Én igazából 3 évig nyúztam, de télen nyáron...no téliruha, a jégeralsó meg tök ciki volt 14-17 évesen... Hát, most a boka, térd, váll, kéz izületeim kicsit érzik is... De akkor, fantasztikus élmény volt...
én ugyan hozzá nem nyultam még komolyabban,mert nem igazán szabad.apám vette "76ba talán vagy vhogy akörül,hát ő szétbontotta napjában 2szer is:Dsok mindent mesélt rola.szoval igazábol nem akarom bántani(a motort ) mert apám életét kísérte egy jo darabig,neki sokat jelent.meg azért nekem is.de nagyon szeretem.cserébe mindig kiszámíthato volt,h mikor fog leállni:D szorult helyzetekbe összeszedte magát!babetta után meg egy erőműnek tűnt alig bírtam akkor még megtartani.(na jo akkor még ifju titán voltam).na de "ez nem az a topic" ahol istenítenem kell!
Éppen istenítjük...én azon tanultam meg igazából. Büszke vagyok rá, majd" 2 évig nyúztam, és egyszer sem estem vele. Ahhoz sajnáltam volna a kisöreget.
4500Ft-ért vettem üzemképtelenül, szétkaptam a padláson, alátétekre, vezetékekre...9 hónapig tartott, mire rájöttem, mi hova való. Aztán megszületett, sosem felejtem el, milyen volt, mikor először beindult...
apppám...intercooler
Az enyémen is volt rendszámtartó. Volt a Starhoz nagyon hasonló Sperber, aminek nagyobb karbija volt, kétszer annyit evett, de 90 felett volt a végsebessége. Jellegzetesen ronda kék-fehér színe volt...rémlik valakinek valami?
Nekem a Star előzőleg nagymotor volt, csak leszedtem róla a rendszámot (még LT 34-13 volt) és asszem az első lánckerék más volt. Nem szedtem szét, de az biztos, hogy 85 volt a vége.
No igen... a ventillátoros hűtés előnye... Én enyhe nagyképűséggel "turbó léghűtésnek" hívtam...
nekem ott az alaptörténet az adatlapomon, mikor merre
A Staromnak meg csodájára jártak a haverok, 76km/h volt a vége, és 2,5 litert evett 100-on, amit volt alkalmam kipróbálni, nem egyszer elmentem vele a Mártába Szolnokról
A gyújtás állításával 3 napot vesződtem, a torok, felömlők polírozva voltak (szanaszét vertem vele a kezem), imádtam a gépet...Nyáron gúnyosan pörgettem egyhelyben állva, míg az endurós Szimósok aggódva tapogatták a hengert, hogy besül-e, ha nem fújja a menetszél
Én is Simson Starral kezdtem , 14 évesen. Sajnálom, hogy eladtam. Sokat kellett szerelni, de akkor is imádtam!
Íme 2 ütemű ranglétra :
-2 ütem, 1 henger: Simson Star
-2 ütem, 2 henger: Trabant
-2 ütem, 3 henger? Wartburg, de őt annyira nem szerettem...
Ezután jött a Lada.
Szóval én is "keletiztem" elég sokáig...
Én nem vagyok szerelő, de ezeket megtanultam javítani, generálozni, tuningolni alapszinten. (pl a Trabantból a motort amatőrként 13 perc alatt kivettem... és ez igen gyakran előfordult... ). Valamit mindíg alakítottam rajta, és mekkora örömöt jelentett, hogy elértem vele a fantasztikus és bűvös 135 km/h -s végsebességet...
Ezt nevezem átkötésnek...
4500Ft-ért vettem üzemképtelenül, szétkaptam a padláson, alátétekre, vezetékekre...9 hónapig tartott, mire rájöttem, mi hova való. Aztán megszületett, sosem felejtem el, milyen volt, mikor először beindult...
már itt van.
Nem rémlik, nekem csak a "Schwalbe" már ha jól írtam a nevét...
Az enyémen is volt rendszámtartó. Volt a Starhoz nagyon hasonló Sperber, aminek nagyobb karbija volt, kétszer annyit evett, de 90 felett volt a végsebessége. Jellegzetesen ronda kék-fehér színe volt...rémlik valakinek valami?
No igen... a ventillátoros hűtés előnye... Én enyhe nagyképűséggel "turbó léghűtésnek" hívtam...
A Staromnak meg csodájára jártak a haverok, 76km/h volt a vége, és 2,5 litert evett 100-on, amit volt alkalmam kipróbálni, nem egyszer elmentem vele a Mártába Szolnokról
A gyújtás állításával 3 napot vesződtem, a torok, felömlők polírozva voltak (szanaszét vertem vele a kezem), imádtam a gépet...Nyáron gúnyosan pörgettem egyhelyben állva, míg az endurós Szimósok aggódva tapogatták a hengert, hogy besül-e, ha nem fújja a menetszél
Íme 2 ütemű ranglétra :
-2 ütem, 1 henger: Simson Star
-2 ütem, 2 henger: Trabant
-2 ütem, 3 henger? Wartburg, de őt annyira nem szerettem...
Ezután jött a Lada.
Szóval én is "keletiztem" elég sokáig...
Én nem vagyok szerelő, de ezeket megtanultam javítani, generálozni, tuningolni alapszinten. (pl a Trabantból a motort amatőrként 13 perc alatt kivettem... és ez igen gyakran előfordult... ). Valamit mindíg alakítottam rajta, és mekkora örömöt jelentett, hogy elértem vele a fantasztikus és bűvös 135 km/h -s végsebességet...