugati" gépre, én is szentül hittem, hogy az MZ a legjobb motor, sosem kell majd jobb, úgyhogy értem, amit mondasz, és igazad is van...de...
Pont a "hibái" miatt kiváló tanulómotor. Aki Ladával kezd, az nem lepődik meg, ha nincs vagy nem működik a kormányszervó, vagy ABS, vagy ESP stb...Ez igaz az ETZ-re is, aki azon megtanul renesen motorozni, az nem fog kétségbe esni egyik komolyabb gépen sem, egyedül talán az erejét kell majd óvatosan megszoknia.
Sziasztok!
Nem is tudom,most nem egyezik a véleményünk Chris!Ha vélasztanom kellene akkor inkább gyalogolok,mint egy MZvel menjek!
Nem bántani akarom ezt a motort,csak nem adja meg azt amit kell.
Nem lehet vele azért olyan biztonságosan motorzni,mint egy ilyen modren motorral.A mostani MZt kipróbálnám,de ezt a tz 125,meg 250 ,egy borzalom,szerintem
Erős a gyanúm, h a léptetővilla elgörbült, eltört vagy szét van simán kopva. Valamint a váltótengelyen lévő rugó is mintha funkcióját veszítette volna...sürgősen mutasd meg egy dokinak, mert régen nekem is így kezdte a taxisárga 150-esem, és 2-esbe szorulva toltam hazáig, mikor pont elszakadt a kuplungbowden, pechemre, és NEM TUDTAM kivenni sebességből. Bakkecske üzemmódban 1 óra tolás, két hét izomláz.
Szia!
Infók nincsenek, valami családi gebusz miatt nem tudtam ellátogatni a sráchoz, de igyekszem...Láttam, megtaláltál az internetes ki-kicsodán, üüüügyes...
Na, így utálom én a keleti blokkot.
De mostmár tényleg lépek mára, addig meg védeni az emzét helyettem is!
Na, hali
Igaz, sokkal közelebbi viszonyban voltunk, mert mindig kellett valamit szerelni rajta, de az is jó volt....
Akkor is ki lesztek picsázva emzé-ellenségek!
Ilyesmikről is tudnék mesélni bőven. De ez nem az a topic.
Bocs, hogy beleszólok, de most kivételesen nem értek veled egyet papa. Szerintem buli az MZ! Nekem ugyan nem volt soha (akkor anyagi okok miatt), de a haveroknak 250 ETZ volt, és nagyon szerették, szerettük. Ha lenne időm vele eleget foglalkozni, én most is vennék egyet, éppúgy, mint (kövezzetek meg) egy Trabantot (az volt 7 évig) és egy ladát (az is 6 évig). Ezek mindíg is a kedvenceim voltak, és lesznek is. Mondjuk én ezek között nőttem fel. Persze, ezek a járművek nem nyújtják azt, amit a sokkal drágább társaik, de nem is azt várjuk el tőlük. Egyszerűen csak szeretjük őket, legalábbis én.
Na tünés innen MZ fikázó banda!
Pont a "hibái" miatt kiváló tanulómotor. Aki Ladával kezd, az nem lepődik meg, ha nincs vagy nem működik a kormányszervó, vagy ABS, vagy ESP stb...Ez igaz az ETZ-re is, aki azon megtanul renesen motorozni, az nem fog kétségbe esni egyik komolyabb gépen sem, egyedül talán az erejét kell majd óvatosan megszoknia.
Egy igazi lebilincselő egyéniség
Nem is tudom,most nem egyezik a véleményünk Chris!Ha vélasztanom kellene akkor inkább gyalogolok,mint egy MZvel menjek!
Nem bántani akarom ezt a motort,csak nem adja meg azt amit kell.
Nem lehet vele azért olyan biztonságosan motorzni,mint egy ilyen modren motorral.A mostani MZt kipróbálnám,de ezt a tz 125,meg 250 ,egy borzalom,szerintem
Na, nembaj, várok, úgyis van még időm!
Tudom, hogy ügyi vagyok!
Infók nincsenek, valami családi gebusz miatt nem tudtam ellátogatni a sráchoz, de igyekszem...Láttam, megtaláltál az internetes ki-kicsodán, üüüügyes...